Урок. Текст. Зв’язки між реченнями в тексті. Усний твір.

Про матеріал
Розвиток мовлення в 4 класі.НПП "Інтелект України" Тема: Текст. Зв’язки між реченнями в тексті. Усний твір. Мета: • розвивати вміння спілкуватися з однолітками, рідними, близькими, людьми в соціумі; використання правил культури спілкування; мова, мовлення, культура мовлення, мовно-виражальні засоби, поняття про лексичну помилку; • формувати знання про навчальні одиниці мови, мовлення, культури мовлення, надати поняття мовно-виражальних засобів; • продовжити формувати знання про текст, зв’язки між реченнями в тексті; про висловлювання з елементами міркування; • познайомити з професіями детектив, редактор, письменник. • виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: посібник «Українська мова. Читання» частина 6(1)(науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», відео-ролик нейрогімнастики, ребус, лист від детектива.
Перегляд файлу

Тема: Текст. Зв’язки між реченнями в тексті. Усний твір.

Мета:

 • розвивати вміння спілкуватися з однолітками, рідними, близькими, людьми в соціумі; використання правил культури спілкування; мова, мовлення, культура мовлення, мовно-виражальні засоби, поняття про лексичну помилку;

• формувати знання про навчальні одиниці мови, мовлення, культури мовлення, надати поняття мовно-виражальних засобів; 

• продовжити формувати знання про текст, зв’язки між реченнями в тексті; про висловлювання з елементами міркування;

  • познайомити з професіями детектив, редактор, письменник.
  • виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: посібник «Українська мова. Читання» частина 6(1)(науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», відео-ролик нейрогімнастики, ребус, лист від детектива.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Нейрогімнастика.
  3. Повідомлення теми і мети уроку.

-          Сьогодні на уроці ми продовжимо  формувати знання про текст, зв’язки між реченнями в тексті. Також познайомимося з деякими професіями. Спробуємо їх на собі. А також поринемо в світ ПРИРОДИ. Бо ми  частина ПРИРОДИ. Успіхів нам! Насолоди  від уроку!

  1. Актуалізація опорних знань.(с.2 Картка знань «Текст»)

-          Що називається текстом?

-          Як визначити тему тексу?

-          З чого складається текст?

-          Назвати складові частини тексту.

-          Пригадайте, які види текстів ви вивчили?

-          Що таке текст-розповідь? Яка його мета?

-          Що таке текст–опис? Яке його призначення?

-          Який ще є текст, який ми не назвали?

  1. Мотивація навчальних знань.
  1. Робота з карткою.

 

 

 

 

 

-          А поєднує – пошук, робота детектива. Ви правильно говорите.

-          Хто такий детектив?

Детектив (detective, від лат. detectio — розкриття) — фахівець з розслідування злочинів.

  1. Лист від детектива.

-          Сьогодні мені на пошту прийшов лист від Фікса. Давайте спробуємо побути детективами і віднайдемо це слово, яке нам пропонують розшукати. (Діти шукають)

-          Це слово «Редактор»

  1. Вправа «Фотоапарат»(тлумачення поняття «Редактор(літературний)»)

Літературний редактор - допомагає автору зробити з його рукопису справжній шедевр: виправляє неточності, допомагає направити думку, в потрібне русло.

VI. Колективна робота.

1.Редактор. Вправа 4.

 

 

 

 

 

 

2.Хвилинка Знайка. Повторюємо прийоми вдосконалення тексту, щоб уникнути повторень. Вправа 5.

3. Лист від Незнайки. Вправа 8.Працюємо редакторами.

 

 

 

 

 

 

 

4.Дослідження теми і мети різних текстів. Вправа 9.

VII. Фізкультхвилинка

VIII.Самостійна робота. Складання усного твору(шедевру) «Чому слід берегти птахів». Знайомство з професією письменника.

1. Обговорення алгоритму роботи над твором.

2. Створення твору. Презентація творів учнів.

IX. Підсумок уроку. Обговорення чи легко бути  редактором, письменником?

X. Домашнє завдання.

 

 

 

doc
Додано
21 березня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку