Урок "Табличне додавання та віднімання в межах 10"

Про матеріал
Закріплювати знання учнів про числа 1-10, уміння складати рівності на додавання і віднімання на основі складу чисел 2-10, уміння порівнювати числа за їх місцем в натуральному ряді; розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати інтерес до математики, товариськість, доброзичливість.
Перегляд файлу

План-конспект

 уроку з математики для 1-Б классу

Виконала: Фокіна Олена Юріївна, учитель початкових класів КЗ «Солоницівський ліцей №3».

Тема. Табличне додавання і віднімання в межах 10.

Мета: закріплювати знання учнів про числа 1-10, уміння складати рівності на додавання і віднімання на основі складу чисел 2-10, уміння порівнювати числа за їх місцем в натуральному ряді; розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати інтерес до математики, товариськість, доброзичливість.

Обладнання: силуетні малюнки звірів, лісова галявина, телевізор, підручник, зошит, лінійки, прості олівці.

Тип уроку: урок закріплення вивчення матеріалу.

Форма проведення: урок-подорож.

Очікувані результати: знати таблиці додавання і віднімання в межах 10, вміти знаходити число в числовому ряді, порівнювати числа, розв’язувати задачі.

І. Організаційна частина

Раді ми гостей вітати

І урок наш розпочати.

Будемо навчатись гарно

Швидко, весело і вправно.

- Настрій?

- Супер.

- Погода?

-Клас.

- До роботи , все гаразд.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

- Сьогодні ми з вами закріпимо табличне додавання і віднімання в межах 10. Крім того ми застосовуватимемо вивчені таблиці під час обчислення прикладів і задач.

- У класну кімнату нам принесли телеграму: «Любі, діти! Запрошую вас до себе в гості. Щоб потрапити, треба заплющити очі і сказати чарівні слова: «Брекс, фекс, мекс!»

- Ну що ж, вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть.

- А зараз заплющте очі, і скажіть чарівні слова.

- Відкрийте очі і подивіться, де ми опинилися.

- Так, на лісовій галявині.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Усні обчислення (слайд 1)

ІV. Повторення і закріплення вивченого

- Відгадайте загадку.

Більш як 100 років маю

В темнім лісі проживаю,

Я казковий старичок,

Звуть мене (Лісовичок)

(вивішую на дошку картинку лісовичка)

- Доброго дня, діти! Вітаю вас у себе в лісі. Це я послав вам запрошення. Мені і моїм дітям потрібна допомога. Я приніс вам портрет. Вам потрібно знайти всі цифри, що сховались у портреті, назвати їх і записати у порядку зростання.

(слайд 2 портрет Лева)

1. Каліграфічна хвилинка

Хоч сама мала на зріст

Та великий має хвіст,

Як намисто оченята.

Хто це? Спробуй відгадати. (білочка)

Білочка багато читає, тому наступне завдання таке: У назвах казок, які прочитала Білочка, знайдіть числа і позначте їх у зошитах відповідними цифрами.

2. Математичний диктант.

«Дві кізоньки», «Троє поросят», «П’ять бажань», «Про змія, у якого шість голів», «Дев’ять братів і десята сестра Галя»

V. Розвиток математичних умінь

- Отож вирушаємо далі. І зараз відгадайте з ким ми зустрінемося.

Влітку носить сіру шубу,

Взимку – білого кожуха.

Має з тріщиною губу,

Косі очі й довгі вуха. (Зайчик)

- Зайчик пропонує нам своє завдання.

 1. Робота в парах

Порівняй вирази (слайд 3)

5+3 4+2 5-2 3+1 8-5 2+1

3+7 7+1 9-7 6-4 2+7 6+3

VІ . Фізкультхвилинка музична «Райдуга»

- Відгадайте. Кого ми зустрінемо далі?

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має,

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її… (Лисиця)

Завдання: Вставити пропущені числа і знаки дій. (слайд 4)

5+ = 9 +4=8 6 1=7 3 4=7

 +3=7 7+ =9 8 2=6 7 5=2

- А ще у них є друг. Відгадайте хто це?

По діброві він блукає,

Мед, малину там шукає,

А прийде зима - в барліг

Він заляже на нічліг.

В сні сопітиме малятко,

Волохате…(Ведмежатко)

- Воно пропонує нам розв’язати задачу.

- Пригадаємо. З яких частин складається задача?

- Послухайте, що склало ведмежатко:

 У білченяти були олівці. Мама дала йому ще 3 олівці . Скільки олівців

стало у білченяти?

- Ведмежатко вважає, що воно склало задачу. А як вважаєте ви? (Ні, бо потрібно було в умові 2 числа, а є одне)

- Скільки грибочків у їжака?

- Ведмежатко вважає, що це задача. А ви?

-У їжака було 4 листочки, а у мишки 2 листочки. Чи це задача? Чому? Яке запитання слід поставити? Як розв’язати таку задачу?

- Складіть задачу за малюнком. (слайд 5)

- Ми вже майже дійшли, але на заваді нам став Котик і пропонує своє завдання.

«Займи позицію»

- Вам потрібно вибрати картки, які лежать в мене на столі, і прикріпити їх до відповідної тваринки.

- Який щасливий Лісовичок! Він вам дякує за допомогу, а нам потрібно уже повертатись до школи.

VII . Підсумок уроку

- Що треба сказати Лісовичкові?

- А тепер заплющіть очі і скажіть «Брекс, фекс, мекс!»

- Розплющуйте очі. Ось ми і в класі.

Ось і уроку кінець

Хто працював-молодець!

Що сподобалось вам-поділіться

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2021
Переглядів
1155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку