Тема. Театр. Які бувають театри?
Мета: - Знає деякі види театру та особливості кожного з них;
Змістовна лінія.
Очікувані результати.
Учні знатимуть про:
І. Ранкова зустріч.
1. Вітання.
Доброго ранку.
Нехай сьогодні четвер подарує Вам маленьке диво, будьте здорові і щасливі!
2. Ранкове коло «Маленькі гномики» (зустріч).
3. Щоденні новини.
4. Фонетична розминка «Озвуч картинку». (Тренуємо м’язи, розвиваємо моторику апарату мовлення).
Вітер – ш-ш-ш
Машина – др-др
Ворона – кар-кар
Курка – ко-ко-ко
Зозуля – ку-ку
Півень – ку-ку-рі-ку.
5. Гра «Віяло». (Промовити речення з певною інтонацією).
У нас гості. (- звичайна інтонація, - запитальна, - оклична)
ІІ. Ознайомлення учнів із темою і метою дня.
1. Дидактична гра «Що це?»
2. Модель театру.
3. Вид театру.
4. Назва вистави.
ІІІ. Робота над темою дня.
1. Презентація «Види театрів».
2. Обмін інформацією. Вправа «Крісло автора» (інформація про першу жінку на посаді головного диригента – Оксану Линів).
3. Презентація. Слайди із професіями люде, що працюють у театрі.
4. Створення візуального словника. «Стіна слів» за темою «Театр».
Театр глядачі
Афіша актори
Каса сцена
Касир завіса
Вистава
5. Робота з підручником с. 70-71. «Асоціативний кущ до слова «театр».
6. Релаксаційна пауза.
7. Робота в парах.
а) Співвідношення масок із відповідними словами – гнів, смуток, радість;
б) Робота із «Лего». Утворити цифру 7;
в) Знайти пару казковому герою;
г) Зафарбувати стільки квадратів, скільки персонажів казки зображено на малюнку;
д) Звукова модель слова «Театр».
8. Робота в групах. Вправа «Похід у театр». (Знайти свій ряд і місце).
9. Знаки-символи театрів. (Що можна робити, а що не можна робити в театрі).
10. Вправа «Юні актори». Перевтілення у певний образ (жабка, кіт…).
11. Вправа «Кубик Блума»
Назви…
Чому…
Поділись…
Запропонуй…
ІV. Підбиття підсумків. Рефлексія.
- З яким настроєм завершуємо заняття. Самостійна робота.