17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок. Тема: "Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел. Взаємозв’язок дії додавання і дії віднімання. Порівняння іменованих чисел"

Про матеріал

Узагальнити знання учнів з тем «Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел», «Взаємозв'язок дії додавання і дії віднімання»; розвивати вміння читати та записувати вирази, що містять дужки і без дужок, обчислювати їх значення; вдосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі; порівнювати іменовані числа; розвивати критичне мислення; вміти виділяти головне

Перегляд файлу

Тема уроку. Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел. Взаємозв’язок дії додавання і дії віднімання. Порівняння іменованих чисел

Мета

  • Формування предметних компетентностей: узагальнити знання учнів з тем «Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел», «Взаємозв’язок дії додавання і дії віднімання»; розвивати вміння читати та записувати вирази, що містять дужки і без дужок, обчислювати їх значення; вдосконалювати вміння складати і розв’язувати задачі; порівнювати іменовані числа; розвивати критичне мислення; вміти виділяти головне.
  • Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися: розвивати вміння організувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формувати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

громадянської:  розширити знання учнів про явища природи (сніг), виховувати бережливе ставлення до природи, розвивати здатність екологічно мислити.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Основні терміни і поняття: позиційний принцип запису числа; розрядний склад числа.

Міжпредметні зв’язки: природознавство, літературне читання.

Методично-дидактичне забезпечення. ноутбук, мультимедійна презентація, картки із завданнями, сигнальні картки, відеоролик «Які бувають сніжинки».

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок не марно.

І тихенько сіли, будь ласка.

1.  Налаштування на урок.

- Тож налаштуємося на урок. Заплющте очі промовимо вислови:

Я - учень.

Я ходжу до школи.

Мене вчать вчитися.

Я все розумію.

Я хочу все знати.

II. Актуалізація опорних знань (з використанням прийому «Інтрига»)

- Обчисливши вирази, ви дізнаєтесь, хто завітає до нас на урок.

1)Усні обчислення.

а) Обчислення виразів (фронтальна робота з використанням прийому «Шифрувальник»).

27 + 36          39 + 25          70 – 2          36 – 25

64 – 7            54 – 8            18 + 24        60 – 4

- Прочитайте зашифроване слово.

63

64

68

11

56

42

46

57

н

а

к

і

с

ж

и

н

 

56

63

11

42

46

57

68

64

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: сніжинка.

Повідомлення «Довідкового бюро» (розповідь про сніжинку)

  • Сніжинка – складна симетрична структура, що складається з кристаликів льоду. Жодна сніжинка не повторює іншу. Сніжинки не прості, а із завданнями, які в кінці уроку перетворяться на сюрприз.

б) 1 сніжинка  

Дії з іменованими числами (фронтальна робота з використання прийому «Мікрофон»)

1дм – 6см          1грн – 10к.          48к. – 15к.          27см + 36см

в) 2 сніжинка

Складання і розв’язування задачі за таблицею (фронтальна робота з використанням прийому «Коментування»)

Було

Полетіло

Залишилося

41

?

9

 

г) 3 сніжинка

Обчислення (фронтальна робота з використання прийому «Я – вчитель») Три пари учнів працюють на картках «Працюємо на полях зошита»

2) Каліграфічна хвилинка

4 сніжинка

  • Скільки букв у слові «сніжинка»? (Відповіді учнів)
  • Це наша каліграфічна хвилинка. (Учні записують першу цифру 8)
  • Охарактеризуйте це число. (Відповіді учнів)
  • Скільки кінців у сніжинки ? (Відповіді учнів)
  • Це друга цифра каліграфічної хвилинки. (Учні записують цифру 6)
  • Охарактеризуйте це число. (Відповіді учнів)
  • Допишіть до кінця рядочок цих чисел.
  • Утворіть і запишіть усі можливі числа з цих цифр? (перевірка роботи)

IІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми і завдань уроку (з використанням методу «Мозковий штурм»)

5 сніжинка

- Розгляньте записи на екрані і зробіть висновок. (Відповіді учнів)

25 + 23 = 48

48 – 25 = 23

48 – 23 = 25

 

- Сьогодні я подарую вам урок, на якому будемо закріплювати знання з тем «Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел. Взаємозв’язок дії додавання і дії віднімання. Порівняння іменованих чисел».

2. Мотивація навчальної діяльності (з використанням методу «Незакінчене речення»)

- Знання цієї теми необхідні, бо … (Відповіді   учнів)

3. Узагальнення й систематизація знань.

 6 сніжинка

а) Перевірка домашнього завдання. (самоперевірка з дошкою)

б) Математичний диктант.

7 сніжинка

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота з підручником

Книги – морська глибина:

Хто в них пірне аж до дна,

Той, хоч і праці мав досить,

Дивнії перли виносить.

-Так сказав про книги Іван Франко. Тож і ми з вами вирушаємо за перлами і відкриваємо підручники.

8 сніжинка

а) Робота в парах з використання прийому «Навчаючи - вчусь». Порівняння іменованих чисел. Наприкінці роботи проводиться самоперевірка з використанням прийому «Світлофор»

 

9 сніжинка

б) Колективна робота з використання прийому «Коментування». З прикладу на додавання скласти два приклади на віднімання.

 

10 сніжинка

6. Самостійна робота. Завдання на вибір.

На дошці –слайди із завданнями різної складності.

  1. Обчислити вирази.

 

2) Розв’язати задачу. (один учень працює біля дошки).

 

3)Логічна задача (один учень працює біля дошки).

 

Перевірка за записом на слайді.

Самоперевірка. (Запис на слайді).

-Перевірте правильність виконання прикладів за записом на слайді.

-Хто з вас не допустив жодної помилки?

ІV. Підсумок уроку.

1. Рефлексія. Оцінювання.

-Що найбільше сподобалося на уроці?

-Що запам’яталося?

-Що приготувати вам на наступний урок?

-Хто з вас  вважає, що працював на уроці дуже гарно? Оцініть свою роботу.

2.Робота з буквами.

-Що за сюрприз чекав на вас?

(Діти складають із букв слово розумники).

-Ви і справді розумники.-впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно.

Збіг урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Та попереду у нас багато кроків,

Багато веселих, цікавих уроків…

V. Домашнє завдання.

Завдання на вибір (картка)

doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку