18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Мультимедійний урок «Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах»

Про матеріал

Урок з використанням ЕОІР (електронних освітніх ігрових ресурсів) «РОЗУМНИКИ» (Smart Kids). У класній кімнаті є телевізор ноутбук, дві бездротові мишки «подорожують класом», що дає змогу залучити до роботи з ігровим ресурсом майже усіх учнів. Мультимедійний урок дає можливість у цікавій ігровій формі розширити і закріпити знання учнів про слова, що означають дію предмета. Тема уроку «Все радіє, розквітає - вже Великдень наступає» націлена на розвиток шанобливого ставлення до народних традицій, родинних і загальнолюдських цінностей.

Перегляд файлу

Відкритий урок для батьків

Українська мова                                                                                     06.04.

Тема. Все радіє, розквітає – вже Великдень наступає. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.             

Мета. Розширити і закріпити знання учнів про слова, що означають дію предмета. Вчити виділяти їх з мовного потоку слова – назви дій, добирати до іменників відповідні дієслова, усно ставити запитання до дієслів, підкреслювати дієслова у реченні двома рисками.

Удосконалювати навики каліграфічного списування, роботи з прислів'ями, добору близьких за значенням слів.

Виховувати любов до праці, народних традицій, вчити шанувати родинні цінності.

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.1. Перевірка готовності учнів до уроку.

Гра «Миттєво перевірте»

Учитель перевертає пісочний годинник, діти перевіряють, чи все підготовили до уроку.

 

1.2.Привітання.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очки глянемо,

І нам тепліше стане.

 

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

2.1. Гра «Швидкі совенята»

Діти діляться на команди (три ряди парт – три команди). Символ команд – сови різних кольорів: синього, зеленого, рожевого. Кожен учень отримує один фрагмент опорної схеми «Частини мови». За командою учителя кожна група відтворює схему на магнітній дошці. Розповідає правило про частину мови, яка випала.

 

2.2. Перевірка домашнього завдання

Вправа 342

 – Назвіть підкреслені слова (їх повинно бути 10), поставте запитання до них.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

3.1. Робота з книжкою Ганни Дорошенко «Чарівна птаха з Богом говорила»

- У мене є чарівна книжечка, в якій записана розмова з Богом про звичаї нашого народу на великодні свята.

Ми всі знаходимося зараз у передчутті великого чудесного дійства – ВОСКРЕСІННЯ. Тому вже другий урок сьогодні проходить під гаслом «Все радіє, розквітає – вже Великдень наступає». На першому уроці ми декламували вірші про це свято, створювали Великоднє дерево.

Послухайте перші слова, які написані у книжечці.

Чарівна птаха сіла на плече

Самого Господа і з ним заговорила:

«Скажи, Творцю, чи є на світі сила,

Що може з величчю зрівнятися Твоєю?»

Подумав Бог, поглянув в очі птахи:

«Все може той, котрий не знає страху,

В чиєму серці пломенить ЛЮБОВ,

За ПРАВДУ хто життя віддать готов!»

 

- Ви нещодавно також уявляли, про що можна було б поговорити з Богом при зустрічі з ним. Ваші «листи до Творця» ми зібрали у газеті «Розмова з Богом». А кожна квіточка у цій газеті – це тепле слово, яке може зігріти наші серця, серця наших рідних і друзів, а отже і всю Землю. У нашій роботі стільки тепла і любові, що тепер весна точно не буде баритись! Все радіє, розквітає – вже Великдень наступає!

 

3.2. Повідомлення теми і мети уроку

- Тема уроку записана на дошці. Давайте прочитаємо її, запишемо у зошити і підкреслимо дієслова.

- Сьогодні ми поговоримо про слова – назви дій. А саме про тих, хто не сидить без діла, а роботу робить сміло! Запишемо прислів’я про працю, попрацюємо з електронним освітнім ігровим ресурсом «Розумники», виконаємо три вправи із підручника

 

 

3.3. Робота з ЕОІР

Частина 5. Завдання 2.1. Вигляд вікна ЕОІР

  •         D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 37.pngУтвори пари слів. Вибери спочатку іменник, а потім відповідне дієслово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

4.1. Робота з підручником

Вправа 343 ст.130 (усно)

  • Прочитайте вірш і поясніть, чому у бобра добра багато.
  • Назвіть слова – назви дій, поставте до них питання.

 

4.2. Зоровий диктант

Як дбаєш, так і маєш.

Як хто робить, так тому й родить.

Землю красить сонце, а людину – праця. (Вправа 344)

 

4.3. Фізкультхвилинка

 

4.4. Робота з ЕОІР

Частина 5. Завдання 2.6. Вигляд вікна ЕОІР

  • D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 47.pngДоповни речення. Добери відповідне дієслово – і ти дізнаєшся, де учні побували на екскурсії.

 

D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 48.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина 5. Завдання 2.8. Вигляд вікна ЕОІР

  • D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 55.pngДобери відповідні дієслова і ти допоможеш учням Лісової школи дати відповідь на запитання

 

 

 

 

 

V. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу

5.1. Робота з підручником

Вправа 347

  • Прочитайте ще одне прислів’я: «Хто рано встає – тому Бог дає»
  • Послухайте вірш. Яку пору доби описав поет? (Ранок)
  • Спишіть два останні рядки вірша. Підкресліть дієслова двома рисками.
  • На які питання відповідають підкреслені слова?

 

5.2. Робота з ЕОІР

Частина 5. Завдання 2.5. Вигляд вікна ЕОІР

  • D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 42.pngДобери дієслова до відповідних коробок і ти побачиш, що друзі подарували Софійці на свято.

 

 

 

 

 

D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 43.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1. Робота з підручником

Вправа 348

  • Прочитай уривок із вірша Вадима Крищенка «Родина»
  • Назвіть членів своєї родини.
  • До слова родина добери слово, близьке за значенням. (Сім’я)

 

5.2. Робота з пам’яткою «Правила стосунків у сім’ї»

- Прочитайте пам’ятки, які лежать на ваших партах і підкресліть дієслова у першому, сьомому і дев’ятому правилі.

1. Люби своїх рідних і близьких!

2. Намагайся говорити правду.

3. Будь чемним, вихованим із рідними.

4. Виховуй вміння володіти собою.

5. Не перенось свій поганий настрій на оточуючих.

6. Намагайся нести рідним радість.

7. Допомагай близьким у домашніх справах!

8. Дотримуйся домашніх традицій.

9. Виконуй обіцянки. Будь людиною слова!

 

VІ. Підсумок уроку, домашнє завдання

6.1. Метод «Кубування»

- Розкажіть вірш про Великдень. (Діти за бажанням декламують вірші, які підготували вдома)

- Що таке дієслово? (Слова, що означають дію предмета і відповідають на питання що робити? що зробити?)

- Як підкреслюємо дієслова у реченні? (Двома лініями)

- Які вправи з ЕОІР «Розумники» сподобалися найбільше?

- Яке завдання вдалося виконати найкраще?

- Хто у класі працював найкраще?

 

6.2. Нагородження пам’ятними значками «Розумники» учнів всього класу та магнітами-закладками тих, хто виконав найбільше завдань

 

6.3. Дарування текстів молитв дітей за батька і матір

 

6.4. Повідомлення домашнього завдання:

  • прочитати разом з рідними «Правила стосунків у сім’ї», повісити їх на видне місце у своїй кімнаті;
  • придумати свої правила (для сильних учнів);
  • виконати вправу 348, повторити правило на ст.129;
  • принести фотографію для шкільної газети «Моя родина – найцінніший скарб».

6.5. Завдання для учнів, які придбали підписку SMART KIDS

  •        D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 49.pngДопоможи Андрійкові підготуватися до уроків. Добери відповідні дієслова.

 

 

D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 51.png

 

 

D:\документи\РОЗУМНИКИ\робочі матеріали\слайди частина 5.2\Image 54.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва дитини за батька

   Ісусе Христе, Милостивий Боже. Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю й благаю Тебе, Ісусе любий, зішли моєму батькові кріпке здоров’я. І дай йому сили старатися й дбати за мене так, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи й радості. Амінь.

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Молитва за маму

У мене найкраща у світі матуся,                 Дякую тобі за сонце

За неї, Пречиста, до Тебе молюся.                 І за весь твій любий світ,

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,            За повітря, воду, хліб,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.    За одежу й теплу хату

Боже наш, Всесильний Отче,                         Дякую тобі, наш Тату!

 

Правила стосунків у сім’ї

1. Люби своїх рідних і близьких!

2. Намагайся говорити правду.

3. Будь чемним, вихованим із рідними.

4. Виховуй вміння володіти собою.

5. Не перенось свій поганий настрій на оточуючих.

6. Намагайся нести рідним радість.

7. Допомагай близьким у домашніх справах!

8. Дотримуйся домашніх традицій.

9. Виконуй обіцянки. Будь людиною слова!

 

Правила стосунків у сім’ї

1. Люби своїх рідних і близьких!

2. Намагайся говорити правду.

3. Будь чемним, вихованим із рідними.

4. Виховуй вміння володіти собою.

5. Не перенось свій поганий настрій на оточуючих.

6. Намагайся нести рідним радість.

7. Допомагай близьким у домашніх справах!

8. Дотримуйся домашніх традицій.

9. Виконуй обіцянки. Будь людиною слова!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила стосунків у сім’ї

1. Люби своїх рідних і близьких!

2. Намагайся говорити правду.

3. Будь чемним, вихованим із рідними.

4. Виховуй вміння володіти собою.

5. Не перенось свій поганий настрій на оточуючих.

6. Намагайся нести рідним радість.

7. Допомагай близьким у домашніх справах!

8. Дотримуйся домашніх традицій.

9. Виконуй обіцянки. Будь людиною слова!

Метод «Кубування»

Розкажи вірш про Великдень.

Що таке дієслово?

Як підкреслюємо дієслова у реченні?

Яка вправа з «Розумників» була найцікавіша?

Яке завдання вдалося найкраще?

Хто працював найкраще?

 

1

 

docx
Додано
25 липня 2018
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку