Мета уроку: ознайомити учнів з різними методами покращення стану шкіри. Розширити знання учнів про вітаміни, особисту гігієну, косметичні засоби. Розвивати негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати культуру дбайливого ставлення до своєї зовнішності.
Дата ___/____/___
Тема: Косметичні засоби по догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри.
Мета уроку: ознайомити учнів з різними методами покращення стану шкіри. Розширити знання учнів про вітаміни, особисту гігієну, косметичні засоби. Розвивати негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати культуру дбайливого ставлення до своєї зовнішності.
Обладнання: плакат «шкіра», підручник, засоби догляду, вода, спонжики, пов’язка
Тип уроку: комбінований
Усі здорові люди люблять життя. (Г. Гейне)
Дружно разом піднялись,
Вліво,вправо посміхнулись,
Потім швидко повернулись,
Всім навколо посміхнулись.
1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.
2.1. Фронтальна бесіда
1. Назвіть косметичні проблеми, з якими стикаються підлітки
2. Назвіть основні типи шкіри. Який тип у вас? Як ви визначали? Назвіть основні ознаки свого типу шкіри.
3. Які фахівці можуть допомогти вирішити косметичні проблеми шкіри?
2.2 . Обговорення епіграфа до уроку.
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемна ситуація.
Донька взяла мамин крем, туш, тіні, помаду і скористалася ними. За якийсь час на її обличчі з’явився висип. Як би ви оцінили цю ситуацію?
3.4. Виявлення чинників здорового способу життя, які позитивно впливають на стан шкіри.
Доведіть, що свіжий і здоровий вигляд шкіри більшою мірою залежить від здорового способу життя
Психолог - готує розповідь про вплив сну
Косметолог - готує розповідь про вплив гігієнічних процедур
Лікар – дієтолог – готує розповідь про вплив харчування
4. 2. Майстер – клас ( показ етапів гігієнічного догляду за обличчям )
4.3. Динамічна пауза ( уявляють дзеркало, показують, як доглядатимуть за обличчям )
4.4 Косметика і гігієна. Косметика для дівчаток. Косметика для хлопчиків
4.5 Правила користування косметикою
5.1. Робота з підручником.
Відповіді на запитання в кінці параграфа.
5.2. Робота в групах
Сформувати групи. Учні «групи» по черзі називають правила догляду за обличчям, користування косметикою.
5.4 Бесіда « Так…, ТОМУ , ЩО…».
Чи потрібно для поліпшення стану шкіри:
Свіжий та здоровий вигляд шкіри залежить від здорового способу життя правильного косметичного догляду
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: § 10, підготуватися до практичної роботи
7.2. Індивідуальне завдання.
Написати розповідь – пораду «Як я доглядаю за обличчям»
Підготуватися до Пінг - понгу
Додаткове завдання: