5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок"Світ рослин у мистецтві « Декоративна квітка»"

Про матеріал
Поглибити знання учнів у галузі декоративного мистецтва; розвивати творче мислення, фантазію, уяву; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу та мистецьких творів, любов і бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Світ рослин у мистецтві « Декоративна квітка»

Мета: поглибити знання учнів у галузі декоративного мистецтва; розвивати творче мислення, фантазію, уяву; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу та мистецьких творів, любов і бережливе ставлення до природи.

Обладнання: відеоролик, портрет М. Приймаченко, технологічна карта, фонові листи для малювання,фарби.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

На уроках – руки в фарбі,

Пензлі скрізь та олівці.

Намалюєм ляльку Барбі, квіти, дивні корінці,

На папері оживають наші мрії і думки,

Чи реальні, чи незнані,

Нерозгадані світи.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Діти, теплий зимовий  сонячний промінчик освітив своїм теплом  наш клас  і хоче доторкнутись до ваших сердечок дивним, незвичайним, сонячним мистецтвом, яке створене руками звичайної української жінки-трудівниці, художниці. Що це за мистецтво ви зрозумієте, коли переглянете мультфільм.(Показ уривків картин української народної художниці Марії Приймаченко.)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

-Що ви побачили знайоме?

-Так, це картини відомої української художниці  Марії Приймаченко.

-Картини Марії Приймаченко відомі в Україні та далеко за її межами, в усьому світі, її роботи називають сонячними. Як ви думаєте чому?

-Так, саме тому що всі вони намальовані сонячними яскравими кольорами або, як їх ще називають теплими. А ще вони і справді незвичайні. В чому їх казковість?

- Дійсно, в тому, що в реальному житті ми не зустрінемо таких квітів, тварин, птахів та інших персонажів.

IV. Пояснення нового матеріалу

-Давайте ми зараз вами розглянемо її незвичайні, небачені, казкові квіти, букети.

-Діти, чи подобаються вам квіти і чому?

-Квіти на картинах М. Приймаченко вражають яскравістю своїх кольорів. І якщо уважно їх розглядати, то можна помітити, що вони схожі  до деяких звичних нам квітів.

-  Які знайомі квіти ви впізнали?

-  А ще тут є квіти, яких ми не можемо зустріти ні на одному квітнику. Як би ви їх назвали?

-Погляньте і скажіть, а чи всі квіти зображені у вазах?

-Що утворюють квіти, поставлені у вазу? (букет)

-  Як вони розміщені?

( звертає увагу на засоби зображення – мазки, лінії, дуги, поєднання кольорів.)

- Діти, як ви думаєте, яка пора року зображена на картинах? (Літо)

- Чому ви так думаєте?

Фізхвилинка.

    C:\Users\U834\Desktop\vprava7_1.jpg          C:\Users\U834\Desktop\vprava6.jpg

-А зараз давайте підготуємо долоньки до малювання. Пограємо в гру. Я буду вам показувати рухи, а ви будете повторювати за мною. Перший раз ми спробуємо, а вдруге повторимо швидше.

Бесіда

- Кожна рослина красива по-своєму. Вона має вишукану форму та особливе забарвлення. Художники можуть малювати квіти такими, якими вони є у природі. А можуть також зображувати їх спрощено, тобто, декоративно.

- Розгляньте зображення Подумайте і скажіть на якій картині тюльпани зображені декоративно.

— Чи схожа форма декоративної квітки на форму справжньої квітки на світлині?

— Чи доцільно перераховувати пелюстки на справжній квітці, щоб зобразити її декоративно?

— Як зображені декоративні квіти: збоку чи зверху, тобто у тому ж ракурсі, що й на фото?

— Чи є на декоративних квітах переходи кольору, різні відтінки як на реальних квітах?

— Чи відображено на декоративних квітах сонячне освітлення?

2. Пояснення послідовності

1) Аркуш паперу у горизонтальному положені.

2) В нижній частині аркуша горизонтально малюємо вазу овальної форми.

3) Домальовуємо по середині внизу вази дно дугою.

4) Верхній частині вази малюємо стеблинки: посередині, 2 справа,2 зліва.

5) Малюємо квітку: спочатку малюємо пів овал і промальовуємо зверху коронку.

6) Між стеблинками промальовуємо листя довгуватої овальної форми.

3. Послідовність зафарбовування

1) Зафарбовуємо вазочку фіолетовим кольором.

2) Малюємо стеблинки темно-зеленим кольором зверху вниз.

3) За вашим бажанням розфарбовуємо улюбленим  кольором бутон квітки , не виходячи за межі контурів.

4) Розфарбовуємо світло-зеленим кольором листя.

5) Вушною паличкою зверху вази проставимо білим кольором точечки.

  Фізхвилинка.

VІ. Самостійна робота

  1. Робота фарбами.
  2. Послідовність малюнка.
  3. Індивідуальна робота.

VІІ. Підсумок уроку

  1. Аналіз робіт
  2. Узагальнення.
  3. Прибирання робочих місць.

 

docx
Додано
27 березня
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку