Урок-тренінг " “Готовність до дорослого життя”

Про матеріал
Матеріал може бути використаний при засвоєнні нових знань по темі. Показані групові форми роботи. Під час уроки використовуються елементи тренінгу. Схеми допоможуть краще зрозуміти та засвоїти матеріал.Є проблемні запитання, які спонукають дев`ятикласників задуватись над важливістю даної теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок - тренінгна тему: “Готовність до дорослого життя”

Номер слайду 2

Мета уроку: ознайомити з ознаками фізіологічної, психічної та соціальної зрілості, розкрити роль спілкування і стосунків у житті людини, визначити чинники готовності людини до дорослого життя, розвивати навички ефективного спілкування, виховувати усвідомлення цінності дружби і теплих стосунків з батьками.

Номер слайду 3

ЗНАЙОМСТВО:Ім”я + закінчити речення “Коли я стану дорослим, я…”

Номер слайду 4

РОБОТА В ГРУПАХ: Група “Діти” –”Фізіологічне дозрівання”Група “Підлітки” – “Психологічне дозрівання”Група “Дорослі” –”Соціальна зрілість”

Номер слайду 5

“СТАТИ ДОРОСЛИМ” означає…Стати дорослим. Духовний розвиток Відповід за своє матерзабезпеч. ЗДОРОВ”ЯВідпов. за вчинки. Готовність створити родину. Мати власних дітей. Нести відпов за влас. дітей

Номер слайду 6

Проблемні запитання:1. Як ви самі готуєтесь до дорослого житя ?2. Яку людину можна вважати дорослою?

Номер слайду 7

Дорослість- це самостійність. Я не маю потреби у наказах і заборонах. Я не маю потреби у командах та оцінках. За мене ніхто не повинен думати. Сам відповідаю за свої вчинки. Сам приймаю рішення

Номер слайду 8

Визначити ступінь дорослості: Хто застилає ваше ліжко?Хто готує вам сніданок?Хто миє ваше взуття після дощу?Хто прасує ваш одяг?Хто прибирає у вашій кімнаті?Хто стежить за вашими успіхами у навчанні?Хто визначає ваш режим дня?Хто відповідає за ваші вчинки?

Номер слайду 9

Я фізично здоровий хлопець, займаюся спортом. Я найсильніший у класі. Я нічого не боюся у майбутньому.

Номер слайду 10

Я так заздрю Петрикові. Він доросла людина. У нього такі сучасні друзі, п”ють пиво, курять цигарки, а головне – вони вільні від навчання і не мають жодних проблем.

Номер слайду 11

Через тиждень мені виповнюється 17 років і я зможу вийти заміж за свого коханого.

Номер слайду 12

Узагальнення знань. В. Сухомлинський писав: “Забуваємо ми часом, що жива істота, народжена людиною не є людина; людиною її треба зробити; кожна людська істота як тільки вона навчилася мислити і відчувати, рушає до тієї криниці, яка називається щастям, кожен прагне щастя, та далеко не кожен трудиться , щоб поглибити цю криницю, відкрити в ній нові джерела”

Номер слайду 13

“Сьогодні на уроці я зробив для себе відкриття…”

Номер слайду 14

Домашне завдання: І група : взяти інтерв”ю у батьків; ІІ група: написати оголошення “Шукаю друга”

pptx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку