7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Урок"Сторінка дослідника . Як зберегти ялинку перед новорічними святами ."

Про матеріал

нестандартний урок проведений у 2 класі з використанням інтерактивних технологій ,міжпредметних зв'язків (трудове навчання,образотворче мистецтво,музичне мистецтво, літературне читання),елементами проектної діяльності.

Перегляд файлу

Природознавство ( 2 клас )

Тема:  Сторінка дослідника . Як зберегти ялинку перед новорічними святами .                      

Мета: Навчати учнів проводити інтерактивну дослідницьку діяльність по заданій темі,робити висновки та узагальнення , спостерігати за деревами взимку : вміти їх розпізнавати за формою крони, розвивати увагу ,память, уяву,вміння висловлювати свою точку зору,виховувати дбайливе ставлення до природи ( ековиховання ).

Хід уроку

I . Організаційний момент.

Уявна подорож до зимового лісу .

  •  Звучить музика А. Вівальді « Пори року . Січень .»

  На дошці ілюстрації із зображенням зимового лісу, намальована ялинка.

  Учениця читає вірш Первомайського «Срібні дерева».

 

  •  Пропоную дітям помилуватися прекрасним зимовим лісом , прогулятись в ньому.
  • Діти , що ми побачимо? Які дерева взимку ?Що з ними взимку відбувається ? Чи всі дерева без листя? Які з них зелені ?
  • Які ми знаємо хвойні дерева ?
  • Які з них є в нашому лісі ?
  • Який ми бачимо на них плід ? Хто взимку може поласувати насінням шишки ?
  • Чи є в цих дерев листя ? Що є листям цих дерев ?
  • Чому всі дерева зняли вбрання, а хвойні — ні ?
  • Яка за формою ялинка ?
  • Хто може шкодити цій красуні ?

III. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності .

  • Сьогодні на уроці ми поговоримо про наше дослідження. Та навчимося розрізняти дерева за формою крони.
  • Протягом минулого тижня яке ми провели дослідження ?( « Як вберегти ялинку перед новорічними святами ?»
  • Як ми його проводили ?( Брали інтерв’ю у батьків , вчителів, друзів, знайомих і т.д. .Всі з опитаних запропонували свої варіанти відповіді на питання дослідження.)( Див. додаток 1)

На дошці таблиця по даному дослідженню.

 

 

IV. Вивчення нової теми. Дослідницька робота .

Робота в групах .  Кожна група розповідає та робить висновки ,щодо певної групи опитаних в ході інтервю (гра «Мікрофон»):

1 група «Що кажуть вчителі ?»

2 група «Що кажуть батьки ?». Презентація своєї ялинки( батьки з дітьми вдома виготовили ялинки власноруч. Кожен робить коротку міні-презентацію свого виробу)

3 група «Що почули по телевізору,в інтернеті ?»

 4 група «Що сказали друзі, знайомі ?» Учні роздають всім інструкцію «Як виростити ялинку вдома» (Див. додаток 2)

 

  • Деякі з вас знайшли цікаві художні твори про захист, збереження ялинки. Хто хоче ознайомити з цими творами ?

Діти зачитують знайдені про ялинку вірші, ознайомлюють з прочитаними оповіданнями.

 

Вірш О.Олеся «Ялинка» .

  • Здогадайтесь ,про кого йтиметься у вірші ?( Під намальованою на дошці ялинкою зображую зайчика)

Учениця читає вірш.

Обговорення вірша . Висновки.

Оповідання С.Носаня «Ялинка». Обговорення оповідання. Виділення основної думки.

V. Фізкультхвилинка з елементами релаксації. 

Під музику П.І.Чайковського « Пори року. Зима.»( у каменька )

  • Діти, уявіть себе маленькою насінинкою з ялинки,яка потрапила в грунт  (учні присідають біля парти, закривають обличчя долоньками).
  •  І от нашу насінинку пригріває тепле весняне сонечко,накрапає на неї лагідний дощик і почала вона проростати : зявився маленький росточок ( діти піднімають стулені долоньки догори).
  • Сонечко світить : росте, росте наш паросток …Це вже перша тоненька гілочка ялинки. Вона все вищає і вищає. Вже з’явилися ще гілочки. Підростає, міцніє наша ялинка…Її віти похитує легенький вітерець…А вона все вищає та вищає…Тягнеться до неба ,до сонця…(діти імітують ріст ялинки)

VI. Узагальнення опрацьованого матеріалу.

  1. Робота з підручником . ст.73(самостійне опрацювання)
  2. Запитання по прочитаному.
  • Як дізнатися, скільки  приблизно років ялині ?
  • Скільки років цим ялинам ?( малюнки ялини на таблиці, дошці)
  1. Робота з підручником .ст.72.(розпізнавання дерев за формою гілок,плодами)

  4.Гра « Впізнай дерева »

  1. Цікаво знати.
  • Щоб виростити ялинку до вашого зросту потрібно приблизно 10 років.

VI. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Які ми зробили висновки з нашого дослідження?
  • Що дізналися нового ?
  • Над чим спонукає нас замислитися наше дослідження ?
  • Так,є багато способів вберегти ялинку . Давайте всі разом складемо нашу «класну ялинку».( На уроці трудового навчання  виготовили заготовки для складання ялинки-конструктора)

VII. Домашнє завдання.

Розповісти батькам про збереження ялинки перед новорічними святами. Роздати інструкцію по вирощуванню ялини вдома.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

як вберегти ялинку перед новорічними святами?

я досліджую:

1)Що кажуть батьки:

2)Що кажуть друзі,знайомі?:

3)Що кажуть по телевізору,в інтернеті?:

4)Про що пишуть в книгах?:

5)Що кажуть вчителі?

Додаток 2

Як виростити ялинку .

Інструкція

1.   Найкраще вирощувати ялинку з насіння, так їй не потрібно буде звикати до нових умов проживання., ви можете сходити в ліс і назбирати шишок, але важливо, щоб вони були визрілими.

2.  Сіяти хвойні необхідно в землю з лісу, бажано ту, в якій росли дорослі дерева. Грунт з лісу змішайте зі звичайним торфом в пропорції 50/50, це потрібно для того, щоб земля збагатилася поживними речовинами.

3.  Посійте насіння в горщик або ящик.Присипте 5-ти сантиметровим шаром землі.Накрийте горщик поліетиленовим мшечком і обв"яжіть шнурочком,щоб земля залишилася вологою.

4. Насіння сходять приблизно місяць. . Коли ви побачите молоді зелені пагони,мішечок зніміть і поливайте 2 рази на тиждень.У період росту оббризкуйте ялинку з пульверизатора, так як хвойні не люблять рясного поливу.

5.  Коли ялинки зовсім маленькі (до 30 см), їх потрібно захищати від впливу прямих сонячних променів.

6. Якщо ви вирішите пересадити ялинку в палісадник, то спочатку виносите її на вулицю "гуляти", а приблизно через 1-2 місяці своєрідною адаптації, пересадите її у відкритий грунт. Не забудьте в лунку додати землі з хвойного лісу і поливайте рослину протягом декількох тижнів (приблизно по 5 літрів води). Потім полив припиняйте, адже ялинка вже встигла прижитися на новому місці.

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку