|
|
Цілі уроку: |
|
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, графічний редактор. Музика «Шум моря». «Карта-острів» Літери ЗНАННЯ
Хід уроку
І. Організаційний етап
Не урок, а справжнє свято,
Бо полинем у світи.
Мандруватимем завзято,
Юний друже, я і ти!
Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі.
ІІ. Мотиваціяпізнавальної діяльності
Сьогодні у нас незвичне заняття – урок-подорож.
Діти, що це за предмет перед вами? (глобус).
Він точнісінько такий, як наша Земля, тільки порівняно з нею, дуже маленький. Він допомагає нам більше дізнатись про планету.
Наша планета – Земля.
Щедра вона і багата.
Гори, ліси і поля – наша домівка, малята.
Ми будемо подорожувати і шукати найзаповітніші скарби- Знання. Отож рушаємо в подорож. Але для подорожі нам потрібно отримати КВИТКИ.
Ну, якщо ніхто не проти, тоді приготуйтесь! Сядьте рівненько, покладіть свої рученята на парту, закрийте оченята і ми відправляємося у подорож.
Уявіть собі великий океан, по середині якого стоїть великий острів. Великі хвилі б’ють о берег, а ми на кораблі, який несе нас вперед, до чого незвіданого, до острова, на якому ми будете шукати «скарби». Прислухайтеся, чуєте шум води. І наш корабель прибило хвилями до берега. Відкрийте очі.
Ось ми вже уже на величезному острові, який називається Інформатика. На ньому є різні чарівні місця, які наповнений різними таємницями і секретами, які ми з вами розгадаємо, знайдемо щось нове, цікаве. У кожному пункті зупинки ми отримаємо букви, з яких і складемо чарівне слово, а яке, то дізнаємося тоді, коли пройдемо всі ці чарівні місця.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення матеріалу, що обговорювався раніше.
Ми дуже часто вживаємо слово «мистецтво». Який зміст вкладено в це слово?Мистецтво – це відображення реальної дійсності в художніх образах. До нього належить література, музика, театр, образотворче мистецтво, кіно, цирк і телебачення.Так в образотворчому мистецтві явища навколишнього життя відображаються з допомогою ліній, тональних співвідношень, кольорових поєднань, об’ємних форм і ритмів.Образотворче мистецтво поділяється на окремі види, кожний з яких має специфічну мову. Давайте дізнаємося, який вид образотворчого мистецтва ми сьогодні будемо розглядати.
Розставте букви в порядку зростання:
А К Г Р І Ф А
IV. Ознайомлення з новим матеріалом.Спілкування з учнями під час демонстрування презентації.
Розгадайте ребус
КОЛАЖ
Колаж із зображень - це довільне з'єднання, іноді навіть не взаємопов'язаних між собою, кількох стилів зображень в одній картинці або фотографії. |
|
|
Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки (мозаїка) або використання хаотичного набору різноманітних зображень (пазл). |
В ході розвитку фотографії з'явилася можливість використання різних прийомів і методів створення колажів із застосуванням спеціальних ефектів.
Слід зауважити, що даний напрямок мистецтва стає більш доступним все більшому колу людей, які не володіють професійними навичками фотографії або комп'ютерної обробки фотознімків (наприклад, за допомогою Photoshop).
Колаж із зображень можна створити в знайомому вам графічному редакторі Paint.
Для вставлення зображень необхідно виконати команду Вставити Вставити з
V. Фізкультхвилинка Музична
VІ. Набуття необхідних компетентностей.
Інструктаж учителя.
В правилі поведінки переплутались усі слова.
Знайдіть для слів відповідні місця
починати, слід, Щоб, читати, роботу, інструкцію!!!
|
|
2) Практична робота за комп’ютерами. Учитель пояснює виконання практичної роботи, демонструючи на дошку з допомогою проектора.
На ПК збережені малюнки квітів. Учні створюють свій Колаж, використовуючи Шаблон Презентації Природа і квіти. Вчитель зачитує вірші про квіти. Надає допомогу у виконанні роботи.
3) Вправи для очей.
Музична
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»
Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось…».
Під звуки мелодії «Шум моря» повертаємося «додому».
Закриваємо ми скриньку,
Але тільки на хвилинку.
Бо завжди на кожнім кроці,
На перерві, на уроці,
В повсякденному житті,
Старші люди й молоді,
Всі багатими стаєм,
Бо у мовлення своє
Ми вплітаєм зі скарбнички
Діаманти невеличкі –
Перлини мудрості народу,
Що йдуть від роду і до роду.