Урок " Тема. «Здоров’я – найкраще багатство»

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови. У цій розробці можна використати матеріали, щоб повторити і активізувати лексичний матеріалом з теми " «Здоров’я – найкраще багатство» Удосконалити навички вживання модальних дієслів should, must;
Перегляд файлу

 

-

Дата. 01.03.2023

Предмет. Англійська мова

Клас. 4

Тема. «Здоров’я – найкраще багатство»

   Мета: 

  • повторити і активізувати лексичним матеріалом з теми; 
  • активізувати та удосконалювати усі види мовлення в учнів;
  • удосконалювати навички вживання модальних дієслів should, must;
  • вчити отримувати необхідну інформацію з прослуханого тексту, ігноруючи невідомі слова;
  • розширити кругозір учнів у межах теми;
  • розвивати вміння учнів здійснювати мовленнєву діяльність, розвивати самостійність у праці;
  • залучити учнів до комунікаційних форм діяльності на уроці: робота в групах, розвиток мислення та вміння спілкуватися одне з одним;
  • виховувати позитивне ставлення до іноземної мови;
  • виховувати повагу до людей;
  • виховувати бережливе ставлення до свого здоровя. 

Обладнання: підручник, проектор, картки для роботи в групах, ноутбук

 

                                           Хід уроку

І. Початок уроку  1.Привітання

  • Good morning, children!
  • I’m glad to see you!

 

  •  2.Мовленнєва зарядка

 

  • How are you?  (I'm fine) Як справи?  ( Зі мною все гаразд)

 

      - What is the weather today?  (Sunny) Яка сьогодні погода?  (Сонячно)

 

      - What time of year is it now?  (Spring) Яка зараз пора року?  ( Весна)

 

       - What month is it now?  (March) Який зараз місяць?  ( Березень)

 

      - What day is it today?  (Wednesday) Який сьогодні день?  ( Середа)

 

 

ІI. Фонетична зарядка

  • First let’s train some sounds. Look at our screen and find the Ukrainian equivalents for these English proverbs.

 

  • Read, translate and repeat after me.

 

 Спочатку давайте потренуємо деякі звуки.  Подивіться на наш екран і знайдіть українські відповідники для цих англійських прислів’їв.

 

       - Прочитайте, перекладіть і повторюйте за мною.

 

 

III. Основна частина уроку

  1. Оголошення теми і мети уроку
  • Today we are going to speak what we must do to be healthy. Because “Health is the best wealth”. Let’s begin our lesson. (- Сьогодні ми поговоримо, що потрібно робити, щоб бути здоровими.  Бо «Здоров’я – найкраще багатство».  Почнемо наш урок.

 

  • I’ve got an e-mail from one cat. She says that her little kittens are ill. And she asks us to help her. Let’s listen and help.

 

- Я отримав електронний лист від одного кота.  Каже, що її маленькі кошенята хворіють.  І вона просить нас допомогти їй.  Давайте вислухаємо і допоможемо.

 

  1. Аудіювання
    • So, listen and tell me what the matter with our kittens is?

Tom has got a cold.

Paul has got a sore throat. Snowy has got a cough.

  • Tell me, please, what’s the matter with the first kitten? And the second… and the third? So, let’s try to help them.
  • So, the main task of our lesson is to help these kittens.
  • — Ну, слухай і скажи, що з нашими кошенятами?

 

-  Том застудився

  •  У Павла болить горло.  У Сніжка почався кашель.

- Скажіть, будь ласка, що трапилося з першим кошеням?  А другий… а третій?  Отже, давайте спробуємо їм допомогти.

  •  - Отже, головне завдання нашого уроку – допомогти цим кошенятам.
  1. Активізація лексики
    • But, first of all, we should repeat everything we know in order to write good recipes for kittens. - Find the words.       
    • — Але, перш за все, треба повторити все, що ми знаємо, щоб написати хороші рецепти для кошенят.  – Знайти слова.         

g

g

h

e

a

d

a

c

h

e

f

 t

h

k

c

s

d

d

c

w

d

c

s

o

r

e

t

h

r

o

a

t

o

t

o

o

t

h

a

c

h

e

b

u

w

q

s

t

c

o

l

d

y

r

g

m

m

h

b

v

x

x

z

p

o

h

s

t

o

m

a

c

h

a

c

h

e

 

Headach, coughe, sorethroato, toothache, cold, stomachache.

Головний біль, кашель, біль у горлі, зубний біль, застуда, біль у животі.

4. Граматика

 We have remembered some words, but now we must discuss what we should do and what we shouldn’t do when we are ill, when we have a headache, toothache, cold and so on.

- Read, translate and fill in should or shouldn’t.  

 

Деякі слова ми запам’ятали, а тепер треба обговорити, що нам робити, а чого не робити, коли ми хворі, коли у нас болить голова, зуби, застуда тощо.

 

 - Прочитайте, перекладіть і заповніть потрібно чи не слід.

 

 

 

 

 

 


                     


  1. Фізкультхвилинка

«Cucumber»

 

  1. Читання

          Open your textbooks page eighty one exercise one.  We read and translate the text.


          Розгорніть свої підручники сторінка вісімдесят один вправа один.


  

 

                Answer the questions for exercise 2.

 

                When does mom call the doctor? (For the doctor to give us medicine)

 

               • Why should you take medicine when you are sick? ( To recover faster)

 

               • When do people get the flu? (In the cold season)

 

      Is your health very good, good, bad or bad? ( Good)

 

                • Where do you go when you have a toothache? (I'm going to the dentist)

 

         • What do you need to do to keep fit? (It is necessary to do sports and eat vegetables and fruits.)

 

 

              Дайте відповіді на запитання до вправи 2.

 

             Коли мама викликає лікаря? (Щоб лікар дав нам ліки)

 

             • Чому ви повинні приймати ліки, коли ви хворі? ( Щоб швидше одужати)

 

             • Коли люди хворіють на грип? (У холодну пору року )

 

             Ваше здоров'я дуже добре, добре, погане чи погане? ( Добре)

 

             • Куди ти йдеш, коли хворіє зуб? (Я йду до стоматолога )

 

• Що потрібно робити, щоб підтримувати себе у формі? (Потрібно    займатися спортом та їсти овочі і фрукти.)

 

      

  1. Говоріння
    • I have got cards with some pieces of advice. Let’s choose what will be good for our kittens.  – У мене є картки з деякими порадами.  Давайте виберемо те, що буде корисно нашим кошенятам.

      

          SHOULD               SHOULDN’T

________________    _________________

________________    _________________ - Nice of you.

 

8. Письмо

 We have done everything and now you will be doctors and write the recipes. Good luck. Ми все зробили, а тепер ви будете лікарями і пишете рецепти.  Удачі.

Dear Tom, You should  always eat well and follow a proper diet.  You should also visit a veterinarian.  Take care of yourself.  Trim nails.

Любий Томе, ти повинен завжди добре харчуватися і дотримуватись правильного харчування. Також ти повинен відвідувати ветеринара. Доглядати за собою. Підстригати кігті.

 

 

 You should not eat bad junk food.

 

Ви не повинні вживати погану нездорову їжу.

 

 

- We will send them to our cat and she will know what to do.

Ми відправимо їх до нашої кішки, і вона знатиме, що робити.

 

           IV. Заключна частина уроку

  1. Home task
    • We have worked very hard today, but I know that it will help our kittens to recover. 
    • You should also follow these rules every day and you will be healthy.

             – Ми сьогодні дуже багато попрацювали, але я знаю, що це допоможе        нашим кошенятам одужати.

 

            – Ви також повинні щодня дотримуватися цих правил і будете здорові.

                                    

  1. Conclusion

       - Thank you for your work. You have worked very well during the lesson and I will    put you the next marks …  

        Дякуємо за вашу роботу.  Ви дуже добре попрацювали на уроці.

       Good bye . Допобачення.

          Підпис.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку