КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» ЗОР
МАТЕМАТИКА
Тема: Порівняння чисел. Знаки. Порядкова лічба. Числа одноцифрові та двоцифрові.
Мета: ознайомити учнів зі знаками порівняння; учити порівнювати кількість предметів, читати рівності і нерівності; розвивати допитливість; виховувати старанність.
Підручник: «Математика» підручник для осіб з особливими освітніми потребами (F 70) 3 клас (авт. Прохоренко Л. І., Фесенко В. Г., Соколова Г. Б.)
Клас: 3 клас
Обладнання: презентація, картки, мікрофон, лічильний матеріал.
Хід уроку:
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку!
Доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю вам я!
Сьогодні в нас буде дуже незвичний і цікавий урок.
До знань з математики ми зробили ще крок.
Ми будемо вчитися не просто слухати, а й чути,
Не просто дивитися, а й бачити,
Не просто відповідати, а й міркувати,
Чітко і плідно будемо працювати.
Усний рахунок:
2. Пряма і зворотна лічба від 1 до 10
Скільки груш на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число менше — 1 чи 2?
< МЕНШЕ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
< |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки ананасів на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число більше — 2 чи 1?
>БІЛЬШЕ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
> |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки лимонів ліворуч? Скільки лимонів праворуч?
Скільки ягід ліворуч? Скільки бананів праворуч?
= ДОРІВНЮЄ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
= |
1 |
|
|
|
|
2 |
= |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухлива вправа
Крутить голову павук,
Має вісім ніг і рук,
Павутину він сплітає,
Мабуть, муху він чекає.
Повернувся в правий бік,
Повернувся в лівий бік,
Потягнувся, нахилився,
Пострибав і зупинився.
Поясніть чому поставили саме цей знак?
Дівчинка розклала олівці. Поставте потрібний знак та запишіть у зошит вирази.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
< |
6 |
|
|
|
|
4 |
< |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пальчикова гімнастика
Перший пальчик — наш дiдycь,
Другий пальчик — то бабуся,
Третій пальчик — наш татусь,
А четвертий — то матуся,
А мізинчик — наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо: „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
Творче завдання
Порівняй предмети. Постав потрібний знак <, >, =. Запиши вирази у зошит.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
< |
4 |
|
|
|
|
3 |
= |
3 |
|
|
|
|
4 |
= |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевіряємо чи вірно були записані вирази. Самооцінювання.
|
|
|
3 < 2 |
2 > 4 |
2 = 2 |
Вправа мікрофон
Сьогодні на уроці:
Я дізнався (лась) що …
Було складно …
Я зрозумів (ла) що …
Тепер я зможу …
Я навчився (лася) …
У мене вийшло …
Я зміг (змігла) …