10 клас. Громадянська освіта. Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»
І варіант І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) газети, журнали, книжки Б) радіо, телебачення, інтернет В) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання.
2. І.Право людини висловлювати свої думки, виражати свої погляди: це А) свобода думки Б) свобода совісті В) свобода слова ІІ. Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що має на меті отримання прибутку або звернення уваги на соціальні проблеми : це А) новина Б) реклама В) оціночне судження
3.Достовірність інформації можна перевіряти, аналізувати за допомогою: А) фактів, Б) авторства, В)джерел Г) рейтингу
4.Закінчити речення. До електронних засобів масової інформації належать…..
5. Які поняття і терміни характеризують тему «Маніпуляції в медіа просторі»: А) фейкова інформація Б) концепція глобального села, В) телебачення Г) медіа-текст Д) інформаційна війна Е) використання стереотипів та пропаганди
6.Пояснити терміни та поняття: соціальна мережа,свобода слова, реклама,маніпуляція в медіа.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Назвати відмінності між фактом і судженням.
8.Чи потрібно обмежувати рекламу в мас-медіа?. Назвіть «за» і « проти».
9.Що таке кіберзлочинність ? Які види кіберзлочинності можете назвати?
ІУ рівень(10-12 балів)
10 Розкрити роль мережі Інтернет у розвитку демократії.
11. « Говори, що думаєш, але думай, що говориш» Як ці дві думки поєднуються між собою? Як ви думаєте, свобода слова є безмежна чи окреслена якимось рамками?
10 клас. Громадянська освіта. Урок узагальнення «Світ інформації та мас-медіа»
І І варіант І та ІІ рівні (1-6 балів)
1.До мас -медіа належить: А) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання Б) радіо, телебачення, інтернет В) газети, журнали, книжки
2. І.Контроль держави за друкованою продукцією, обмеження поширення відомостей, інформації: це А) гласність Б) цензура В) тоталітаризм
ІІ. Оперативне інформаційне повідомлення, що містить важливу інформацію, що стосується певної сфери життя : це А) інформація Б) подія, факт В)новина
3.Для аналізу медіа-тексту використовується: А)критичне мислення Б) посилання на джерела В) оціночне судження Г) достовірність інформації
4.Закінчити речення. До друкованих засобів масової інформації належать…..
5.Які поняття і терміни характеризують тему « Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність»: А) суспільні медіа, Б) цензура, В) «мова ворожнечі», Г)оціночне судження, Д) Загальна декларація прав людини ООН Е) комунікаційна революція
6. 6.Пояснити терміни та поняття: меседж, джинса, «мова ворожнечі»,цифрова ідентичність.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Як ви розумієте поняття «свобода слова» та поясніть значення цензури?
8.Які особливості захисту прав людини в Інтернеті?
9.Розкрити роль суспільного мовлення в розвитку демократичного суспільства.
ІУ рівень(10-12 балів)
10.Визначте переваги та ризики в користуванні соціальними мережами.
11. Висловіть своє ставлення до вислову У. Черчілля «Хто володіє інформацією, той володіє світом» . Чи залишається він актуальним нині, в епоху цифрових та інтерактивних технологій комунікацій?