Тема тижня: « Театр»
Тема дня: «МАО. Числові рівності. Розпізнавання геометричних фігур. Порядкова лічба героїв казки « Ріпка»»
Очікувані результати. : Дитина розширює знання з теми « Театр». Удосконалює обчислювальні навички, вміння розрізняти геометричні фігури. З увагою сприймає усні репліки вчителя і однокласників і бере участь в діалозі. Встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі, вміє порівнювати, використовуючи математичну мову. Пояснює, що кожен вчинок має наслідки, спираючись на героїв сюжетних малюнків.. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого. Вчиться співпрацювати в парі.
Обладнання: кубики Лего, маски героїв казки « Ріпка», ілюстрацію до казки, картки для роботи в парі, підручник А. М. Заїка «Математика» 1 клас, видавництво « Підручники і посібники», предметні картки для складання рівностей.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Музичне привітання
Ігор Танчак «Добрий день, людям на землі»
ІІ. Актуалізація опорних знань
ДОДАТОК 1
ДОДАТОК 2
попереднє, наступне числа, «сусідів « числа», більше на…, менше на… .
3 + 2 – 1 – 1 = 3
4 - 2 + 3 – 1 = 4
ІІІ. Розвиток математичних знань
ДОДАТОК 3
Вправа « Ліхтарики» ( прожектори в театрі)
111333
ДОДАТОК 4
Робота з підручником
( с.
ДОДАТОК 5
Руханка « Якщо ти щасливий…»
ДОДАТОК 6
1). Цікаві задачі
( Учні записують рівності у зошити)
По дорозі їжак біг,
Ніс 5 яблук на пиріг
Одне яблуко скотилось.
Скільки яблук залишилось? 5 – 1 = 4
Жолудів 2 на пеньку
Спочивало в холодку.
А вечірньої пори
Білка принесла ще 3.
Так до ранку й пролежали.
Скільки жолудів всіх стало? 2 + 3 = 5
2). Гра « Вибери потрібне»
( На дошці записані рівності й нерівності, учні виписують рівності й обчислюють).
4 > 1 5 – 4 = 2 + 1 = 1 < 3 1 + 4 = 5 > 2 4 = 4
( вчитель витирає вибрані рівності і ставить запитання: - Що залишилось?)
ДОДАТОК 7
ДОДАТОК 8
Перевірка за ілюстрацією.
ДОДАТОК 9
ІV. Підсумок уроку. Рефлексія
Додаток 1
Додаток 2
ДОДАТОК 3
ДОДАТОК 4
ДОДАТОК 5
ДОДАТОК 6
ДОДАТОК 7
ДОДАТОК 8
ДОДАТОК 9
|
|
|
|
|
|