25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Урок тематичного оцінювання з теми "Європа й Америка в першій половині ХІХ ст. та у добу об᾽єднання і модернізації суспільства"

Про матеріал

Урок тематичного оцінювання з теми "Європа й Америка в першій половині ХІХ ст. та у добу об᾽єднання і модернізації суспільства" створений для того аби оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення даної теми та перевірити вміння застосовувати здобуті знання.

Перегляд файлу

1

 

Тема. Тематичне оцінювання за темою „ Європа й Америка в першій половині ХІХ ст. та у добу об᾽єднання і модернізації суспільстваˮ

Мета: - оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення теми за допомогою тестів та розгорнутих питань;

  • перевірити вміння застосовувати здобуті знання; систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів із теми; виділити й актуалізувати в пам᾽яті учнів найважливіші явища та процеси; закріпити вміння систематизувати матеріал;
  • виховувати в учнів зацікавленість історією.

Тип уроку: контролю та перевірки знань.

 

І Варіант

І рівень

1. Коли було здійснено другу парламентську реформу у Великій Британії?

А) 1853 р. В) 1861 р.

Б) 1857 р. Г)1867 р.

2. Яку назву мало об’єднання німецьких земель, утворене в 1866 р.?

А) Німецький союз                 В) Північнонімецький союз

Б) Митний союз Г) Німецька імперія

3. Яка італійська держава, на думку прибічників об’єднання країни «згори», повинна була очолити цей процес?

А) Ломбардо-Венеціанське королівство

Б) Сардинське королівство

В) Королівство обох Сицилій

Г) Папська держава

4. Коли у Франції було встановлено режим Другої імперії?

А) 1849 р. В) 1851 р.

Б) 1850 р. Г) 1852 р.

5. Коли утворилось Італійське королівство?

А) 1859 р. В) 1867 р.

Б) 1861 р. Г) 1870 р.

6. Скільки американських штатів у лютому 1861 року утворили конфедерацію?

А) сім В) одинадцять

Б) дев’ять Г) тринадцять

ІІ рівень

7. Яке твердження є правильним?

    У 50 – 60 рр. ХІХ ст. в німецьких землях сформувалися дві концепції об’єднання країни:

1) прибічники великонімецької концепції виступали за утворення Великої Німеччини із включенням до неї Австрії;

2) прибічники малонімецької концепції підтримували об’єднання німецьких держав навколо Австрії, включаючи Пруссію.

А) обидва варіанти правильні

Б) тільки перший варіант правильний

В) тільки другий варіант правильний

Г) обидва варіанти неправильні

8. Визначте правильні твердження:

А) у британській промисловості в 50 – 60 рр. ХІХ ст. провідне місце посідали текстильна й сукнарська галузі;

Б) друга парламентська реформа у Великій Британії була прийнята у 1850 р.;

В) на період Другої імперії у Франції не був завершений промисловий переворот;

Г) 1871 р. у Версалі було проголошено Німецьку імперію;

Д) результатом об’єднання Італії стало утворення Італійської республіки.

ІІІ рівень

9. Встановіть відповідність між датами та подіями:

1. 1866 р. А) утворення Північнонімецького союзу;

2. 1867 р. Б) встановлення режиму Другої імперії у Франції;

3. 1852 р. В) завершення об’єднання Італії;

4. 1870 р. Г) затвердження другої парламентської реформи у Великій

      Британії.

10. Дайте коротку характеристику особам: Наполеон ІІІ, Г. Пальмерстон.

 

IV рівень

11. Проаналізуйте та порівняйте процеси об’єднання Німеччини та Італії.

 


ІІ Варіант

І рівень

1. Коли утворилась Австро-Угорська дуалістична монархія?

А) 1861 р. В) 1867 р.

Б) 1866 р. Г) 1870 р.

2. Хто був першим лідером створеної 1854 р. у США Республіканської партії?

А) Д. Адамс В) А. Лінкольн

Б) Т. Джефферсон Г) Д. Девіс

3. Коли було проголошено створення Німецької імперії?

А) 1871 р. В) 1879 р.

Б) 1876 р.     Г) 1881 р.

4. Яку територію було включено до Італійського королівства в 1870 р.?

А) Королівство обох Сицилій                                        В) Тоскану

Б) Венецію   Г) Папську область

5. З якою державою в 1866 р. Пруссія вела війну?

А) із Данією В) з Австрією

Б) із Францією  Г) із Великою Британією

6. Яка держава у своїй зовнішній політиці в другій половині ХІХ ст. дотримувалася курсу «блискучої ізоляції» та «збереження рівноваги»?

А) США В) Росія

Б) Велика Британія                    Г) Франція

ІІ рівень

7. Якому історичному діячеві відповідає наведена характеристика?

    Один із визначних діячів Італії ХІХ ст. Із 1847 р. видавав газету «Рісорджименто» («Відродження»), де закликав усіх італійських монархів об’єднатися для боротьби з Австрією. Після поразки революції 1848 – 1849 рр. зробив висновок, що лише найсильніша держава Італії Сардинське королівство здатна очолити об’єднання країни. У 1852 р. він став прем’єр-міністром цієї країни і за підтримки сардинського короля Віктора Еммануїла ІІ розпочав реалізацію своїх планів.

А) Дж. Мадзіні В) Дж. Гарібальді

Б) К. Кавур   Г) В. Джоберті

8. Визначте правильні твердження:

А) у 50 – 60 рр. ХІХ ст. в німецьких землях сформувалися дві концепції об’єднання країни – великонімецька та малонімецька;

Б) перехід Пруссії до рішучих дій на шляху об’єднання Німеччини пов’язаний з діяльністю О. фон Бісмарка;

В) друга парламентська реформа у Великій Британії запроваджувала загальне виборче право;

Г) Другу імперію у Франції очолив Наполеон ІІІ;

Д) у США утворилося дві політичні партії – торі і віги.

 

ІІІ рівень

9. Встановіть відповідність між датами та подіями:

1. 1871 р.   А) проголошення Німецької імперії;

2. 1867 – 1877 рр.   Б) встановлення режиму Другої імперії у Франції;

3. 1852 р.   В) завершення об’єднання Італії;

4. 1870 р.   Г) «Реконструкція» Півдня у США

10. Дайте коротку характеристику особам: А. Лінкольн, Вікторія, К. Кавур.

IV рівень

11. Проаналізуйте та порівняйте соціально-економічний та політичний розвиток Великої Британії та Франції у 50 – 60 рр. ХІХ ст.

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку