Дата: _______№______
Інвентар: Волейбольны м’ячі, легкі м’ячі, обручі, гімнастичні палиці, картки.
ЧАСТИНА УРОКУ |
ТРИВАЛІСТЬ |
Навчальне завдання: формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. |
Оздоровче завдання: розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; |
ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ - «Здоров'я і безпека» КК: Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами / Усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості. |
ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ - «Підприємливість та фінансова грамотність» КК: Екологічна грамотність і здорове життя / Організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності |
||
Вступна (адаптаційна) |
2-4хв |
|
«СТІЙКА ВОЛЕЙБОЛІСТА». Вчитель пропонує учням згадати правила техніки безпеки. При правильному твердженні учні займають стійку для передачі м`яча зверху, при не правильному твердженні стійну для прийому м`яча знизу. Принцип: пробудження свідомості учнів Метод: продуктивно-практичний Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання. |
Підготовча (пошукова) |
3-5 хв |
«ВЕРТУШКА» Всі учасники утворюють два кола. Коло хлопців та коло дівчат. Кожному учню пропонується зробити крок в коло та продемонструвати загально розвивальну вправу на місці. Принцип: активності та самостійності. Метод: редуктивний Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.
|
|
3-5 хв |
«ПЕРЕМІЩЕННЯ ВОЛЕЙБОЛІСТА». Хаотичне переміщення учня по майданчику способом вказаним вчителем, за сигналом зайняти вказану позицію на майданчику. Принцип зв’язку навчання з життям., забезпечення радості від успіхів у навчанні. досягнення оптимальної рухової активності.
|
|
|
Основна (тренувальна) |
5 хв |
|
ГРА «МИСЛИВЦІ І КАЧКИ» 2 команди: 1 команда дівчат і 1 команда хлопців. Дівчата та хлопці грають між собою. Командам надаються для гри 3 різні м’ячі різного об’єму та ваги. За кожним із м'ячів закріплені способи виконання кидка. Принцип: зв'язку навчання з життям Метод: продуктивно-практичний Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.
|
5 хв |
ГРА «ЗЛОВИ ПАЛКУ». Гравці стоять по колу в 4 кроках від розвідного, який притримує рукою поставлену вертикально на підлогу гімнастичну палку (накривши її зверху долонею). Всі гравці мають порядкові номера, в тому числі і розвідний, який оголошує один з номерів і відбігає назад. Названий гравець повинен встигнути схопити палку, не дозволивши їй впасти. Якщо він не зміг цього зробити, то займає місце розвідного, а той займає місце в його колі. А якщо він встиг, то розвідний не змінюється, гравці можуть розташовуватись лицем, спиною або боком до центра кола. Принцип: активності та самостійності Метод: редуктивний/репродуктивний. Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами
|
|
|
|
5 |
|
«В ПАРАХ З М`ЯЧЕМ » На майданчику розміщуються учні в парах. Учні виконують вправи з м`ячем запропоновані вчителем, дотримуючись техніки.
Принцип: зв'язку навчання з життям Метод: продуктивно-практичний Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.
|
Заключна (мотиваційна) |
3-4 хв |
СТРЕЧИНГ Учні ходять по станціях та виконують запропоноване завдання
Метод: інструктивно - практичний метод Вимоги: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання |
|
1-2 хв |
|
РЕФЛЕКСІЯ Учні в кінці уроку ставлять магнітний смайлик на дошку, якщо сподобався урок-позитивний смайл, якщо не сподобався-негативний. . Метод: пояснювально-спонуканий метод Вимоги: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами. |
|
РАЗОМ: |
40 хв |
|
|