9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Урок "Світ інформації та мас-медіа" (Громадянська освіта, 10 клас)

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі тестові завдання для уроку контролю навчальних досягнень учнів з Розділу V: "Світ інформації та мас-медіа" з предмету "Громадянська освіта" у 10-му класі. Завдання мають чотири рівні складності і виконані у двох варіантах.
Перегляд файлу

10 кл. ТО. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа.           …………………....................

І варіант

І. Оберіть одну правильну відповідь.

1. Медіатекст – це ......:

     а) аудіозапис;  б) зображення;  в) науковий текст;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».

2. Різновид медіа, що є найменш здатним до масового поширення: 

     а) газета;  б) кіно;  в) радіо;  г) книга.

3. Рекламування як товарів та послуг, так і політичних сил та ідеологій – це ................ функція

мас-медіа в суспільстві: 

     а) інформаційна;  б) маркетингова;  в) управлінська;  г) комунікативна.

4. Яка з функцій реклами передбачає досягнення суспільно корисних завдань:

     а) ідеологічна;  б) політична;  в) економічна;  г) соціальна.   

5. Мас-медіа, сприяючи формуванню громадянської позиції індивідів, виконують ................ функцію:  а) контрольну; б) громадянську; в) пізнавальну;  г) соціалізаторську.

6. Не повчати людей, а допомагати їм сформувати свою думку є головним завданням: 

     а) реклами;  б) новин;  в) коментаря;  г) інтервю.

7. Те, чого не існує насправді, називають ...:  а) міф;  б) джинса;  в) фейк;  г) легенда.

8. В Північній Кореї громадянам заборонили користуватися Інтернетом у: 

     а) 1991 р.;  б) 1999 р.;  в) 2001 р.;  г) 2011 р. 

 

ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче. 

………………………… – поширення інформації про когось або щось із метою створення популярності .

…………………………. – це особиста думка щодо чогось.

 

ІІІ. Дайте визначення поняттям:

Медіа – це ……………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………….

Кібер- – це …………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

 

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.

Чому Інтернет є важливою складовою функціонування сучасного соціуму ?

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

 

10 кл. ТО. Розділ ІІІ. Людина в соціокультурному просторі.    ………………….........

ІІ варіант

І. Оберіть одну правильну відповідь.

1. До видів медіатексту належить:

    а) тексти;  б) звукові;  в) вірні варіанти «а», «б», «г».;  г) візуальні.

2. До функцій мас-медіа в суспільстві належить: 

    а) військова;  б) освітня;  в) громадська;  г) бізнесова.

3. Неприбутковий вид реклами – це .....: а) приватна;  б) державна;  в) соціальна;  г) медична.

4. Яка з функцій реклами передбачає апелювання до бажань і мрій покупця:

     а) ідеологічна;  б) психологічна;  в) економічна;  г) соціальна. 

5. Право вільно висловлювати свої думки як усно, так і письмово – це ......:  

     а) свобода думки;  б) свобода віросповідання;  в) свобода слова;  г) свобода совісті.

6. «Кодекс професійної етики журналістів» підписано українськими мас-медіа в Києві у:  

     а) 1991 р.;  б) 1994 р.;  в) 1996 р.;  г) 1998 р.

7. Ознакою якісного медіатексту є: 

     а) достовірність інформації;  б) повнота інформації;  в) баланс думок;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».

8. Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій, називають .........: 

     а) тролінгом; б) булінгом;  в) кіберзлочинами;  г) фішингом.

 

ІІ. Впишіть поняття, терміни визначення яких записані нижче.

…………………………. – це твердження, яке можна довести.

……………………………. – відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як значущі.

 

ІІІ. Дайте визначення поняттям:

Маніпулювання – це ………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

Інтернет – це …………………………………………………………………………………...........

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

 

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання.

Чому мас-медіа можуть використовувати свій вплив на соціум за для власної користі?

………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………….

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рудік Наталія Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
7984
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку