На уроці використано диференційований підхід щодо вироблення правильного, свідомого, виразного читання вірша м.Вороного "Сніжинки". За допомогою даної структурно-логічної схеми школярі на кінець уроку правильно, виразно читають твір запропонований на урок.
Літературне читання
2 клас
Сторінки з життя М.Вороного. Вірш "Сніжинки"
Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного майстра поетичного слова
М. Воронного; удосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.
Обладнання: підручник «Літературне читання 2 клас» В. Науменко;
матеріал для мовленнєвої розминки; картки для диференційованої роботи над віршем; фотопортрет М. Воронного.
Хід уроку;
О-О Гра «Відгадай предмет за ознаками »
Білий, пухнастий, м'який...(Сніг)
Холодна, люта, морозна.. .(Зима)
Злий, тріскучий, лютий...(Мороз)
4) Гра «Блискавка»
Чудо - сани прилетіли,
Скакуни в тих санях білі.
В санях тих сидить цариця.
Білокоса, білолиця,
Рукавом махає, Сріблом все вкриває. (Зима)
Учні зачитують свою розповідь про зиму.
Микола Кіндратович Вороний
7 грудня 1871 р.,
сім'я ремісника,
на Катеринославщині,
(1893р. «Не журись дівчино») поет , Історик , актор, журналіст, перекладач
А) Виразне читання вірша вчителем
Б) Словникова робота
(Сюди, вродись, прибратись,пушиночеи, променистої, вітерець, ковдрою, злючою, зеленню, дурнесенький)
Фізкультхвилинка
Пада, пада, пада сніг
І лягає біля ніг.
Вітерець легкий літає,
І сніжинки піднімає.
Ось вони усі гуртом,
Закрутились за вікном.
Ми також часу негаєм,
Разом з ними покружляєм.
Підіймемось вгору всі,
І присядем до землі.
Потім знову покружляєм
І за парту посідаєм.
Г) Вироблення правильного, свідомого, виразного читання,
Диференційована робота. Вибір варіантів
________________________________
І в. |
II в. |
|
|
- 3 чим порівнюють себе |
|
сніжинки? |
|
|
|
говорить про що і як |
|
турбуються сніжинки ? |
|
|
|
передають веселий настрій |
передають сонливий настрій |
сніжинок. |
сніжинок. |
|
|
- Читайте правильно, виразно. Гра «Бджілки»
Д) Гра «Диктор»
- Назвіть пестливі слова, які поет уживає у вірші?
Про що це свідчить?
Е) Гра «Читає Незнайко»
Читає вчитель , навмисно припускаючись помилок. Учні повинні їх помітити і виправити.
Є) Робота в групах
Ігр. - вибрати з вірша за 1 хв. Прикметники.
2гр.- іменники.
3гр. - дієслова.
%
«Мозковий штурм»
Оцінювання відповідей дітей