Урок "Технологія виготовлення задуманого виробу. Технологія послідовного виготовлення виробу. Добір інструментів та матеріалів. Правила безпечної праці під час виконання роботи. "

Про матеріал

Тема уроку: Технологія виготовлення задуманого виробу. Технологія послідовного виготовлення виробу. Добір інструментів та матеріалів. Правила безпечної праці під час виконання роботи.

Мета уроку: засвоєння знань про технічну послідовність, формування вмінь складати послідовність та добирати інструменти для виготовлення комплексного виробу. Розвивати логічне мислення, пам'ять, вміння аналізувати та самостійність. Виховувати вимогливість та культуру праці.

Перегляд файлу

Учитель________________________         Методист ______________________

Підпис_________________________         Підпис_________________________

Оцінка_________________________         Оцінка_________________________

Клас___________________________         Дата___________________________

 

План – конспект уроку

з трудового навчання

Тема уроку: Технологія виготовлення задуманого виробу. Технологія послідовного виготовлення виробу. Добір інструментів та матеріалів. Правила безпечної праці під час виконання роботи.

Мета уроку: засвоєння знань про технічну послідовність, формування вмінь складати послідовність та добирати інструменти для виготовлення комплексного виробу. Розвивати логічне мислення, пам'ять, вміння аналізувати та самостійність. Виховувати вимогливість та культуру праці.

Дидактичні матеріали: зошит, ручка, підручник, зразки.

Об’єкт навчальної праці: план технологічного виготовлення комплексного виробу, список інструментів.

Тип уроку: комбінований.

Орієнтований план проведення уроку.

І. Організаційна частина (2 хв).

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів (4 хв).

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності (5хв).

ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (2 хв).

V. Вивчення нового матеріалу (7 хв).

VI.Практична робота (18хв).

VII. Підсумок уроку (7 хв).

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

  • Перевірка присутніх;
  • Перевірка спец. одягу;
  • Призначення чергових.

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів.

Перевірка домашнього завдання. Діти розповідають повідомлення підготовлені вдома.

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності.

















Ми з вами вже визначились із майбутнім комплексним виробом, на попередньому уроці намалювали ескіз.  Тому зараз ми об’єднаємося в групи та розшифруємо приказку.   (Діло майстра величає) .



Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо складати послідовність виготовлення виробу та добирати інструменти.

IV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Учитель записує на дошці тему уроку, повідомляє навчальну мету та визначає такі завдання уроку:

  • Ознайомитися з технологічною послідовністю та виготовленням.
  • Скласти технологічну послідовність виготовлення виробу.
  • Зробити підбір інструментів, які знадобляться для виготовлення виробу.

V. Вивчення нового матеріалу.

1.  Призначення об’єктів технологічної діяльності.

2.  Поняття про показники якості виробу. Вибираючи готовий виріб, ми враховуємо його якість. Виконані нами вироби теж повинні відповідати певним вимогам.

Який, на вашу думку, основний показник якості даних виробів? (Вони повинні бути красивими, естетично оформленими тощо).

  1. Проектування виробу

Фізкультхвилинка.

VI. Практична робота.

Тема: «Технологічна послідовність виготовлення виробу».

Зразок.

Виготовлення виробу.

Пошиття спідниці.

Перевірка деталей крою. Підготовка деталей крою до обробки, нанесення контрольних надсічок, пришивання талонів.

 Обробка основних деталей. Обробка виточок, складок, швів усередині складок, кишень, рельєфних та фасонних ліній. Обробка низу спідниці. Обробка верхніх зрізів спідниці та брюк. Обробка застібки тасьмою «блискавка». Обробка застібки на петлі. Перевірка правильності з'єднання частин спідниці. Обробка верхнього зрізу спідниці, залежно від моделі.

Повузлове прасування виробів. Остаточне прасування і чищення спідниці.

6.1. Вступний інструктаж.

Завдання:

  1. Скласти технологічну послідовність виготовлення виробу.
  2. Визначити матеріали та інструменти для технологічної обробки виробу.

З запропонованого переліку виберіть інструменти, які вам потрібні.

нитки для плетіння, поролонова подушка, ножиці, сантиметрова стрічка, лінійка, нитки для шиття, голки, лекала, крейда, шпиці, гачок, швейна машинка,  шпильки, копіювальний папір, картон.

6.2. Поточний інструктаж.

• слідкувати за дотримуванням вимог, що ставляться перед учнями;

• допомагати учням у разі потреби;

• звертати увагу учнів на типові помилки та хиби під час вико­нання практичної роботи;

• відзначати правильність навчальних дій учнів.

6.3. Заключний інструктаж.

Звіт учнів про виконану роботу.

VII. Підсумок уроку.

7.1. Рефлексія.

Учні дають питання один одному по темі уроку.

7.2. Заключна частина.

  • Виставлення оцінок за роботу на уроці;
  • Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
6295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку