Урок на тему " Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»"

Про матеріал
Урок у 2 - В класі на тему "Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»"
Перегляд файлу

Тема: Зимова казка. Скульптор-анімаліст. Робота з пластичним матеріалом. Ліплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка»

 

Мета: ознайомити учнів з терміном «скульптор-анімаліст», закріплювати вміння та навички роботи з пластиліном, повторити прийоми та правила ліплення;розвивати творчу уяву, увагу, спостережливість, пам'ять; розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об'єму і форми, вміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність у роботі.

Тип уроку: комбінований

Методи і прийоми: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, інструктаж, робота в групах

Матеріали та інструменти: пластилін, дощечка, стека.

Здоровязберігаючі технології: фізкультхвилинка( мультимедійна)

Міжпредметна інтеграція: читання, математика

Обладнання: презентація, шаблон рукавички.

 

Хід уроку

  1.                     Організаційний момент.

1) Привітання

2) Перевірка готовності дітей до уроку

 

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно й гарно

Та працювати старанно!

 

3)  Психологічно-емоційна настанова

У кожного є рукавички червоного і зеленого кольору, якщо у вас гарний настрій підніміть зелену рукавичку,  а якщо сумний ­червону.

Я бажаю вам, щоб ваш настрій залишався до кінця уроку гарним та  позитивним

 

4) Бесіда з учнями

  • Діти. Всі готові працювати?

Що б дізнатись з чим ми сьогодні будемо працювати на уроці. Відгадайте загадку

 

В руки ми його беремо

І старанно добре мнемо

Він м який зі всіх сторін

Зліпить все нам  …( пластилін)

 

  • Ми з вами вже працювали з пластиліном?
  • Чи знаєте ви з чого виготовляється пластилін? (Відео « Фіксики. Пластилін»)

 

  1. Робота над новим матеріалом.

1)Вступна бесіда

-З чого виготовляється пластилін?

-Що ж можна виготовити із пластиліну?

 

Шматок пластиліну на парті дрімає,

І чим він стане, ніхто не знає,

Чи квіткою, що радує всіх нині,

Чи пташкою у гіллі на калині.

Ви потрудіться добре всі, будь ласка,—

Наступить диво, оживе прекрасна казка.

— Люди якої професії роблять казку зі шматка пластиліну чи глини?

— Так,скульптори.

 

— Кожен із вас сьогодні на уроці стане скульптором і власноруч оживить шматок пластиліну. А цей шматок пластиліну стане чарівним, адже буде зігрітий теплотою ваших рук.

Діти, сьогодні нас на уроці

Чарівний світ казок усіх вітає,

Дарує він радість, сміх.

Там диво-дивнеє усіх стрічає,

І нам приносить сотні втіх.

Герої там живуть веселі

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.

Дружіть із казкою, малята,

І між собою теж дружіть,

Бо з друзями завжди цікаво

І весело на світі жить!

Як ви вже зрозуміли, сьогодні до нас на урок завітала казка

  • Чи любите ви казки?
  • Які казки вам подобаються?
  • А чи знаєте ви, що  таке казка і звідки вона до нас прийшла?
  • Казка – це мудра книжка життя. А прийшла вона до нас із давніх давен. Передавалася із вуст в уста, з покоління в покоління.

Український народ любив і дуже любить казки, тому понавидумував їх дуже багато. В основу казок покладено легенди, притчі, перекази. У казкових героїв вони втілювали людей, возвеличували або висміювали їх вчинки, риси характеру.

2) Повідомлення теми уроку

-  Сьогодні ми з вами теж побудемо в ролі скульпторів- анімалістів  і виготовимо героїв зимової казки...

Де ж усі сховались звірі?

У якій такій квартирі?

Дуже тісна, невеличка-

Це чудова…. ( рукавичка)

 

  •         Скільки всього звірів було в рукавичці?  Назвіть їх. ( семеро звірів. Мишка, жабка, зайчик,  лисиця, кабан, ведмідь, вовк)
  •         Хто прийшов перед вовком? (лисичка) 
  •         Хто прийшов першим, а хто останнім? ( мишка, ведмідь)
  •         Назвіть всіх тварин у порядку збільшення: від найменшої за розміром до найбільшої

( мишка, жабка, зайчик, лисиця, вовк, кабан, ведмідь)

    

  -  Але перш, ніж розпочати практичну роботу нам потрібно згадати ще прийоми ліплення

( слайд)   

  1. Практична робота учнів

3.1. Підготовка до виконання.

- Ви об’єднані в групи, кожна група ліпить героя  казки « Рукавичка» і поселяєте їх у рукавичку.  ( 4 групи по 7 учня)


 

- У кожній групі на парті є етапи ліплення героїв.

 

3.2. Інструктаж ( правила роботи з пластиліном)    слайд

  1. Перед роботою пластилін потрібно розігріти, розім’яти його руками;
  2. Невикористаний матеріал класти у коробку;
  3. Не брати пластилін до рота, не торкатися руками обличчя;
  4. Не чіпати брудними руками зошити, підручники;
  5. Після роботи дощечку потрібно почистити від залишків пластиліну
  6. Руки після роботи необхідно витерти серветкою, а потім вимити водою з милом.

3.3. Виконання роботи під під музичний супровід ( пісні до укр.народ.казок)

3.4.Фізкультхвилинка.

  • Час прийшов для відпочинку,

Зробимо фізкультхвилинку!

4. Демонстрація дитячих робіт.  Виставка «У гостях у казки»

1. Аналіз робіт.

Оцінка власних вражень від роботи на уроці за допомогою «шкали успіху»

Шкала успіху

зелена рукавичка – МОЛОДЕЦЬ

червона рукавичка – СТАРАЙСЯ

 

5.Підсумок уроку.

  • До якої казки ми виліплювали героїв ?
  • Яким би ви хотіли бути героєм?
  • Чому?

Прибирання робочих місць

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Авраменко Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
3214
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку