12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Про матеріал
Цікава презентація , що включає різні види робіт для кращого сприйняття нового матеріалу. Вправи для усного рахунку.Вдало оформлений короткий запис до задач. Використані інтернет ресурси для фізхвилинки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Номер слайду 2

Як працюємо ?4 Привітання1236 Рахуємо усно. Відпрацьовуємо додавання і віднімання. Завдання з підручника. Рефлексія5 Фізхвилинка

Номер слайду 3

Привітання

Номер слайду 4

Рахуємо усно

Номер слайду 5

Рахуємо усно. Встав потрібні числа,щоб вирази були вірні32+6= +745-41 < 45 -7+8 = 9+ 13-9> -8

Номер слайду 6

Рахуємо усно. Ведмедик Умка з’їв 6 порцій фруктового морозива,а вершкового – на 8 більше. Скількивершкового морозива з’їв Умка ?Поміняйте запитання, щоб задача розв’язувалася двома діями.1)6+ 8= 14(п.)2)6+14=20 (П.)

Номер слайду 7

Відпрацьовуємо додавання і Віднімання Зош.ст.60

Номер слайду 8

Задача Зош.с.60 У Наталки- 20д. У Сашка- 10д. У Миколи-?д.46д.1) 20+10 =30(д.) – у Наталки і Сашка2)46- 30=16(д.)46-20-10=36-10=16(д.)

Номер слайду 9

ФІЗХВИЛИНКАhttps://www.youtube.com/watch?v=vt. CMu. H3pj. YE&list=RDvt. CMu. H3pj. YE&start_radio=1&t=0

Номер слайду 10

Завдання з підручника ст.66 Задача 3 Було- 11в.л. і 24п.л. Вилетіло-7л. Залишилось-?л.(11+24)-7=35-7=28(л.)(24-7)+11=17+11=28(л.)

Номер слайду 11

Рефлексія-Як від 46-8?-Як до 27+5?Що потрібно знати, щоб швидко відняти або додати?

Номер слайду 12

Дійсно в нашім класідіти просто молодці!

Номер слайду 13

Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html

pptx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали для друку
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку