17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Урок на тему " Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»"

Про матеріал
Урок у 2 - В класі на тему "Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»"
Перегляд файлу

Тема: Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»

 

Мета: ознайомити учнів з терміном «скульптор-анімаліст», закріплювати вміння та навички роботи з пластиліном, повторити прийоми та правила ліплення;розвивати творчу уяву, увагу, спостережливість, пам'ять; розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об'єму і форми, вміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність у роботі.

Тип уроку: комбінований

Методи і прийоми: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, інструктаж, робота в групах

Матеріали та інструменти: пластилін, дощечка, стека.

Здоровязберігаючі технології: фізкультхвилинка( мультимедійна)

Міжпредметна інтеграція: читання, математика

Обладнання: презентація, шаблон рукавички.

 

Хід уроку

  1.                     Організаційний момент.

1) Привітання

2) Перевірка готовності дітей до уроку

 

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно й гарно

Та працювати старанно!

 

3)  Психологічно-емоційна настанова

У кожного є рукавички червоного і зеленого кольору, якщо у вас гарний настрій підніміть зелену рукавичку,  а якщо сумний ­червону.

Я бажаю вам, щоб ваш настрій залишався до кінця уроку гарним та  позитивним

 

4) Бесіда з учнями

  • Діти. Всі готові працювати?

Що б дізнатись з чим ми сьогодні будемо працювати на уроці. Відгадайте загадку

 

В руки ми його беремо

І старанно добре мнемо

Він м який зі всіх сторін

Зліпить все нам  …( пластилін)

 

  • Ми з вами вже працювали з пластиліном?
  • Чи знаєте ви з чого виготовляється пластилін? (Відео « Фіксики. Пластилін»)

 

  1. Робота над новим матеріалом.

1)Вступна бесіда

-З чого виготовляється пластилін?

-Що ж можна виготовити із пластиліну?

 

Шматок пластиліну на парті дрімає,

І чим він стане, ніхто не знає,

Чи квіткою, що радує всіх нині,

Чи пташкою у гіллі на калині.

Ви потрудіться добре всі, будь ласка,—

Наступить диво, оживе прекрасна казка.

— Люди якої професії роблять казку зі шматка пластиліну чи глини?

— Так,скульптори.

 

— Кожен із вас сьогодні на уроці стане скульптором і власноруч оживить шматок пластиліну. А цей шматок пластиліну стане чарівним, адже буде зігрітий теплотою ваших рук.

Діти, сьогодні нас на уроці

Чарівний світ казок усіх вітає,

Дарує він радість, сміх.

Там диво-дивнеє усіх стрічає,

І нам приносить сотні втіх.

Герої там живуть веселі

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.

Дружіть із казкою, малята,

І між собою теж дружіть,

Бо з друзями завжди цікаво

І весело на світі жить!

Як ви вже зрозуміли, сьогодні до нас на урок завітала казка

  • Чи любите ви казки?
  • Які казки вам подобаються?
  • А чи знаєте ви, що  таке казка і звідки вона до нас прийшла?
  • Казка – це мудра книжка життя. А прийшла вона до нас із давніх давен. Передавалася із вуст в уста, з покоління в покоління.

Український народ любив і дуже любить казки, тому понавидумував їх дуже багато. В основу казок покладено легенди, притчі, перекази. У казкових героїв вони втілювали людей, возвеличували або висміювали їх вчинки, риси характеру.

2) Повідомлення теми уроку

-  Сьогодні ми з вами теж побудемо в ролі скульпторів- анімалістів  і виготовимо героїв зимової казки...

Де ж усі сховались звірі?

У якій такій квартирі?

Дуже тісна, невеличка-

Це чудова…. ( рукавичка)

 

  •         Скільки всього звірів було в рукавичці?  Назвіть їх. ( семеро звірів. Мишка, жабка, зайчик,  лисиця, кабан, ведмідь, вовк)
  •         Хто прийшов перед вовком? (лисичка) 
  •         Хто прийшов першим, а хто останнім? ( мишка, ведмідь)
  •         Назвіть всіх тварин у порядку збільшення: від найменшої за розміром до найбільшої

( мишка, жабка, зайчик, лисиця, вовк, кабан, ведмідь)

    

  -  Але перш, ніж розпочати практичну роботу нам потрібно згадати ще прийоми ліплення

( слайд)   

  1. Практична робота учнів

3.1. Підготовка до виконання.

- Ви об’єднані в групи, кожна група ліпить героя  казки « Рукавичка» і поселяєте їх у рукавичку.  ( 4 групи по 7 учня)


 

- У кожній групі на парті є етапи ліплення героїв.

 

3.2. Інструктаж ( правила роботи з пластиліном)    слайд

  1. Перед роботою пластилін потрібно розігріти, розім’яти його руками;
  2. Невикористаний матеріал класти у коробку;
  3. Не брати пластилін до рота, не торкатися руками обличчя;
  4. Не чіпати брудними руками зошити, підручники;
  5. Після роботи дощечку потрібно почистити від залишків пластиліну
  6. Руки після роботи необхідно витерти серветкою, а потім вимити водою з милом.

3.3. Виконання роботи під під музичний супровід ( пісні до укр.народ.казок)

3.4.Фізкультхвилинка.

  • Час прийшов для відпочинку,

Зробимо фізкультхвилинку!

4. Демонстрація дитячих робіт.  Виставка «У гостях у казки»

1. Аналіз робіт.

Оцінка власних вражень від роботи на уроці за допомогою «шкали успіху»

Шкала успіху

зелена рукавичка – МОЛОДЕЦЬ

червона рукавичка – СТАРАЙСЯ

 

5.Підсумок уроку.

  • До якої казки ми виліплювали героїв ?
  • Яким би ви хотіли бути героєм?
  • Чому?

Прибирання робочих місць

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку