Урок. СТАЛИЙ РОЗВИТОК

Про матеріал
Очікувані результати: Знання і розуміння: - може дати визначення поняття «сталий розвиток». Вміння і навички: - вміє господарювати на основі принципів сталого розвитку. Установки і цінності: - підтримує ідею сталого розвитку.
Перегляд файлу

Громадянська освіта, 10 клас

СТАЛИЙ РОЗВИТОК

Очікувані результати:

Знання і розуміння:

- може дати визначення поняття «сталий розвиток».

Вміння і навички:

- вміє господарювати на основі принципів сталого розвитку.

Установки і цінності:

- підтримує ідею сталого розвитку.

План уроку:

1. Обмеженість ресурсів.

2. Необхідність раціонального та ефективного використання ресурсів.

3. Вплив діяльності людини на довкілля.

4. Сталий розвиток як спосіб збереження довкілля.

 

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання для фронтальної бесіди:

Хто є основні учасники економічних відносин.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Завдання для обговорення:

Висловіть свою думку, як задовольнити зростаючі потреби людства за умов обмеженості ресурсів?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Ресурси – сукупність природних, соціальних та інтелектуальних сил, що можуть бути використані для створення матеріальних благ і надання послуг.

Сталий розвиток – це розвиток, який задовольняє потреби нинішнього покоління без шкоди для можливостей майбутніх поколінь задовольняти власні потреби.

Принципи сталого розвитку:

- відповідальність перед майбутніми поколіннями;

- рівні можливості для розвитку та задоволення потреб різних поколінь;

- право кожної людини на здорове та активне життя в гармонії із природою, на життя в екологічно чистому та благополучному для неї довкіллі;

- забезпечення збалансованості економічної та екологічної діяльності, спрямованих на збереження біосфери;

- формування екологічної свідомості.

 

V. Рефлексія

Фронтальне обговорення (робота з підручником):

Які з наведених економічних, соціальних та економічних проблем є актуальними для України і заважають її сталому розвитку?

 

VІ. Домашнє завдання

Завдання для учнів:

Створіть плакат на тему «Як ми можемо зменшити шкоду довкіллю», навівши в ньому прості щоденні дії звичайної людини, які допоможуть заощаджувати воду, газ, електроенергію, зменшити викиди сміття.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобцева Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
3959
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку