12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Урок "Текст. Заголовок тексту. О.Копиленко "Сади цвітуть"

Про матеріал
Українська мова та читання 2 клас "Текст.Заголовок тексту. О.Копиленко "Сади цвітуть" За підручником Г.Сапун, О.Придаток. За програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

Урок №1 з української мови 2 клас (Г.Сапун,

О.Придаток) Текст. Заголовок тексту. О.Копиленко


"Сади цвітуть".

06.04.2020р.

ТАТЬЯНА ТАСЕНКО          26 БЕРЕЗНЯ 2020, 08:50

Для уроку підготуй:

підручник з української мови 2 клас (Г.Сапун, О.Придаток), зошит, ручку, олівець, лінійку.

Не забудьте увагу, кмітливість і настрій на творчу працю!

Крок 1

Добери якості до вказаних букв, які допоможуть тобі досягти успіху на уроці (за необхідності скористайся

підказками) У- уважні

С-сміливі

П- працьовиті

І- ініціативні

Х-...

Відгадай, хто буде допомагати нам на уроці вивчати новий матеріал?

Із одним вінком хатина,  Роботяща в нім родина.  По квітках усе літають,

Мед пахучий добувають.

Бджілка-помічниця Документ Word PADLET DRIVE

Крок 2

Виконай завдання зі складами від бджілки:

Прочитай стовпчики складів.

Знайди спільну ознаку складів першого стовпчика, запиши відповідну букву в рядочку для хвилинки каліграфії.

   Серед складів другого стовпчика знайди ті, що відображають нижнє, середнє з'єднання з буквою "те", запиши їх в зошит.

   Достав пропущену букву в запис " т...кст" , утвори слово, запиши його в зошит.

                       от                тин

                       ту                тло

                       ти                тер

Перевір свої записи:               Тт тло тер текст

Утворене слово підказує тему, над якою ми будемо працювати на уроці: "Текст"

                         

Крок 3

Робота зі словами

   Прочитай стовпчики слів та словосполучень. За необхідності - уточни значення слів за тлумачним словником.

   Перечитай слова 1-го стовпчика. Знайдіть їх спільну якість (за допомогою питання). Яке слово відрізняється?

   Перечитай слова 2-го стовпчика. Знайди їх спільну ознаку. Слів якої вивченої групи не вистачає? Згадай про них правило.

   Перечитай словосполучення 3-го стовпчика. Як ти розумієш переносне значення цих фраз?

       вишні              милуєшся               гудуть дерева

       черешні           мчать                      синьоокі проліски

       весна               снують                    піднімають голівки квіти

Спробуй передбачити, про що буде йти мова в тексті з прочитаними словами, як додаткову підказку використайте заголовок та ілюстрацію на с.78-79 тексту.

Сади цвітуть

Документ Word PADLET DRIVE

бджілка

за авторством Татьяна Андрухина

YOUTUBE

Крок 5

Крок 4

Робота з текстом

Прочитай оповідання с.78-79 підручника. Поділись своїми враженнями, думками від тексту. Перечитай 1-шу частину тексту

           Неначе густим молоком облиті фруктові дерева. Ось виструнчилися у весняному святковому вбранні вишні, сливи, черешні, груші. І очей від них не одведеш! Тягне до них, підійдеш, милуєшся і не намилуєшся. Очі радіють, душа радіє.

Визнач, про що йде мова в тексті? Перечитай 2-гу частину тексту. Перекажи її  за виділеними словами.

      Радість і для невтомних трудівниць — бджіл. Снують вони по квітах, перелазять моторно з однієї квітки на другу, щоб швидше набрати меду. А набравши, одна, друга зриваються з квітів, — і ніби золоті шнурочки простяглися в повітрі, мчать бджілки до своїх хаток-вуликів. Швидко треба скласти солодкий прозорий мед у стільники і повернутись за новою маленькою порцією меду.

    Адже це перший весняний щедрий взяток. Поспішати треба!

Здається, тихо гудуть розквітлі дерева, коли бджоли, джмелі, якісь мушки кружляють над деревами. Навіть метелики пурхають між квітами.

А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки і сила-силенна вже справжніх весняних квітів.

   Перечитай 3-тю частину. Який висновок ти можеш зробити?

Недаром же цей місяць зветься — квітень

               Виконай ф/хв для очей з бджілкою

"Полікуй" речення, вставивши пропущені слова. Для роботи скористайся матеріалом тексту. Запиши утворені речення в зошит( в правильній послідовності).

             Мчать ... до своїх вуликів.

             Недарма цей місяць зветься - ... .

             Виструнчились у ... вбранні дерева.

Що ти дізнався про текст?

Доповни свої знання за допомогою правил

РЕЧЕННЯ, ЗВ'ЯЗАНІ ЗА ЗМІСТОМ І РОЗМІЩЕНІ В ЛОГІЧНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ, УТВОРЮЮТЬ ТЕКСТ. ДО ТЕКСТУ МОЖНА ДІБРАТИ ЗАГОЛОВОК.

Будова тексту

Документ Word PADLET DRIVE

Крок 6

Фізкультхвилинка для дітей - ВЕСЕЛИНКА - дитячі пісні та розвиваючі відео - З любов'ю до дітей за авторством З любов'ю до дітей - Дитячі пісні

YOUTUBE

   Відпочинь від роботи, придумай свої рухи веселої зарядки.

Крок 7

Заголовки до тексту

Документ Word PADLET DRIVE

Прочитай думки дітей щодо заголовку для тексту (с.80). Який заголовок запропонуєш ти? Поясни свою думку.

Крок 8


Закріпи вміння правильно будувати текст за допомогою цікавої гри за посиланням.

Крок 9

              Переглянь навчальне відео про текст.

Який матеріал тобі вже був відомий? Що ти дізнався нового?

Що таке текст за авторством Нова Школа 1 клас

YOUTUBE

Крок 10

Виконай самостійно тренувальне завдання 5 с.80: обери з двох варіантів текст, запиши його в зошит.

Тренувальна вправа

Документ Word PADLET DRIVE

Крок 11

Які нові знання, вміння отримала (отримав) на уроці?

Що сподобалось найбільше?

Як оцінюєш свою роботу?

Який матеріал варто повторити ще раз?


※※※※※※

pdf
Додав(-ла)
Мельник Тетяна
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 квітня
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку