Урок "Тема: Узагальнення знань з теми «Стебло –осьова частина пагона. Будова і функції стебла» . Проєкт «Стебло для людей мистецтва»

Про матеріал
Урок біології у 6 класі для дітей з порушенням слухової функції у форматі стеам проєкту «Стебло для людей мистецтва». Під час уроку учні не тільки закріплюють знання з біології, а й знайомляться з різними професіями, пов'язаними з обробкою дерева та розуміють як тісно пов'язана біологія з різними науками.
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення знань з теми «Стебло –осьова частина пагона. Будова і функції стебла» .        Проект «Стебло для людей мистецтва»

                Мета: 1) закріпити знання учнів з теми «Стебло –осьова частина пагона. Будова і функції стебла», сприяти поглибленню знань учнів з цієї теми;

2)    розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, міжпредметні зв’язки з

фізикою, географією, біологією; вміння аналізувати, робити висновки, самостійно здобувати знання; виховувати

культуру спілкування у групах, розвивати знання про безпеку життєдіяльності, прививати любов та повагу до рідного

краю. продовжити формування просторового уявлення, логічного мислення, сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів ,творчих здібностей, пам’яті, уваги; критично аналізувати відповіді своїх однокласників;

3)    продовжити формування соціальної компетентності учнів через організацію роботи в малих групах, умінь застосовувати знання в зміненій ситуації та здібностей до пошуку і засвоєння нових знань;

4)    прищеплювати інтерес учнів до екологічних проблем та любові до рідного Запоріжжя.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Форми навчання: індивідуальна, фронтальна, групова.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, роздавальний матеріал.

Тип уроку: Узагальнення знань.

Очікувані результати:

                   учень розуміє та уміє пояснити поняття «джерела електричного струму» та принцип роботи джерел струму; роль джерел струму;

                   висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;

                   зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези; ●            об’єднується з іншими дітьми у групи для спільної діяльності;

                   використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації;

                   під час виконання практичної роботи порівнює здобутий результат із припущенням;

                   презентує результати своєї діяльності;

                   розпізнає та описує свої емоції, почуття, переживання. 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання. Перевірка присутніх

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація

1.        Поміркуйте, та напишіть, що таке стебло для рослини?

2.        Я хочу сказати, що Запоріжжя доволі зелене місто. Хочу провести опитування і взнати, де в Запоріжжі найбільше висаджено дерев. 

https://www.tricider.com/admin/2jstBMtcbKd/19xPwBN3ZkX

3.        Міжпредметні зв’язки . Розв’яжіть задачу.

4.        Береза живе 250 років, сосна у 2,4 рази довше,  а липа у 1,2 менше, ніж сосна. Скільки років живе  сосна , липа ?

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.        Проблемне питання . «Як мистецтво пов’язане з темою «Стебло -_осьова частина пагона»

Перевірка знань про стебло.  Крутать колесо та давайте відповіді .

 https://wheelofnames.com/uk/zxp-wd6

2.        Ми вивчили тему про  будову стебла. Пригадайте професії, які пов’язані з обробкою деревини. Дерево широко використовується і в мистецтві. Назвіть ці професії.

3.        Клас ділиться на 5 груп і записує, які знання з теми «Стебло –осьова частина пагона» знадобляться для данної професії . 

Виконується вправа . Дошка для стікерів.  Запишіть,  які знання про стовбур потрібні для поданих професій

 

4.        Пояснення вчителя.

5.        Тверду деревину бука, горіха і дуба — для виготовлення меблів, м’яку липи — для вирізання посуду. Тверда деревина, що просочена смолами та дубильними речовинами, має вишуканий темний колір, вона стійка до гниття — особливо цінна при виготовленні витворів мистецтва.

 

 

image 

 

6.        З яких порід дерев виробляють музичні інструменти https://musician.ua/z-chogo-robliat-muzichni-instrumenti4

 Кожне дерево має колір, тому і для столяра, і для різьбяра по дереву потрібні знання про колір і твердість дерева.

image

 

 

Висновок . Складіть схему «Що ми закріпили на уроці»

 

 Робота зі схемою   https://www.mindmeister.com/1936500802?t=Op59VIz7Sd

ІV . Закріплення вивченого матеріалу.

А ще дерева можуть нас навчити мистецтву полюбити самого себе та розуміти інших людей, які трохи на нас не схожих. Зараз увага на екран.

https://drive.google.com/file/d/1O87ZGT2EhJEiKSqg0b5J3ikfPq6jPDwM/view?usp=sharing

 

V. Висновки з уроку (2 хв.). 

Домашнє завдання: Знайти кожній групі цікаве про  свою професію та зробити презентацію з 5-6 слайдів.

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Супрун Милена
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 липня 2021
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку