Урок. Тема:"Небезпека від вогню"

Про матеріал

Ознайомити учнів з небезпекою від вогню,яка може виникнути в квартирі, вчити їх основних правил поведінки в такій ситуації, розвивати спостережливість,сміливість,винахідливість,виховувати акуратність.

Перегляд файлу

      Основи  здоров’я в 1 класі

Тема:  Небезпека від вогню

Мета:  Ознайомити учнів з небезпекою від вогню,яка може виникнути в квартирі, вчити їх основних правил поведінки в такій ситуації, розвивати спостережливість,сміливість,винахідливість,виховувати акуратність.

Обладнання:  Ілюстрації до теми,плакати.

                                  Хід уроку

І. Організаційна частина.

 1.РозминкаПривітання

- Діти ,сьогодні у нас незвичайний урок, до нас прийшло багато гостей. Привітайтеся з ними.

Усміхніться нашим гостям, щоб і в них був такий же гарний настрій, як і у вас . Візьміться за руки. Усміхніться один одному-і вам стане тепліше.

2.РозминкаПобажання”.

Діти передають по колу талісман уроку  Здоровчик  і висловлюють побажання Я бажаю тобі гарного дня , Я бажаю тобі здоровя”,”Я бажаю тобі гарного настрою.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  Повідомлення теми уроку.

Школярі знайомляться з темою уроку на основі записів на дошці та ілюстративного матеріалу.

-Про що сьогодні йтиметься на уроці?

-Сьогодні ми будемо працювати з таким планом: ( на дошці )

1.Створення гарного настрою.

2.Слухаємо уважно.

3.Фізкультхвилинка.

4.Дзвінок по телефону.

5.Робота в групах.

6.Любимо гратися.

7.Інтервю

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

 1.Вступне слово вчителя. Бесіда(Вогонь-друг,вогонь-ворог)

- Ви,звичайно,знаєте,що таке вогонь.

- Де можна з ним зустрітися, побачити?

- Зараз важко уявити життя людей без вогню. Але в сиву давнину люди не вміли добувати вогонь.

Траплялось, що під час грози блискавка запалювала дерево. Поки воно горіло, люди грілися, готували їжу, а якщо вогонь згасав, то запалити його ніхто не вмів.

Пізніше люди навчалися добувати вогонь за допомогою тертя однієї палички об іншу, каміння об каміння . Сила вогню дуже велика. Вогонь завжди потрібен людині.(Вірш)

-Але  вогонь може бути злим,страшним, якщо людина поводиться з ним необережно. Вогонь може спричинити пожежу. А це призведе до матеріальних збитків(спалить житло, меблі) і, навіть, до загиблі людей.

Вогонь може завдати людині болючих травм у вигляді опіків, які важко лікувати.

-Коли  ж може виникнути пожежа?(Відповіді дітей)

         Необережність і пустощі з вогнем:

-коли залишити без нагляду ввімкнені електроприлади;

-від запаленого сірника;

-якщо  залишити запалені свічки,феєрверки, бенгальські вогні біля ялинки;

-якщо сушити білизну біля каміну або над включеною газовою плитою;

2.-Що ж треба робити,щоб не виникнула пожежа?(Вірш)

-Зараз Катя нам розкаже правила протипожежної безпеки.(Вірш)

3.-Робота з малюнками(На дошці правила протипожежної безпеки і малюнки них)

4.-Діти, а що ж все таки треба робити, коли виникла пожежа?(Вірш)

-У вас на партах лежать правила поведінки школярів під час виникнення пожежі.(Читання в голос по одному правилу і показ малюнків до них)

-У нас у класі теж є куточок протипожежної безпеки і всі правила знаходяться там.

5.Фізкультхвилинка.Лічилка

6.Робота в парах

Гра Дзвінок за номером 101

Правила:

-правильно набрати номер 101;

- чітко повідомити адресу;

- скажи, з якої причини сталася пожежа,

-Памятайте! Не викликайте пожежників даремно!                     -  Чому?

7.Робота з підручником с.53

-А до чого можуть привести пустощі з вогнем?

                     (Відповіді дітей) Вірш

9.Робота в групах.

-У вас на партах лежать конверти із секретом. Відкрийте їх  і складіть малюнок.

- Що зображено на ньому?

-А хто знає чому пожежна машина червоного кольору?

10.-Діти, а чиї тата працюють пожежниками?

-Що ви знаєте про цю професію?

-А хто з вас хоче стати пожежником?

11.-Ось зараз ми будемо з вами пожежниками і пограємось у гру Дорога кожна секунда.

Коли трапилась пожежа водій пожежної машини докладає всіх зусиль, щоб швидше приїхати на місце пожежі.

У нашому конкурсі два водії за підтримки уболівальників мають якомога швидше провести  свої машини до місця пожежі.

 За сигналом гравці повинні змотати шнур на олівець і швидко наблизити  до себе машину. Переможе той , хто зробить це швидше.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота в зошитах.

2.ГраТак чи ні .

- Грайтеся сірниками(Ні)

- Без дозволу дорослих не вмикай електроприлади і не залишай їх без нагляду(Так)

- Не запалюй багаття(Так)

- Ввімкни телевізор, а сам іди гуляти(Ні)

- Запалюй свічки, бенгальські вогні, феєрверки в квартирі біля ялинки(Ні)

- Не складай іграшки,книжки, одяг біля запалених печей чи інших обігрівальних електроприладів(Так)

3.Вірші.  Загадки

V. Підсумок уроку                                                                                                                                                                        “Інтерв’ю”

- То вогонь наш друг чи ворог?

- Тепер наші діти запамятають, що вогонь-наш друг, а у необережних руках він стає грізним ворогом.

- За яким номером викликають пожежну команду?

docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку