24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Урок. СОЦІАЛЬНІ ЦІЛІ ЕКОНОМІКИ

Про матеріал
Очікувані результати: Знання і розуміння: - учень/учениця може дати визначення поняття «економіка як сфера життя»; - розуміє відмінності між потребами, бажаннями і можливостями людини. Вміння і навички: - учень/учениця визначає інтереси економічних суб’єктів. Установки і цінності: - учень/учениця поважає економічні інтереси інших суб’єктів економічних відносин.
Перегляд файлу

Громадянська освіта, 10 клас

СОЦІАЛЬНІ ЦІЛІ ЕКОНОМІКИ

Очікувані результати:

Знання і розуміння:

- учень/учениця може дати визначення поняття «економіка як сфера життя»;

- розуміє відмінності між потребами, бажаннями і можливостями людини.

Вміння і навички:

- учень/учениця визначає інтереси економічних суб’єктів.

Установки і цінності:

- учень/учениця поважає економічні інтереси інших суб’єктів економічних відносин.

План уроку:

1. Економіка як сфера життя людей.

2. Економічні потреби та блага.

3. Процеси, що забезпечують задоволення потреб: виробництво, розподіл, обмін і споживання.

4. Учасники (суб’єкти) економічних відносин.

 

 

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання для фронтальної бесіди:

Функції громадянського суспільства:

- допомагає самовираженню індивідів,їх самоорганізації і відстоюванню ними власних інтересів;

- гарантує непорушність особистих прав громадян, дає їм впевненість у власних силах, слугує опорою у їх можливому протистоянні з державою;

- створює сприятливі умови для функціонування демократичної влади;

- дає кожному громадянинові шанс бути почутим.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Завдання для учнів:

Учитель записує на дошці слово «добробут» і пропонує учням визначити, які асоціації викликає у них це слово (метод мозкового штурму). А по завершенні вибирають ті поняття, що найкраще характеризують власний добробут.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Потреби – усвідомлене відчуття нестачі чогось необхідного для життєдіяльності організму і розвитку особистості.

Блага – все те, що задовольняє потреби.

Потреби (відчуття нестачі чогось необхідного для життєдіяльності організму та розвитку особистості) – господарська діяльність (виробництво, розподіл доходів, обмін) – блага (все, чим задовольняються потреби: товари, послуги, виконані роботи) – мета (споживання благ для задоволення потреб).

Основні учасники (суб’єкти) економічних відносин:

- домашні господарства, що є основними власниками виробничих ресурсів і водночас – основними споживачами економічних благ;

- підприємства (організації, установи), що виробляють економічні блага;

- держава (уряд), яка також бере участь у всіх економічних процесах.

 

V. Рефлексія

Головною метою економіки як сфери життя є якнайповніше задоволення потреб кожної людини і суспільства загалом. Реальна економіка має різні масштаби – світова, національна, економіка домогосподарства чи підприємства, тому для кожної в певні моменти її учасники визначають найактуальніші цілі.

Наприклад,для національної економіки демократичної країни:

- економічна свобода;

- економічна безпека;

- економічне зростання;

- економічна стабільність;

- економічна ефективність.

 

VІ. Домашнє завдання

Завдання для учнів:

Поясніть вислів «Прогрес людства спричиняє збільшення кількості потреб».

 

 

docx
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
3870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку