10 кл. ТО. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа. …………………....................
І варіант
І. Оберіть одну правильну відповідь.
1. Медіатекст – це ......:
а) аудіозапис; б) зображення; в) науковий текст; в) вірні варіанти «а», «б», «в».
2. Різновид медіа, що є найменш здатним до масового поширення:
а) газета; б) кіно; в) радіо; г) книга.
3. Рекламування як товарів та послуг, так і політичних сил та ідеологій – це ................ функція
мас-медіа в суспільстві:
а) інформаційна; б) маркетингова; в) управлінська; г) комунікативна.
4. Яка з функцій реклами передбачає досягнення суспільно корисних завдань:
а) ідеологічна; б) політична; в) економічна; г) соціальна.
5. Мас-медіа, сприяючи формуванню громадянської позиції індивідів, виконують ................ функцію: а) контрольну; б) громадянську; в) пізнавальну; г) соціалізаторську.
6. Не повчати людей, а допомагати їм сформувати свою думку є головним завданням:
а) реклами; б) новин; в) коментаря; г) інтерв’ю.
7. Те, чого не існує насправді, називають ...: а) міф; б) джинса; в) фейк; г) легенда.
8. В Північній Кореї громадянам заборонили користуватися Інтернетом у:
а) 1991 р.; б) 1999 р.; в) 2001 р.; г) 2011 р.
ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче.
………………………… – поширення інформації про когось або щось із метою створення популярності .
…………………………. – це особиста думка щодо чогось.
ІІІ. Дайте визначення поняттям:
Медіа – це ……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………….
Кібер- – це …………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.
Чому Інтернет є важливою складовою функціонування сучасного соціуму ?
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
10 кл. ТО. Розділ ІІІ. Людина в соціокультурному просторі. ………………….........
ІІ варіант
І. Оберіть одну правильну відповідь.
1. До видів медіатексту належить:
а) тексти; б) звукові; в) вірні варіанти «а», «б», «г».; г) візуальні.
2. До функцій мас-медіа в суспільстві належить:
а) військова; б) освітня; в) громадська; г) бізнесова.
3. Неприбутковий вид реклами – це .....: а) приватна; б) державна; в) соціальна; г) медична.
4. Яка з функцій реклами передбачає апелювання до бажань і мрій покупця:
а) ідеологічна; б) психологічна; в) економічна; г) соціальна.
5. Право вільно висловлювати свої думки як усно, так і письмово – це ......:
а) свобода думки; б) свобода віросповідання; в) свобода слова; г) свобода совісті.
6. «Кодекс професійної етики журналістів» підписано українськими мас-медіа в Києві у:
а) 1991 р.; б) 1994 р.; в) 1996 р.; г) 1998 р.
7. Ознакою якісного медіатексту є:
а) достовірність інформації; б) повнота інформації; в) баланс думок; в) вірні варіанти «а», «б», «в».
8. Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій, називають .........:
а) тролінгом; б) булінгом; в) кіберзлочинами; г) фішингом.
ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче.
…………………………. – це твердження, яке можна довести.
……………………………. – відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як значущі.
ІІІ. Дайте визначення поняттям:
Маніпулювання – це ………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Інтернет – це …………………………………………………………………………………...........
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.
Чому мас-медіа можуть використовувати свій вплив на соціум за для власної користі?
………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………….