Урок "Тема: Косметичні засоби по догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри. "

Про матеріал

Мета уроку: ознайомити учнів з різними методами покращення стану шкіри. Розширити знання учнів про вітаміни, особисту гігієну, косметичні засоби. Розвивати негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати культуру дбайливого ставлення до своєї зовнішності.

Перегляд файлу

Дата ___/____/___

    Тема: Косметичні засоби по догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри. 

Мета уроку: ознайомити учнів з різними методами покращення стану шкіри. Розширити знання учнів про вітаміни, особисту гігієну, косметичні засоби. Розвивати негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати культуру дбайливого ставлення до своєї зовнішності.

Обладнання: плакат «шкіра», підручник, засоби догляду, вода, спонжики, пов’язка

Тип уроку: комбінований

Усі здорові люди люблять життя. (Г. Гейне)

  •                 1. Організаційний етап
    1. Привітання.

Дружно разом піднялись,

Вліво,вправо посміхнулись,

Потім швидко повернулись,

Всім навколо посміхнулись.

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.

  •                 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Фронтальна бесіда

1. Назвіть косметичні проблеми, з якими стикаються підлітки

2. Назвіть основні типи шкіри. Який тип у вас? Як ви визначали? Назвіть основні ознаки свого типу шкіри.

3. Які фахівці можуть допомогти вирішити косметичні проблеми шкіри?

2.2 . Обговорення епіграфа до уроку.

  •                 3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку.

3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.

3.3. Проблемна ситуація.

Донька взяла мамин крем, туш, тіні, помаду і скористалася ними. За якийсь час на її обличчі зявився висип. Як би ви оцінили цю ситуацію?

3.4. Виявлення чинників здорового способу життя, які позитивно впливають на стан шкіри.

  •                 4. Етап засвоєння нових знань
    1. Рольова гра « Шкіра – дзеркало здоров’я »

Доведіть, що свіжий і здоровий вигляд шкіри більшою мірою залежить від здорового способу життя

Психолог - готує розповідь про вплив сну

Косметолог - готує розповідь про вплив гігієнічних процедур

Лікар – дієтолог – готує розповідь про вплив харчування

     4. 2. Майстер – клас ( показ етапів гігієнічного догляду за обличчям )

     4.3. Динамічна пауза ( уявляють дзеркало, показують, як доглядатимуть за обличчям )

4.4  Косметика і гігієна. Косметика для дівчаток. Косметика для хлопчиків

4.5 Правила користування косметикою

  •                 5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Робота з підручником.

Відповіді на запитання в кінці параграфа.

5.2. Робота в групах

Сформувати групи. Учні «групи» по черзі називають правила догляду за обличчям, користування косметикою.

5.4 Бесіда « Так…, ТОМУ , ЩО…».

Чи потрібно для поліпшення стану шкіри:

  • Загартовуватися;
  • Засмагати;
  • Достатньо спати;
  • Гуляти;
  • Дотримуватися гігієни;
  • Дотримуватися правил гігієни.
  •                 6. Підбиття підсумків уроку

Свіжий та здоровий вигляд шкіри залежить від здорового способу життя правильного косметичного догляду

  •                 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу.

Підручник: § 10, підготуватися до практичної роботи

7.2. Індивідуальне завдання.

Написати розповідь – пораду «Як я доглядаю за обличчям»

Підготуватися до Пінг - понгу

 

Додаткове завдання:

  1. Виділити продукти, не слід вживати, якщо ти маєш підліткові проблеми зі шкірою: кетчуп, чіпси,житній хліб з висівками, вінегрет, смажена картопля, тістечка, цукерки, сир, копчена риба, шпроти, копчене м’ясо, жирне м’ясо, капуста, зелень, молоко, волоські горіхи, солоні огірки, яблука.
  2. Визначити кроки щоденного догляду за шкірою
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Варченко Олег Борисович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
3295
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку