Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа"

Про матеріал
Тестові завдання використовуються для проведення уроку узагальнення в 10 класі з громадянської освіти "Світ інформації та мас медіа" з метою контролю навчальних досягнень учнів по даній темі. Можно використовувати самостійно як матеріал для проведення уроку узагальнення, також як окремиій вид роботи по даній темі.
Перегляд файлу

10 клас. Громадянська освіта. Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»

 І варіант  І та ІІ рівні (1-6 балів)

1.До мас -медіа належить: А) газети, журнали, книжки Б) радіо, телебачення, інтернет  В) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання.

2. І.Право людини висловлювати свої думки, виражати свої погляди:  це А) свобода думки  Б) свобода совісті В) свобода слова  ІІ.  Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що має на меті отримання прибутку або звернення уваги на соціальні проблеми : це А) новина Б) реклама В) оціночне судження

3.Достовірність інформації  можна  перевіряти, аналізувати за  допомогою: А) фактів, Б)  авторства, В)джерел   Г) рейтингу

4.Закінчити речення. До електронних засобів масової інформації належать…..

5. Які поняття і терміни характеризують тему «Маніпуляції в медіа просторі»: А)  фейкова  інформація  Б) концепція глобального села, В) телебачення  Г)  медіа-текст Д) інформаційна війна  Е) використання стереотипів та пропаганди

6.Пояснити терміни та поняття:   соціальна мережа,свобода  слова, реклама,маніпуляція в медіа.

ІІІ рівень (7-9 балів)

7.Назвати відмінності між фактом і судженням.

8.Чи потрібно обмежувати рекламу в мас-медіа?. Назвіть «за» і « проти».

9.Що таке кіберзлочинність ?  Які види кіберзлочинності можете назвати?

ІУ рівень(10-12 балів)

10  Розкрити  роль мережі Інтернет  у розвитку демократії.

11. « Говори, що думаєш, але думай, що говориш» Як ці дві думки поєднуються між собою? Як ви думаєте, свобода слова є безмежна чи окреслена якимось рамками?

 

10 клас. Громадянська освіта. Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»

                І І варіант  І та ІІ рівні (1-6 балів)

1.До мас -медіа належить: А) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання   Б) радіо, телебачення, інтернет  В) газети, журнали, книжки

2. І.Контроль держави за друкованою продукцією, обмеження поширення відомостей, інформації: це А) гласність Б) цензура В) тоталітаризм

ІІ. Оперативне інформаційне повідомлення, що містить важливу інформацію, що стосується певної сфери життя : це А)  інформація Б) подія, факт В)новина

3.Для  аналізу  медіа-тексту  використовується: А)критичне мислення  Б) посилання на джерела  В) оціночне судження Г) достовірність інформації

4.Закінчити речення. До  друкованих засобів масової інформації належать…..

5.Які поняття і терміни характеризують тему « Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність»:  А) суспільні медіа, Б) цензура, В) «мова ворожнечі», Г)оціночне судження, Д) Загальна декларація прав людини ООН Е) комунікаційна революція

6. 6.Пояснити терміни та поняття:  меседж, джинса, «мова ворожнечі»,цифрова ідентичність.

ІІІ рівень (7-9 балів)

7.Як ви розумієте поняття «свобода слова» та поясніть значення цензури?

8.Які особливості захисту прав людини в Інтернеті?

9.Розкрити роль суспільного мовлення  в розвитку демократичного суспільства.

 ІУ рівень(10-12 балів)

10.Визначте переваги та ризики в користуванні соціальними мережами.

11. Висловіть своє ставлення до вислову У. Черчілля  «Хто володіє інформацією, той володіє світом» . Чи залишається він актуальним нині, в епоху цифрових та інтерактивних технологій  комунікацій?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рудік Наталія Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гутаркіна Марина Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 березня 2019
Переглядів
11612
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку