Урок № ______________ Клас _______ Дата ____________
Тема: Статеве розмноження рослин. Квітка — орган статевого розмноження.
Мета: формувати компетентності :
ключові: вміння вчитися, самоорганізовуватися до навчальної діяльності у
взаємодії;
загальнокультурні: дотримуватися норм мовленнєвої культури;
здоров’язбережувальні: виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю;
предметні: розглянути особливості статевого розмноження рослин; сформувати в учнів поняття про квітку як репродуктивний орган рослини, що є видозміненим пагоном, розкрити біологічне значення її головних частин, виявити подібність у будові квіток різних рослин; акцентувати увагу на рослинах, поширених в Україні.
Обладнання та матеріали: комп’ютер чи інший гаджет з доступом до мережі Інтернет, презентація до уроку, дошка Padlet та сервіс Mentimeter.
Тип уроку: урок дистанційної освіти (синхронний); комбінований.
1. Організаційний момент
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
Слово вчителя про важливість підтримки своєї психічної складової здоров’я, підтримки одне одного, проговорювання слів подяки тим, хто знаходиться поруч.
Вправа «Побажання однокласникам» з використанням чату онлайн конференції, включеного мікрофона та сервісу для створення хмари слів онлайн Mentimeter (учні самостійно обирають спосіб висловлення побажання) https://www.mentimeter.com/
Як працювати з сервісом описано тут: https://naurok.com.ua/stvorennya-hmari-sliv-za-dopomogoyu-mentimeter-314560.html
2. Актуалізація опорних знань учнів.
Вирішення проблемної ситуації:
Бесіда:
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя з демонстрацією презентації за планом.
Фізкультхвилинка: вправи для очей.
4. Закріплення вивченого на уроці.
Робота з дошкою Padlet https://padlet.com/
Як працювати з сервісом описано тут: https://naurok.com.ua/vikoristannya-doshki-padlet-314563.html
Пропонується учням перейти за посиланням на створену вчителем дошку і залишити нотатку з інформацією, що здивувало на уроці, найкраще запам’ятали, що хотіли б дізнатися ще.
Можна скористатися чатом чи проговорити усно свою думку.
Оцінювання роботи учнів на уроці.
5. Домашнє завдання: опрацювати параграф підручника, намалювати в зошиті будову квітки, підписати складові