Урок Тема: "Закріплення і узагальнення знань про іменник"

Про матеріал
Тема: "Закріплення і узагальнення знань про іменник" . Мета: повторити, систематизувати і узагальнити найважливіші теоретичні відомості про іменник; розвивати пізнавальний інтерес, мовлення учнів, уміння аналізувати і синтезувати мовні явища; виховувати наполегливість у досягненні поставленої мети,допитливість, любов до рідної мови.
Перегляд файлу

 

Тема: "Закріплення і узагальнення знань про іменник" .

Мета: повторити, систематизувати і узагальнити найважливіші теоретичні відомості про іменник;

розвивати пізнавальний інтерес, мовлення учнів, уміння аналізувати і синтезувати мовні явища;

виховувати наполегливість у досягненні поставленої мети,допитливість, любов до рідної мови.

 

ІV. Закріплення вивченого про іменник.

  1. Зоровий диктант

-         Поставте до кожного слова питання.

Висновок: іменники можуть вказувати на назви істот  і не істот і відповідати на питання хто? що?

 




  1. Гра «Посели в будиночок слова»  На дошці прикріплені 3 будиночки з підписом:

В яких будиночках вони живуть?

(Птах, крижина, сонце, зима, снігур, шишкар,хурделиця,щастя,завірюха,лід, віхола). А які слова є синонімами?

Висновок : іменники мають роди .

  1. Робота в парах.    

    Прочитайте вірш. Випишіть іменники, які вжиті в множині в стовпчик. 

    Записані іменники змініть так, щоб вони були вжиті в однині і запишіть  поряд.

Одяглися люди в шуби,

Натопили жарко груби.

Білки гріються в дуплі,

Миші – в норах у землі

       1 пара- працює біля дошки. Діти звіряють з правильно виконаною роботою біля дошки.      

      Який висновок можемо зробити ?

     (іменники можуть вживатися в однині і в множині )

   

    4. Гра «Хто більше знає ?»

   За 2 хвилин до поданих загальних назв дібрати іменники – власні назви.

      Місто ……       річка ……          прізвище …..

-З якої літери пишемо загальні назви?

- З  якої літери пишемо власні назви?

Висновок: іменники можуть мати як власні так і загальні назви.

V. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Сьогодні ми з вами повторювали вивчене про іменник, а зараз ми з вами все об єднаємо і створимо інтелект- карту.

Що ми знаємо про іменник?

Створення інтелект карти

 

 

docx
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку