Урок "Тема: Місто. Підтема: Порівняння споруд міста."

Про матеріал

Вчити порівнювати споруди і об'єкти міста, використовуючи прикметники вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників. Розвивати вміння порівнювати споруди і об'єкти міста. Практикувати у вимові слова, вирази теми. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Виховувати почуття прекрасного.

Перегляд файлу

Дата ___/____/__                                                                                                                         Клас___________

    Тема: Місто

    Підтема: Місто

Мета уроку: Вчити порівнювати споруди і об’єкти міста, використовуючи прикметники вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників. Розвивати вміння порівнювати споруди і об’єкти міста. Практикувати у вимові слова, вирази теми. Продовжити роботу над вдосконаленням читання. Виховувати почуття прекрасного

Обладнання:

Тип уроку: комбінований

  •                 1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
    1. Привітання.
    2. Перевірка готовності учнів до уроку.
    3. Фонетична вправа   

[ ə ] – shorter, smaller, bigger, nearer, longer, better

[ е ] – shortest, smallest, biggest, nearest, longest, best

  1. Римування

A bee is small, but an ant is smaller.

A man is tall, but a giraffe is taller.

  1. Перевірка д.з.

Let’s check your homework and at that way revise the material of the previous lesson

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Today well be comparing things: buildings, means of transport, animals, clothes

  •                 2. Основначастина
  1. Подання нового граматичного матеріалу
    1. Усна бесіда

When we want to describe something, we use an adjective. When we want to compare two things, we use a comparative adjective. When we want to compare 3 or more things, we use a superlative adjective.

Let’s look at the table and tell how to make the comparative and superlative forms

Who is the tallest/smallest/oldest/cleverest/funniest in your class?

  1. Вправа 1, сторінка 59
  2. Вправа 2, сторінка 59
  3. Виняток. Вправа 4, сторінка 60

2.   Практикування вимови

2.1 Читання слів з теми місто

2.2 Робота з плакатом « Місто »

2.3 Гра «мікрофон»

Учні ланцюжком називають слова теми

  1. Руханка

A tree is tall, the tree is taller, the tree is the tallest. Grass is short, grass is shorter, grass is the shortest. A flower is big, the flower is bigger, flower is the biggest.

4.   Відпрацювання граматичного матеріалу

4.1 Робота в зошиті

Запис прикметників

4.2 Вправа 3, сторінка 59

  1. Вправа 5, сторінка 60
  •                 3. Заключна частина
  1. Підбиття підсумків уроку

  2.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

2.1. Завдання для всього класу

 Порівняти 6 прикметників

2.2. Індивідуальне завдання.

      Написати 6 речень, використавши ступені порівняння прикметників

 

                                         Додаткові завдання

  1. Порівняти себе з іншими учнями; 2 учнів; 2 кімнати
  2. Відтворити порядок слів
  3. Переклад фонетичних вправ

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку