Урок:"Ті, що дари приносять"

Про матеріал

вчити вибирати подарунки, дарувати їх правильно; розвивати гостинність, вміння дарувати та приймати подарунки; виховувати почуття задоволення від процесу дарування, вдячність і повагу.

Перегляд файлу

Тема. Ті, що дари приносять

Мета: вчити вибирати подарунки, дарувати їх правильно;

виховувати почуття задоволення від процесу дарування, вдячність і повагу.

Обладнання: малюнок Незнайка і Пізнайка, лялька та інші зразки подарунків.

Хід уроку

I.Організація класу.

II.Вступна бесіда.

-Діти, чи чули ви такі слова:»Дарувати приємніше, ніж отримувати?»

Так, ці слова із Біблії.

-Чи згодні ви з цим твердженням?

-Чи вам більше подобається отримувати подарунки?

-А чи часто вам дарують подарунки?

-Чи завжди ви радієте подарунку?

III. Актуалізація й систематизація знань.

-Дітки, нам надіслав листа Незнайко.

Послухайте, що він написав:

«Дорогі друзі! Я і Знайко зараз перебуваємо на Північному полюсі. Навкруги багато снігу й льоду.Ми потоваришували з білими ведмедями, і я подарував їм насіння цибулі. В цибулі багато вітамінів, і всі ведмеді будуть здоровими. Ведмеді зраділи, вирішили відразу ж посадити цибулю, але, як завжди, перешкодив Знайко: він стверджує, що в снігах нічого не виросте. Я вважаю, що сніг - це вода, і цибуля буде велика і смачна. Діти, поясніть Знайкові, що я правий. А ще, малята, тут сумно, тому надішліть мені, будь ласка, багато красивих іграшок».

-Діти, чи виросте цибуля, посаджена в сніг?

-Чи зможемо ми купити і відправити Незнайкові поштою багато іграшок?

-Як ви приймаєте подарунки?

Ознайомлення з правилами «Як треба приймати подарунки»

-Будь - який подарунок приймайте із вдячністю.

-Розкрийте й огляньте подарунок у присутності дарувальника.

-Відкриваючи подарунок, треба з посмішкою подякувати гостю.

Бесіда про культуру вручення подарунків.

-Чи любите ви отримувати подарунки? А самі дарувати? Чи вмієте це робити?

-Адже це не дуже легка справа, як може здатися на перший погляд.

Уявіть собі, що ваш знайомий приніс ось такі подарунки: хлопчикові ляльку Барбі, дівчинці - водяний пістолет, а бабусі - машинку; або знаючи, що у вас живе кіт, - ще одного кота. Як би ви або ваші рідні сприйняли «подарунки»? Чому?

-Перш за все, ніколи не забувайте такі найпростіші правила: задово­лення від подарунка має одержати в першу чергу той, кому дарують, а не навпаки; подарунок має бути простим і недорогим, він може бути виготовлений своїми руками; дарують тільки те, що самому подобається; ніколи не дарують те, що ви самі одержали в дарунок; треба дарувати з добрими намірами, самому отримуючи радість від того, що ти несеш радість іншому.

Виконання тренувального завдання

Підберіть слова вдячності, якщо вам подарували: комп ’ютерний диск;

домашні тапочки; два однакові подарунки

Фізкультхвилинка

-Коли і які треба дарувати подарунки?

День народження друга: моделі автомобілів, компакт-диски, косме­тика,

настільні ігри, м’які іграшки.

Дівчинці: м’яку іграшку, ляльку, косметичний дитячий набір, набір дитячого посуду.

Лікарю: кошик із фруктами, цукерки, квіти.

Близькому другу: сувеніри, пам’ятні фотографії, м’які іграшки.

IV. Підсумок

-Коли даруєш подарунок щиро, відчуваєш позитивні емоції?

- Найкращий подарунок той, який дарують від душі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку