ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» з теми : Волейбол для учнів 5-В класу

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» з теми : Волейбол для учнів 5-В класу
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» з теми : Волейбол для учнів 5-В класу

Дата: _____________

Інвентар: Волейбольны м’ячі, легкі м’ячі, обручі, гімнастичні палиці, картки.

ЧАСТИНА УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ

Навчальне завдання: формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку.

Оздоровче завдання: розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ - «Здоров'я і безпека»

КК: Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами / Усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості.

ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ - «Підприємливість та фінансова грамотність»

КК: Екологічна грамотність і здорове життя / Організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності

Вступна (адаптаційна)

2-4хв

 

«СТІЙКА ВОЛЕЙБОЛІСТА».

Вчитель пропонує учням згадати правила техніки безпеки. При правильному твердженні учні займають стійку для передачі м`яча зверху, при не правильному твердженні стійну для прийому м`яча знизу.

Принцип: пробудження свідомості учнів

Метод: продуктивно-практичний

Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання.

Підготовча (пошукова)

3-5 хв

«ВЕРТУШКА»

Всі учасники утворюють два  кола. Коло хлопців та коло дівчат. Кожному учню пропонується зробити крок в коло та продемонструвати загально розвивальну вправу на місці.

Принцип: активності та самостійності.

Метод: редуктивний

Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5 хв

«ПЕРЕМІЩЕННЯ ВОЛЕЙБОЛІСТА».

Хаотичне переміщення учня по майданчику  способом вказаним вчителем, за сигналом зайняти вказану позицію на майданчику. Принцип зв’язку навчання з життям., забезпечення радості від успіхів у навчанні.   досягнення оптимальної рухової активності.

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна (тренувальна)

5 хв

 

ГРА  «МИСЛИВЦІ І КАЧКИ»

 2 команди: 1 команда дівчат і 1 команда хлопців. Дівчата та хлопці грають між собою. Командам надаються для гри 3 різні м’ячі різного об’єму та ваги. За кожним із м'ячів закріплені способи виконання кидка. Принцип: зв'язку навчання з життям Метод: продуктивно-практичний

Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

ГРА «ЗЛОВИ ПАЛКУ».

Гравці  стоять  по  колу  в 4  кроках  від  розвідного,  який притримує  рукою  поставлену  вертикально  на  підлогу  гімнастичну  палку (накривши її зверху долонею). Всі гравці мають порядкові номера, в тому числі і розвідний, який оголошує один  з номерів  і відбігає назад. Названий  гравець повинен встигнути схопити палку, не дозволивши їй впасти. Якщо він не зміг цього зробити, то займає місце розвідного, а той займає місце в  його  колі.  А  якщо  він  встиг,  то  розвідний  не  змінюється,  гравці  можуть розташовуватись лицем, спиною або боком до центра кола.

Принцип: активності та самостійності

Метод: редуктивний/репродуктивний.

Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

«В ПАРАХ З М`ЯЧЕМ »

На майданчику розміщуються учні в парах. Учні виконують вправи з м`ячем запропоновані вчителем, дотримуючись техніки.

  • Кидок двома руками з-за голови.
  • Кидок однією рукою з-за голови
  • Передачі м`яча двома руками зверху.
  • Передачі м`яча двома руками знизу

Принцип: зв'язку навчання з життям Метод: продуктивно-практичний

Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна (мотиваційна)

3-4 хв

СТРЕЧИНГ

Учні ходять по станціях та виконують запропоноване завдання

  • Метелик.
  • Човник.
  • Нахил тулуба вперед в положенні сидячи.
  • Нахил тулуба вперед в положенні стоячи на гімнастичній лаві.

Метод: інструктивно - практичний метод

Вимоги: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання

 

1-2 хв

 

РЕФЛЕКСІЯ

Учні в кінці уроку  ставлять магнітний смайлик на дошку, якщо сподобався урок-позитивний смайл, якщо не сподобався-негативний. .

Метод: пояснювально-спонуканий метод

Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

РАЗОМ:

40 хв

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Загреба Сергій
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку