Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок ,, Тема: Особливості географічного положення Миколаївської області. Адміністративно-територіальний устрій. Особливості природних умов і ресурсів.''

Про матеріал
Урок з географії 8 класу, присвячений вивченню географії Миколаївської області. Після вивчення учні зможуть пояснювати взаємозв’язки між природними компонентами, вплив природних умов і природних ресурсів на розселення населення в області і своїй місцевості.
Перегляд файлу

Тема: Особливості географічного положення Миколаївської області. Адміністративно-територіальний устрій. Особливості природних умов і ресурсів.

Мета:

Навчальна: сформувати уявлення про географічне положення Миколаївської області та її адміністративно-територіальний устрій; показати особливості  природних умов і ресурсів своєї області; навчити порівнювати географічне положення своєї області із сусідніми областями;

Розвивальна: розвивати вміння і навички оцінювати  географічне положення території, природні умови й ресурси;

Виховна: виховувати громадянознавчі омпетентностіїї,любов та бережливе ставлення до природи, ути патріотом своєї країни.

Обладнання: карта адміністративно-територіального полілу України та Миколаївської області, карта корисних копалин України.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ.Етап цілепокладання.

Вчитель: Цілий рік ми вивчали фізичну та соціальну географію України. А сьогодні повинні дати характеристику географічного положення та адміністративно – територіального устрою Миколаївської області  - нашої малої Батьківщини, особливості її географічного положення та його вплив на господарську спеціалізацію, природні умови та ресурси.

ІІІ. Етап проектування.

Давайте порадимось, як ми можемо опанувати цю тему.Що б ви запропонували? (Вислуховуваємо всі пропозиції учнів).

Виходячи з цього, пропоную такий план нашої подальшої роботи.

План роботи:

1.Стратегія ,, Знаю – хочу знати – вивчив» (ЗХВ).

2.Вправа ,,Мікрофон’’.

3. Робота з контурною картою.

4. Складання кросворду ,,Районні центри’’.

5. Гра ,,Незакінчене речення’’.

6. Доповідь учня ,, Природні умови та ресурси’’.

7. Стратегія ,, Знаю – хочу знати – вивчив» (ЗХВ).

Чи подобається вам такий план нашої подальшої роботи?

Вдома ви виконували випереджальні завдання з географічного положення області та адміністративно – територіального устрою нашої області.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Стратегія ,, Знаю – хочу знати – вивчив» (ЗХВ).

ЗХВ : ЗНАЮ – Що знаю або думаю з названої теми?

          ХОЧУ ЗНАТИ:Що хочу знати?

          ВИВЧИВ: Що вивчив?

Вчитель формулює питання:

  • Географічне положення Миколаївської області.
  • Учні заповнють першу колонку (,,Знаю’’)
  • Учні визначаються щодо питання другої колонки і заповнюють її.
  • Третя колонка заповнюються учнями після опрацювання матеріалу.

2.Вправа ,, Мікрофон’’

Один учень має заздалегідь підготовлені питання. Відповідати може тільки той, до кого звернувся учень.

  • В якій частині України розміщена Миколаївська область?
  • Чи межує Миколаївщина з державами світу?
  • Що є сприятливим чинником для розвитку економіки Миколаївської області ?
  • Скільки районів входить до складу Миколаївської області?
  • Яка загальна довжина кордонів Миколаївської області?
  • Яка площа Миколаївської області?
  • Скільки відсотків площі всієї території України має Миколаївська  область?
  • Яке місце серед областей України займає Миколаївська область?
  • Яка протяжність області з заходу на схід?
  • Яка протяжність області з півночі на південь?

4.Робота з контурною картою.

На контурну карту широкою червоною лінією нанести межі Миколаївської області, підписати обласний центр і районні центри.

5. Гра ,,Незакінчене речення’’.

Вчитель зачитує початок речення, а учні закінчують:

  • За конфігурацією територія Миколаївської області нагадує……
  • Миколаївська область межує з областями……
  • Миколаївська  область має вихід до….
  • Миколаївська область налічує …… районів.

6. Доповідь учня ,, Природні умови та ресурси’’.

Один учень отримав випереджальне завдання.

7. Стратегія ,, Знаю – хочу знати – вивчив»

Учні заповнюють третю колонку ЗХВ, зачитують її.

V. Підсумок уроку.

1. Оцінювання.

2. Рефлексія.

- Чи досягли ми результатів, очікуваних на початку уроку?

- Що на вашу думку , було найскладнішим на уроці?

 - Нам чим вам треба ще попрацювати?

VІ. Домашне завдання

  1. Узагальнити вивчений матеріал на уроці.
  2. Вміти характеризувати географічне положення Миколаївської області.
  3. Вміти характеризувати адміністративно – територіальний  устрій Миколаївської області.

VІІ. Піктограма настрою.

Якщо переважає чудовий настрій, то наш урок можна вважати вдалим.

 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку