План- конспект уроку
з фізичної культури з елементами футболу
для 6 класу
Тема уроку: Футбол.
Завдання уроку:
Повторити із здобувачами освіти правила поведінки та техніку безпеки під час виконання фізичних вправ. формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою іспортом, сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу. Оволодіти руховими вміннями та навичками ведення та передач м'яча у русі.
Мета уроку:
Розвивати фізичні якості, та залучати до здорового спосібу життя.
Місце проведення:
- спортивний зал школи.
Інвентар:
- футбольні м’ячі, фішки, суддівський свисток, надувні кульки, маленькі м’ячі, м’ячі для футзала, музичний супровід.
№ п.п.
|
Зміст частини уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
I. Підготовча частина
Організаційний момент (шикування класу , привітання, пояснення завдань уроку).
Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. Переглад відеороліка. «Розвиток футбола, як гри»
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Організовуючі вправи: Різновиди ходьби: - ходьба на передній частині стопи, руки в сторони ; - ходьба на п’ятках руки за головою;
Різновиди бігу: - біг у повільному темпі; - перешикування з колони по 1-му в колону по 2 через середину зала.
- біг приставними кроками правим боком уперед, лівим боком -- біг із закиданням гомілки назад, руки працюють, як при звичайному бігові; - біг із високим підніманням стегна, руки працюють, як при звичайному бігові; - біг спиною вперед, руки працюють, як при звичайному бігові; - біг з прискоренням.
Вправа на відновлення дихання: 1-4 руки вгору – вдих, 5-8 руки опустити вниз – видих. Загальнорозвиваючі вправи на місці під музичний супровід.
Вправи на відновлення дихання . Вимірювання ЧСС за 10 сек. Вправи з надувними кульками:
Взявшись за руки, утворивши коло, потрібно утримати кульку в колі , різними частинами тіла, окрім рук , щоб вона не опускалася на підлогу, |
14’
1’
1’
1’
0,30
1’
2’
0,30’
4’
0,30’
0,30
2’ |
Присутність учнів, звернути увагу на зовнішній вигляд, взуття, самопочуття.
Чітко виконувати вправи за командою вчителя.
Готовність організму учнів до роботи на уроці.
Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанцій.
Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед.
Хлопці працюють до синьої фішки-15м, дівчата до зеленої фішки-10м.
Дихання рівномірне. Вправа сприяє розвиткові координації рухів.
Спину тримати прямо, назад не відхилятися, тулуб не нахиляти уперед.
Погляд спрямований у напрямку руху через ліве плече. Швидкість максимальна, вправу виконувати через середину спортивного залу.
Налаштувати учнів на те, щоб вони вміли контролювати та керувати різними предметами, вміли орієнтуватися у просторі, як з предметами так і без них.
Дотримуватися інтервалу та дистанції , щоб не заважати один одному, і якомога довше протримати кульку у повітрі. Дівчата виконують завдання більш простішим способом, через ловіння м’яча руками. Учні ,які виконують завдання з легкістю, постійно його ускладнюємо,(присівши на підлогу , тримати кульку у повітрі завдяки лобної частини голови.)
Учні розподіляються на групи по чотири, і працюють в групах . Командна гра.
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. |
II. Основна частина
Підготовчі вправи з елементами футболу : Наступивши на м’яч підошвою однієї ноги виконувати перекати вперед, назад, на місці.
Зупинка м’яча підошвою.
Передача м’яча підйомом ноги .
Передача м’яча стегном.
Передача м’яча головою.
Вправи з м’ячем на увагу та техніку ведення.
-Учні рухаються, виконують ведення м’яча в парах, без зорового контролю, вчитель показує колір фішки , учні повинні швидко зреагувати, знайти відповідний колір.
Навчальна гра у футбол. Об’єднати учнів на 4-ри команди (хлопці, дівчата) Двостороння гра в футбол на маленькі ворота поперек спортивної зали.
Об’єднати учнів на 3 команди. Грає 3 команди одночасно. Команда яка розташована у центрі грає у нападі, команда якій забили гол, або втратила м’яч, міняються місцями ,команда яка була у нападі грає у захисті.
|
28'
1’
1’
1’
1’
1’
4’
4’
7’
8’
|
Звернути увагу на рівновагу тіла.
Звернути увагу на положення ноги під час передачі. Постійний контроль за виконанням завдання, дівчатам спрощуємо , а хлопцям ускладнюємо завдання.
Хлопці рухаються до фішок з веденням м’яча, дівчата беруть м’яч у руки. Якщо не має помилок кращим дівчатам ускладнюємо завдання.
Звернути увагу на правильність виконання завдання, команда дається голосом.
Дотримуватися правильного ведення м’яча, чесної гри.
Не порушувати правила безпеки. Дотримуватися техніки безпеки, та правил гри футбол.(2хв. грають маленьким м’ячем, потім 2 хв. футбольним.)
Дотримуватися колективної та командної гри. Удар по м’ячу виконувати із заданої зони.
|
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
III. Заключна частина
Шикування класу.
Вправи на відновлення дихання: - зробити повільний повний вдих, затримати повітря. - коротким і сильним поштовхом видихнути через рот.
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Підведення підсумків уроку.
Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.
Домашнє завдання. |
3 хв.
0,30'
0,30’
0,30’
0,30’
0,30’
0,30’ |
Учні виконують, те що показує вчитель. Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «вентиляції» легенів.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. Відзначення найактивніших.
Виходити зі спортивної зали звичайним кроком, не порушуючи дистанцію. Ведення ф/ м’яча; Хл- 5хв. Дівч.-3хв.
|