Урок "Теорема косинусів та наслідки з неї"

Про матеріал

Конспект уроку "Теорема косинусів та наслідки з неї" містить необхідний мінімум з даної теми, щоб закласти впевнений старт при вивченні даної теми. Основа є, і її можна використати для створення свого найкращого уроку!

До даного конспекту є презентація, яка дасть змогу вам тримати в руках вказівник, а не крейду))

Перегляд файлу

Урок № ______                        Дата_________

 

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Самостійна робота

Варіант -1

Варіант -2

1

Знайти тупого кута, якщо

1

Знайти тупого кута, якщо

2

Обчислити   якщо

2

Обчислити   якщо

3

Знайти значення виразу:

3

Знайти значення виразу:

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

D:\ОІ\зображення\теорема косинусів.PNGКористуючись рисунком, виразіть:

  1. довжину DC через AC і AD[DC = ACAD];
  2. довжину AC через AB і кут [AD = AB];
  3. довжину BD через AB і кут [BD= AB];
  4. довжину BC через BD і DC [].

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

Нехай у Δ ABC: BC=a, AC=b, AB=c,   Доведемо, що .

Існує три випадки:

  • нехай

Проведемо висоту  BD. З ΔBDC():

Тоді,

З ΔABD() за теоремою Піфагора:

, що і треба було довести.

  • якщо  

.

– узагальнена теорема Піфагора.

  • якщо

V. Засвоєння нового матеріалу.

1) Розв’язати задачу за малюнком:

Знайти: АВ.

Розв’язання:

 

2) Знайти третю сторону трикутника, якщо дві інші дорівнюють 1 см і і утворюють кут

Розв’язання:

VІ. Домашнє завдання.

  1. Вивчити теорему косинусів.
  2. D:\ОІ\зображення\1.JPGСторони трикутника дорівнюють 5м, 6м, 7м. знайти косинуси кутів трикутника.

VІІ. Підсумок уроку.

  1. Сформулювати теорему косинусів.
  2. Знайти невідому сторону трикутника.

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку