Урок "Співвідношення кількості елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел 2-8. Арифмети

Про матеріал
Розробка уроку математики за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Урок проводився в межах теми тижня "Мода"
Перегляд файлу

Тема тижня   «Мода» 

Урок математики  

Тема уроку. Співвідношення кількості елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел 2-8. Арифметичні дії додавання, віднімання (ілюстрування за допомогою схем)

Мета :  учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 8;  продовжити формувати поняття про склад чисел 2-8; розвивати логічне мислення учнів.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Знаходить суму(додає), різницю(віднімає) в межах 8, користуючись предметами, або засобами, які їх заміняють

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–8

Знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії

Обладнання:  набори «Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст уроку.

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Встаньте , діти, всі рівненько.

Посміхнулися гарненько.

Продзвенів уже дзвінок.

Починаємо урок.

ІІ. Етап цілепокладання

 Наша допомога потрібна Попелюшці. Принц запросив її на модний показ, та зла мачуха, як завжди, завантажила її роботою. Отож усі сподівання лише на вас.

  • Хто готовий прийти на допомогу нашій героїні?

Сьогодні ми будемо працювати з числами 2-8.

ІІІ. Етап цілереалізації

Мачуха із своїми дочками поїхала в гості до принца, а Попелюшці наказала порахувати всі предмети в своєму господарстві.

Усна лічба

  1. Діти рахують від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку.
  2. Робота з цеглинками ЛЕГО.

Покладіть цеглинку на цифру, що позначає кількість лисичок, іграшок, квітів….

Скільки вікон у класі дверей…..

Накрийте цеглинкою цифру 5, накрийте ще одну щоб вийшло число 7…(склад вивчених чисел)

  1. Попелюшка підписала свої речі цифрами, а сестри наслали злий вітрюган, який

затер цифри. Тепер бідна дівчинка не може відшукати свої сукні. Давайте допоможемо їй, адже ми вже добре знаємо всі цифри.

Діти розпізнають цифри.

  1. Мачуха заховала запрошення Попелюшки, в якому був  записаний час показу. Попелюшка пам’ятає лише, що це число є наступним до  7 і  цифра схожа на сніговика.
  2. Написання цифри 8 в зошиті.

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно не зігнусь

Фізкультхвилинка під музичний супровід

  1. Складання і розв’язування прикладів за допомогою лічильного матеріалу.

5+2=7       4+2=6

7-2=5         6-2=4

  1. Знайти помилку в обчисленнях

2-1=3   4+2=5     3-2=2     6+1=8     7-3=2       2+2=5     5-1=6       4+1=7

  1. Завдання на картках. Зафарбувати склад числа 8

Хрещена Попелюшки передала їй записку-побажання. Ми дізнаємось, що вона загадала Попелюшці, якщо виконаємо завдання.

(діти висловлюють свої припущення)

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Ви сьогодні добре попрацювали, скажемо один одному СПАСИБІ.

Зображення настрою на стікерах

 

docx
Додано
7 серпня 2019
Переглядів
2124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку