Мета уроку: Практикувати у вимові слова, вирази теми. Ввести і закріпити вирази класного вжитку. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур I have…; What is this? It is… . Виховувати почуття прекрасного, бережне ставлення до своїх іграшок.
Дата___/____/__ Клас______2_____
Тема: Іграшки
Підтема: Ігри
Мета уроку: Практикувати у вимові слова, вирази теми. Ввести і закріпити вирази класного вжитку. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Повторити лексику уроку за допомогою вірша. Закріпити вживання структур I have…; What is this? It is… . Виховувати почуття прекрасного, бережне ставлення до своїх іграшок.
Обладнання: Підручник, запис пісні , малюнки- розмальовки, малюнки-картинки
Тип уроку: закріплення вивченого
[ i ] – is, it, in, big, miss
[ е ] – ten, Sem, get, hen, men
[ o ] – on, hot, Tom, dog, boss
Let’s check your homework and at that way revise the material of the previous lesson
Візьміть у руки ваші іграшки. I have a ball. It is red.
I have 3 balls
Look and say
3. Практикування вимови звуків та букв
2.1 Повторення вивчених букв
2.2 Вправа1, сторінка48
Say after me. A doll, a car, a ball, a teddy, train…
The teddy is brown. The plane is red. The train is green. The robot is brown. The doll is pink. The car is yellow.
T: Is it a ball?
Ps: no/yes
3. Заключна частина
2. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
2.1. Завдання для всього класу
Опрацювати сторінки 48 – 549
2.2. Індивідуальне завдання.
Складати питальні та розповідні речення
Додаткові завдання
Ведучий заплющує очі. Учень бере смужку кольорового паперу, показує класу. Ведучий угадує колір