Урок та презентація з історії для 5 класу за темою "Історичні джерела"

Про матеріал

Презентація до уроку історії України в 5 класі за темою "Історичні джерела та їх різновиди.

"Головним пріоритетом загальної освіти сьогодні є процес підготовки учнів до повноцінного життя в умовах сучасного інформаційного світового співтовариства, до продуктивного використання інформації та знань у будь-якій життєвій ситуації. Фундаментом інформаційно-комунікаційної компетентності є інформаційна культура особистості, концептуальні основи якої - вміння критично мислити, вміння опрацьовувати інформацію, широкий громадянський підхід. Формування інформаційної культури особистості на основі критичного мислення може протидіяти таким проблемним явищам як зовнішні негативні інформаційні впливи на суспільну свідомість через засоби масової інформації, а також мережу Інтернет; сприяє становленню свідомого громадянина, що діє на основі національних та європейських цінностей, що відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепції загальної середньої освіти

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА ТА ЇХ РІЗНОВИДИ. РОБОТА З ІСТОРИЧНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ

Номер слайду 2

ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО – УСЕ ТЕ, ЩО БУЛО СТВОРЕНЕ В МИНУЛОМУ ТА ЗБЕРЕГЛОСЯ.

Номер слайду 3

В кінці уроку ми зможемо:пояснити роль в дослідженні минулого історичних джерел; називати види історичних джерел та розуміти їх різноманітність; використовувати різні види історичних джерел як джерел знань;розвивати навички роботи з джерелами інформації;будувати коротку зв’язну розповідь, характеризуючи джерела інформації;розвивати навички працювати в групі;створити власний інтелектуальний продукт.

Номер слайду 4

Бажаю вам під час роботи бути: КМІТЛИВИМИОРИГІНАЛЬНИМИЗАЦІКАВЛЕНИМИАРТИСТИЧНИМИКОМПЕТЕНТНИМИ

Номер слайду 5

РОБОТА З БОРТОВИМИ ЖУРНАЛАМИЗНАЮХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ   

Номер слайду 6

Пам’ятка роботи з історичним джерелом1. Уважно прочитайте текст джерела інформації.2. Чи відомий автор інформації?3. Про яку історичну особу йде мова?4. Які географічні назви зустрічаються в тексті?6. Як ви вважаєте, чи дійсно відбувалася подія, яка описана в тексті?7. Який це вид історичного джерела?

Номер слайду 7

УСНІ ДЖЕРЕЛА

Номер слайду 8

РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ1. Роздивіться ілюстрацію. 2. Чи відноситься вона до подій, описаних в пісні? Чому ви так вважаєте?3. Сформулюйте одне запитання до пам’ятки.4. Який це вид історичного джерела?

Номер слайду 9

ОБРАЗОТВОРЧІ ДЖЕРЕЛА І. Рєпін. Запорожці пишуть листа турецькому султану

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Формуємо хронологічні компетентностіПерша писемна згадка про Запорозьку Січ з'явилася 1551 р. Скільки років минуло з того часу?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ВИДИ ІСТОРИЧНИХ ДЖЕРЕЛ

Номер слайду 18

В кінці уроку ми зможемо:пояснити роль в дослідженні минулого історичних джерел; називати види історичних джерел та розуміти їх різноманітність; використовувати різні види історичних джерел як джерел знань;розвивати навички роботи з джерелами інформації;будувати коротку зв’язну розповідь, характеризуючи джерела інформації;розвивати навички працювати в групі;створити власний інтелектуальний продукт.

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глушакова Ksenia Володимирівна
    Дякую! Цікава і корисна презентація!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
8324
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку