Урок ". Транспорт. «Мчать машини по дорозі» "

Про матеріал
На цьому уроці ми удосконалювали навички різати та роботи з клеєм; розширювали знання про вулицю та дорогу; розвивали увагу, пам’ять, мислення; виховували в собі бережливе ставлення до свого життя.
Перегляд файлу

Дизайн і технології

Тема: удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розширити знання про вулицю та дорогу; розвивати увагу, память, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя.

Обладнання: презентація, технологічна карта, шаблони,ножиці, клей.

Перебіг уроку

І.Організаційний момент.

Ось і все!

Дзвенить дзвінок,

В гості йде, до нас урок

Сядьте зручно!

Усміхніться,

І на мене подивіться!

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Відгадування загадок про транспорт

  1. Не ящірка і не гадюка,
    Оця штука, котра стука,

Є і хвіст, і голова,

       А не скажеш, що жива.
(Поїзд)

 

  1. Що за чудо – довгий дім

                                 Пасажири є у нім.
                                 Все взуття його з резини,
                                 А харчується бензином.
                                          (Автобус)

 

  1. Воно зупиниться охоче
               Там, де лиш пассажир захоче.

   На ньому шашки є,
                Але у них не можна грати.
(Таксі)

 

  1. Коник цей на двох ногах
    Будь-який здолає шлях.

    Коли вулицею мчить,
         Безперервно торохтить,
      А тролейбуси й трамваї
Дуже легко обганяє.
(Мотоцикл)

 

5)  Руль, колеса і педалі

                      В дальній путь мене помчали.

(Велосипед)

  • Отже, яким одним словом ми можемо обєднати всі ці слова? ( Транспорт)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Отже, сьогодні ми будемо з вами виготовляти  аплікацію «Мчать машини по дорозі ».

ІV. Виклад нового матеріалу

1) Вступна бесіда

     Всім відомо, що найдорожчий скарб людини – це її власне життя і здоров’я. Необережність на вулиці часто призводить до втрати не  тільки здоровя, а й навіть життя. І ми,як пішоходи, повинні знати правила переходу через дорогу.

Зараз давайте пограємо у гру  «Так чи ні?», щоб дізнатися, що ви знаєте про правила  вуличного руху.

Гра « Так чи ні?»

  • Гриць на вулиці гуляє,

Ні на що не зважає,

Правильно робить він чи ні?(НІ)

  • Дорога є місцем для пішоходів. Так чи ні?(НІ)
  • У схованки грати дітворі тільки у дворі. Так чи ні?(ТАК)
  • І вулиці, і бульвари -

Всі шумливі в наші дні.

Треба йти по тротуару. Так чи ні? (ТАК)

  • Тротуар – є місцем для пішоходів. Так чи ні?(ТАК)
  • Вулицю можна перебігати, коли їде автомобіль. Так чи ні?(НІ)

 

- У школі ви - учні, у транспорті – пасажири, а на дорозі – пішоходи. Щоб не сталося біди, необхідно дотримуватися цих правил.

- У місті на проїжджій частині дороги часто можна побачити позначення білою фарбою.  Це — дорожня розмітка.  Потоки транспорту, що рухаються у протилежних напрямках, розділені осьовою лінією.

- Місце пішохідного переходу позначають «зеброю» або доріжкою з пунктирних ліній, якщо на переході є світлофор.

- На широких дорогах розмічають «острівці безпеки», де пішоходи можуть зупинитися і пропустити транспорт.

- Відгадайте загадку.

Як колір міняю-

когось зупиняю,

            то пішоходів, то водіїв.

(Світлофор)

- Які кольори має світлофор? У якій послідовності вони розміщені?

- Зараз уважно  прослухайте віршик і вам потрібно відповісти на питання. Що означає червоний, жовтий, зелений колір?

2) Демонстрація і аналіз уроку

-  Давайте поглянемо на зразок. Що ви бачите?

- Що знаходиться на передньому плані?

- Скільки всього транспорту знаходиться на дорозі?

- Якого кольору автобус?

- Якого кольору автомобіль, який знаходиться ближче до пішохідного переходу?

- А другий автомобіль якого кольору?

- Чим прикріплюємо машини та світлофор?

- Де знаходиться світлофор?

3) Планування технічного процесу

 Вам спочатку необхідно вирізати деталі аплікації, тобто транспорт та світлофор.

Потім беремо три олівця: червоно, жовтого і зеленого кольору та розфарбовуємо вогники світлофора.

Тільки потім ми наносимо клей на елементи та клеємо на основу.

4) Техніка безпеки роботи з ножицями і клеєм.

Правила користування ножицями

А) Ножиці – це небезпечний інструмент.Поводитись з ним треба обережно.

Б) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

В) Не тримай ножиці вістрями догори.

Г) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

Д) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

Правила користування клеєм

- Клей треба наносити   пензликом від середини до країв;

 -При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою;

 -Закінчивши роботу, клей потрібно  щільно закрити.

5) Фізхвилинка.

V. Практична робота

VI. Підсумок уроку

  1. Виставка робіт
  2. Підсумок уроку

Що ми з вами сьогодні виготовляли?

Які правила дорожнього руху ви запам’ятали?

  1. Прибирання робочих місць
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
5690
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку