Тема"Звірі навесні.Закріплення таблиці множення й ділення на 6.Виконання тематичної композиції «Весна прийшла»".

Про матеріал

Мета інтегрованих уроків – формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізація їх пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі учнів; виявлення здібностей учнів та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи школярів з додатковою довідковою літературою, таблицями міжпредметних зв'язків, опорними схемами; підвищення інтересу учнів до матеріалу, що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання.

Перегляд файлу

                                           Інтегрований урок у 2 класі з природознавства,математики і образотворчого мистецтва

Тема.Звірі навесні.Закріплення таблиці множення й ділення на 6.Виконання тематичної композиції «Весна прийшла».

Мета:розширити й уточнити знання учнів про весняні зміни в житті тварин,їх особливості життя і поведінки,пристосування до умов середовища;закріпити таблицю множення і ділення на 6, формувати вміння розв’язувати задачі;вчити учнів творчо працювати над тематичною композицією «Весна прийшла»;розвивати спостережливість,пам’ять,мислення,навички табличного множення та ділення;виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання:смайлики настрою;таблиця «Весна»;малюнки вовка,лисиці,зайця;кліпи «Звірі навесні», «Весняний настрій»,картки для дидактичної гри,заготовки малюнків  «Весна прийшла»,зошити з природознавства Л.Мечник до підручника І.Грущинської

         Хід уроку

I.Організація класу

1)Рефлексія настрою.

-Сьогодні чудова погода!

-Чи впливає вона на ваш настрій? Як саме?

-Покажіть смайлик,що відповідаї вашому настрою.

2).Вправа «Синоптична хвилинка»

-Яка зараз пора року?

-Який місяць? Число?

-Який стан неба?

-Яка температура повітря?

-Чи є на вулиці вітер?

-Чи були протягом дня опади?

IIктуалізація опорних знань.

Гра «Знайди помилку»

Завдання.Послухати речення,виправити помилки,правильно назвати ознаки весни.

-Весною дні коротші,а ночі довші.

-Сонце опускається нижче.

-Небо найчастіше похмуре і сіре.

-Стає на вулиці холодніше.

-З’являються перші сніжинки.

-На деревах опадають листки.

-Часто йде сніг.

III.Повідомлення теми і мети уроку.

1)Загадки.

-Ходить хмуро між дубами,

Хижо клацає зубами. (Вовк)

-Я -маленький,я –вухатий,

Попелястий,волохатий.

Я стрибаю,я тікаю,

Дуже куций хвостик маю.(Заєць)

-Вона руденька,ще й хитренька.

Невелика й не маленька.

Вона-вовчику сестричка.

Здогадались-хто? (Лисичка)

(розгляд  ілюстрацій,що є відгадками до загадок)

-Як одним словом можна назвати слова-відгадки? (звірі).                                                                                     -А яка пора року зображена на таблиці?(весна)

-Отже,ми сьогодні на уроці  розширимо свої знання про життя звірів навесні.

(робота в парах)

-Обговоріть,чи потрібні вам знання про життя звірів навесні?

IV.Опрацювання нового матеріалу.

1)Робота над прикладами (підручник «Математика »2клас,М.В.Богданович)

-Щоб отримати цікаву інформацію про життя звірів навесні,ви повинні розв’язати приклади.

Самостійна робота

Iваріант.№776

IIваріант.№777

2)Перегляд кліпу «Звірі навесні» httpS: //www.youtube.com/watch?v=nGnTbyzutmE

3)Обговорення кліпу.Дидактична гра «Підкресли правильну відповідь» (робота в парах)

-ростуть;

-нагулюють жир;

-линяють;

-народжують дитинчат;

-впадають у сплячку;

-доглядають потомство;

-готують запаси на зиму

V.Закріплення вивченого матеріалу.

1)Дидактична вправа «Скільки малят народжується в звірів?»                                              Розв’язування задач про тварин.

Iваріант.У чотирьох вовчиць народилося по 3 вовченят,порівну в кожної.Білка народила у 6 разів менше білченят,ніж вовчиця.Скільки дитинчат народила білка?

IIваріант.У шести зайчих народилося 48 зайченят,порівну в кожної.У лисиці-у 2 рази менше,ніж у зайчихи.Скільки лисенят народилося в лисиці?

Додаткове завдання:зошит з природознавства с.48,завдання 2

2)Виконання тематичної композиції «Весна прийшла»

-У звірів,зображених на малюнку «Весна прийшла»,домалюйте частини тіла,що відсутні і розфарбуйте композицію.

-Які кольори весни будемо використовувати?

(Звучить мелодія кліпу «Весняний настрій»                                                                                           httpS: //www.youtube.com/watch?v=IVOVGGBZPq)

VI.Підсумок уроку.

Закінчити речення:

-Урок змусив замислитися мене над тим…

-Урок дав мені…

VII.Домашнє завдання.

Прочитати статтю підручника «Природознавство»І.В.Грущинської с. 114-115,скласти розповідь про навчання якогось звіра (на вибір) у весняній «лісовій школі».

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку