вчити вибирати подарунки, дарувати їх правильно; розвивати гостинність, вміння дарувати та приймати подарунки; виховувати почуття задоволення від процесу дарування, вдячність і повагу.
Тема. Ті, що дари приносять
Мета: вчити вибирати подарунки, дарувати їх правильно;
виховувати почуття задоволення від процесу дарування, вдячність і повагу.
Обладнання: малюнок Незнайка і Пізнайка, лялька та інші зразки подарунків.
Хід уроку
I.Організація класу.
II.Вступна бесіда.
-Діти, чи чули ви такі слова:»Дарувати приємніше, ніж отримувати?»
Так, ці слова із Біблії.
-Чи згодні ви з цим твердженням?
-Чи вам більше подобається отримувати подарунки?
-А чи часто вам дарують подарунки?
-Чи завжди ви радієте подарунку?
III. Актуалізація й систематизація знань.
-Дітки, нам надіслав листа Незнайко.
Послухайте, що він написав:
«Дорогі друзі! Я і Знайко зараз перебуваємо на Північному полюсі. Навкруги багато снігу й льоду.Ми потоваришували з білими ведмедями, і я подарував їм насіння цибулі. В цибулі багато вітамінів, і всі ведмеді будуть здоровими. Ведмеді зраділи, вирішили відразу ж посадити цибулю, але, як завжди, перешкодив Знайко: він стверджує, що в снігах нічого не виросте. Я вважаю, що сніг - це вода, і цибуля буде велика і смачна. Діти, поясніть Знайкові, що я правий. А ще, малята, тут сумно, тому надішліть мені, будь ласка, багато красивих іграшок».
-Діти, чи виросте цибуля, посаджена в сніг?
-Чи зможемо ми купити і відправити Незнайкові поштою багато іграшок?
-Як ви приймаєте подарунки?
Ознайомлення з правилами «Як треба приймати подарунки»
-Будь - який подарунок приймайте із вдячністю.
-Розкрийте й огляньте подарунок у присутності дарувальника.
-Відкриваючи подарунок, треба з посмішкою подякувати гостю.
Бесіда про культуру вручення подарунків.
-Чи любите ви отримувати подарунки? А самі дарувати? Чи вмієте це робити?
-Адже це не дуже легка справа, як може здатися на перший погляд.
Уявіть собі, що ваш знайомий приніс ось такі подарунки: хлопчикові ляльку Барбі, дівчинці - водяний пістолет, а бабусі - машинку; або знаючи, що у вас живе кіт, - ще одного кота. Як би ви або ваші рідні сприйняли «подарунки»? Чому?
-Перш за все, ніколи не забувайте такі найпростіші правила: задоволення від подарунка має одержати в першу чергу той, кому дарують, а не навпаки; подарунок має бути простим і недорогим, він може бути виготовлений своїми руками; дарують тільки те, що самому подобається; ніколи не дарують те, що ви самі одержали в дарунок; треба дарувати з добрими намірами, самому отримуючи радість від того, що ти несеш радість іншому.
Виконання тренувального завдання
Підберіть слова вдячності, якщо вам подарували: комп ’ютерний диск;
домашні тапочки; два однакові подарунки
Фізкультхвилинка
-Коли і які треба дарувати подарунки?
День народження друга: моделі автомобілів, компакт-диски, косметика,
настільні ігри, м’які іграшки.
Дівчинці: м’яку іграшку, ляльку, косметичний дитячий набір, набір дитячого посуду.
Лікарю: кошик із фруктами, цукерки, квіти.
Близькому другу: сувеніри, пам’ятні фотографії, м’які іграшки.
IV. Підсумок
-Коли даруєш подарунок щиро, відчуваєш позитивні емоції?
- Найкращий подарунок той, який дарують від душі.