Тема: Спорт
Підтема: На уроці фізичної культури
Мета:
Практична: активізувати вивчену на попередніх уроках лексику, тренувати в усному мовленні. Поглибити знання учнів про історію виникнення різних видів спорту, проведення Олімпійських ігор, видатних спортсменів Німеччини та України.
Освітня: вчити учнів працювати в групах.
Розвиваюча: розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Стимулювати інтерес учнів до вивчення німецької мови.
Виховна: виховувати в учнів почуття взаємоповаги, пізнавальний інтерес.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Початок уроку.
1. Привітання. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
L: Liebe Freunde, ich begrüße euch herzlich. Wie geht es euch? Was habt ihr Neues? Seid ich heute guter Laune? Wie viele Stunden habt ihr heute? Welche Stunden habt ihr heute?
(Schüler antworten)
L: Sind heute alle da? Warum fehlen … und ... . Sind sie krank? Schade … Grüßt sie von mir. Sagt ihnen, ich wünsche ihnen schnelle Besserung. So, es freut mich sehr, dass ihr heute gute Laune habt. Ich bin auch guter Laune. Wollen wir unsere Stunde beginnen!
L: Liebe Freunde, an der Tafel seht ihr Sprichwörter, die wir heute als phonetische Gymnastik benutzen.
Eile mit Weile. (Поволі їдеш – далі будеш.)
Versuch macht klug. (Попиток не збиток, а спрос – не біда.)
Wer Sport treibt, der bleibt. (Хто займається спортом, той довго житиме.)
Im gesunden Körper - gesunder Geist.(У здоровому тілі – здоровий дух.)
L: Wiederholt das letzte Sprichwort noch einmal im Chor. Schreibt es in eure Hefte. Wie lautet dieses Sprichwort im Ukrainischen?
L: Ja, ihr habt recht. Wie bekannt, treiben viele Menschen Sport. Viele haben eine Lieblingssportart und sind auch Sportfans. Wir werden heute über verschiedene Sportarten, berühmte Sportler und Sportlerinnen, über Olympische Spiele und die Rolle des Sports in unserem Leben sprechen. Heute vertieften wir unsere Kenntnisse zum Thema „Sport“: wir machen verschiedene Übungen, lesen, sprechen, hören und spielen. Das Motto der heutigen Stunde lautet: „Treibe Sport zu jeder Stund! Sport macht lustig und gesund!“ Schreibt es bitte in die Hefte.
ІІ. Основна частина уроку
ст. 135
- Впр. 4 ст. 131 – учні зачитують речення, які склали вдома (один читає своє речення – всі інші виправляють помилки і перекладають на українську мову).
2. Мовна розминка.
L: Was ist Sport für euch?
3. Активізація вивченого матеріалу.
L: Nennt alle Assoziationen, die ihr mit dem Wort „Sport“ habt. Wir malen einen Wortigel.
- читання та переклад речень, складання питань до речень
Впр. 3 ст. 130-131
4. Повторення граматичного матеріалу.
- «Підрядні речення причини».
Граматика – ст.229
- виконання вправи 5 ст.131 для закріплення граматичного матеріалу (учні повинні дати відповіді на запитання підрядними реченнями причини.)
5. Усне мовлення.
- учні складають план до тексту „Sofie verstellt sich“ – ст.131
- переказують текст за допомогою ключових слів
Впр.7 ст. 131
ІІІ. Кінець уроку
…….
Hat euch die heutige Stunde gut gefallen?
Was hat euch besonders gut bzw. nicht so gut gefallen?
Habt ihr in der Stunde was Neues erfahren?
(Учні відповідають на запитання вчителя.)
2. Домашнє завдання.
1. Повторити слова до теми ст.135
2. Повторити граматичний матеріал «Підрядні речення причини». Скласти 3 речення.
3. Скласти розповідь про урок фізкультури
Впр. 8 ст. 132