Урок "Тема: Іграшки. Підтема: Ігри."

Про матеріал

Мета уроку: Практикувати у вимові слова, вирази теми. Ввести і закріпити вирази класного вжитку. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур I have…; What is this? It is… . Виховувати почуття прекрасного, бережне ставлення до своїх іграшок.

Перегляд файлу

Дата___/____/__                                                                                                                 Клас______2_____

    Тема: Іграшки

    Підтема: Ігри

Мета уроку: Практикувати у вимові слова, вирази теми. Ввести і закріпити вирази класного вжитку. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур I have…; What is this? It is… . Виховувати почуття прекрасного, бережне ставлення до своїх іграшок.

Обладнання: Підручник, запис пісні , малюнки- розмальовки, малюнки-картинки

Тип уроку: закріплення вивченого

  •                 1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
    1. Привітання.
    2. Перевірка готовності учнів до уроку.
    3. Фонетична вправа   

[ i ] – is, it, in, big, miss

[ е ] – ten, Sem, get, hen, men

[ o ] – on, hot, Tom, dog, boss

  1. Пісня
  2. Перевірка д.з.

Let’s check your homework and at that way revise the material of the previous lesson

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  •                 2. Основначастина
  1. Відпрацювання структури I have…
    1. Усна бесіда

Візьміть у руки ваші іграшки. I have a ball. It is red.

I have 3 balls

  1. Вправа2 , сторінка 49

Look and say

  1. Руханка

3.   Практикування вимови звуків та букв

2.1 Повторення вивчених букв

2.2 Вправа1, сторінка48

  1.  Гра  «Echo»

Say after me. A doll, a car, a ball, a teddy, train…

  1. Руханка ( плеснути в руки, коли почують слово з теми «Іграшки»)
  2. Відпрацювання структури  What is this? It is…
    1. Гра «Draw and colour»

The teddy is brown. The plane is red. The train is green. The robot is brown. The doll is pink. The car is yellow.

  1. Гра «Guess game»

T: Is it a ball?

Ps: no/yes

 3. Заключна частина

  1. Підбиття підсумків уроку

  2.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

2.1. Завдання для всього класу

 Опрацювати сторінки 48 – 549

2.2. Індивідуальне завдання.

      Складати питальні та розповідні речення

 

                                         Додаткові завдання

  1. Відтворити порядок слів
  2. Гра  «Назви колір»

Ведучий заплющує очі. Учень бере смужку кольорового паперу, показує класу. Ведучий угадує колір

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку