17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок. ТЕМА. «Звук [и], буква и. Звук [й], буква Йй. Українська народна казка «Кривенька качечка»».

Про матеріал

Урок навчання грамоти (читання) в 1-му класі.

Урок з використанням мультимедійних технологій

ТЕМА. «Звук [и], буква и. Звук [й], буква Йй. Українська народна казка «Кривенька качечка»».

МЕТА: Закріпити знання учнів про вивчені букви; удосконалювати навички читання складів і слів з буквами И, Й; розвивати увагу, зв'язне мовлення, пам'ять, логічне мислення ; збагачувати словниковий запас.

Перевірити здобуті знання і вміння по темі «Українська народна казка» створити ситуацію, при якій учні самі стають героями уроку. Виховувати любов до українських народних казок.

Обладнання: мультимедійна установка, комп'ютер, мультимедійна презентація

Тип уроку: узагальнення вивчених знань

Перегляд файлу

Урок навчання грамоти (читання) в 1-му класі.

Урок з використанням мультимедійних технологій

 

ТЕМА. «Звук [и], буква и. Звук [й], буква Йй. Українська народна казка «Кривенька качечка»».

МЕТА: Закріпити знання учнів про вивчені букви; удосконалювати навички читання складів і слів з буквами И, Й; розвивати увагу, зв’язне мовлення, пам'ять, логічне мислення ; збагачувати словниковий запас.

Перевірити здобуті знання і вміння по темі «Українська народна казка» створити ситуацію, при якій учні самі стають героями уроку. Виховувати любов до українських народних  казок.

Обладнання: мультимедійна установка, комп’ютер, мультимедійна презентація

 Тип уроку: узагальнення вивчених знань

Хід уроку

 

І. Організація класу. Емоційний настрій.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок,

Сіли, діти, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

  •      Сьогодні ми помандруємо із вами у світ українських народних казок. Зустрінемося із улюбленими героями казки “ Кривенька качечка ”.

 

  • Щоб урок пройшов не марно,
  • Треба сісти рівно, гарно
  • Не базікать на уроках
  • Як папуга чи сорока.
  • Отже, почали уперед!

 

ІІ. Повідомлення теми уроку.

Звук [и], буква и. Звук [й], буква Йй. Українська народна казка «Кривенька качечка».

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльносі.

 

  •      Вчитель.  
  • Ой, що це? Сторожа не дозволяє увійти до палацу “Алфавіт ”.
  •      Хтось переплутав літери. Треба навести порядок. А допоможе нам у цьому пісенька “Алфавіт ”. (Діти повторюють співаючи, алфавіт і знаходять букви, які переплутались та загубились. Звучить пісня Бориса Федчука “Алфавіт ”.

Так які літери заблукали?  Хто допоможе вартовим? Назвіть і обведіть сусідів літери И,Й.

 

Вчитель. А тепер завдання для маленьких фіотоапаратиків. Поморгайте очима ось так. Тепер приготуйте очі-фотоапаратики. Увага на екран!

 

И

 

Й

 

Вчитель.  Діти до нас на урок завітала черепаха. Вона пропонує прочитати склади. А хто з вас знає як ми будемо їх читати?

Діти. Ми будемо читати так як повзе старезна черепаха.

 

Ій, ій,ій. Їй, їй, їй.

Ли, ли, ли. Лі, лі лі.

 

Вчитель.  А тепер читають тільки хлопчики.

Вчитель.  До нас прилетіла її приятелька сорока. І дуже хоче щоб ми прочитали і для неї. А сорока як скрекоче?

Діти.  Сорока скрекоче швидко.

Вчитель.  Як ми будемо читати склади для сороки?

Діти. Ми будемо читати швидко.

Вчитель. А тепер читають тільки дівчатка.

 

Вчитель Яку казочку ми розпочали читати на минулому уроці?

Діти. Українську народну казку «Кривенька качечка»

 

Вчитель. Що збирали в лісі дід та баба у казочці «Кривенька качечка»?

Діти.    Дід і баба у лісі збирали гриби.

Вчитель.  Давайте положимо в кошик грибочки з твердим приголосним складом   (НА, ТЯ, ЛУ, НИ, КІ, СЯ, НЮ, МО, ЛІ, ВУ)

 

Вчитель  А чи любите ви співати? Заспіваємо ці склади спочатку повільно, а потім швидко.

Завдання Заспівати звукосполучення на мелодію. Пісні про коника стрибунця.

 

 

 

Ій, ій, ій, ій, ій, ій, ій.

Їй, їй, їй, їй, їй, їй, їй.

Ли, ли, ли, ли, ли, ли,ли.

Лі, лі, лі, лі, лі, лі.

Ій, ій, ій, ій, ій.

Їй, їй, їй, їй, їй.

Ли, ли, ли, ли. 2 рази

Лі, лі, лі.

 

ІV. Фізкультхвилинка. на “Пісеньку про казочку ” муз. О. Осадчого та сл. О. Вратарьова, О. Скрипинник та мультимедійну презентацію “Летючий корабель ”.

 

 V. Узагальнення та систематизація знань.

 

Наступна сторінка уроку «Чарівний світ української народної казки»

Завдання

 Прочитай вислів, поступово прискорюючи темп. ( Українські народні казки – це чисті, вічно свіжі джерела, які дарують радість і дорослим, і дітям, це колиска добрих див. Лідія Дунаєвська)

Вчитель Чи поділяєте ви точку зору автора?  Чому автор уважає українську казку «колискою добрих див»?

(Відповіді дітей)

 

Вчитель  Виконаємо вправу повітряні кульки. Читаємо луною. Допоможемо мавпочці спуститися на повітряній кульці.

 

кума

приголубити

 

Вчитель. А тепер ведмедику спуститися на повітряній кульці.

 

скалічена

димар

 

Вчитель. Хто може пояснити значення слова кума?

Вчитель Яку казочку ми розпочали читати на минулому уроці?

Діти. Українську народну казку «Кривенька качечка»

Вчитель.  Сьогодні на уроці ми продовжимо читати казочку. Дізнаємося що ж було далі.

Вчитель Слідкуємо за диктором садячи слова в човники.

Вчитель Читаємо текст ланцюжком.

Вчитель Давайте допоможемо Хвалькові виконати западання Знайка. Знайдіть і підкресліть в прочитаному уривку речення про, те, якою була дівчинка.

 

Вчитель Перегляньте фрагмент мультфільму. Знайдіть в тексті речення про переглянуте. Прочитайте їх, прискорюючи темп, і перекажи.

Вчитель Хто бажає сьогодні озвучити мультфільм?

Вчитель Поміркуй, чи хотіла качечка, щоб за нею підглядали? Обгрунтуй свою відповідь.

Вчитель Кнопочка пропонує нам стати чарівниками. «Оживіть» букву И.

(Діти малюють літеру И )

Вчитель Допоможіть Незнайкові намалювати предметь, назви яких починаються з букви Йй.

 

Вчитель  Ось і добіг до кінця наш урок. Щоб він приніс нам користь, треба обов’язково згадати. Що ми з вами вивчали на уроці. Хто пам’ятає підніміть руку.

 

 

Всі ви, діти молодці.

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати.

Треба йти відпочивати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку