Розробка уроку-тренінгу з фізичної культури для учнів першого класу НУШ з використанням сучасних методів та засобів навчання на тему:
«Ігри для активного відпочинку. Рухливі ігри. Ігри для опанування навички оволодіння м'ячем»
Розробила:
вчитель початкових класів СЗШ 68
Задорожна Н.І.
Мета тренінгу: ознайомити учнів з ігровими вправами за допомогою м*яча; виховувати бажання рости здоровими та активними, включати всіх учнів у колективну діяльність.
Наприкінці заняття-тренінгу учні повинні запам*ятати правила гри з м*ячем, стати більш дружніми, діти мають зрозуміти, що ігри з м*ячем не тільки цікаві, а й корисні для нашого здоров*я.
Обладнання і матеріали:
Орієнтовний план уроку-тренінгу:
Вступна частина |
2 хв |
Основна частина |
20 хв |
Робота у колі |
10 хв |
Заключна частина |
3 хв |
Хід уроку
Давайте привітаємось,
Давайте посміхнемося,
Давайте в очі глянемо,
І нам тепліше стане,
Раз рука (діти піднімають руки по черзі),
Два рука,
Раз плече, два плече
Голова вліво, вправо роздивились,
Посміхнулись, привітались.
Психологічне налаштування:
«Імпульс потиску»: учні стають в коло і повторюють слова: «Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою», учні по черзі передають імпульси по колу.
Правила роботи на уроці:
Давайте повторимо головні правила нашого уроку:
Він забавний і смішний,
Разом скаче він зі мною,
Спритно стрибає, як зайчик,
Смугастий, круглий …
(М*ячик)
2)Які ігри ви знаєте, де ми з вами використовуємо м*яч? (футбол, волейбол, баскетбол).
На ноутбуці фото:
Мотивація: для чого нам потрібні рухливі ігри з м*ячем ( щоб не хворіти, бути гарними, щоб була красива і правильна постава)
Інформаційне повідомлення:
М*ячі прийшли до нас ще з 17 століття, вони були зроблені зі звичайного ганчір*я, з бичачою шкірою.
Зараз перед нами постало дуже багато варіантів м*ячів, а також ігор з ними.
Діти коротко розповідають про свої малюнки.
Руханка (відео додаю за ссилкою)
https://www.youtube.com/watch?v=sUKjzLYhotY
Робота в групах
Об*єднати учнів у три групи: «стрибунці», «влучники», «вибивні», всі команди по черзі виконують вправи з м*ячами, за командою вчителя ( стрибають з м*ячиком, затиснувши його між ногами, кидають м*ячі в ціль, грають у вибивного)
Фізкультхвилинка: руханка «Заборонений рух - на місці замри»: учні танцюють під музику, вчитель показує картки, на яких зображені правила поведінки з м*ячем, якщо бачать те, що не можна робити (битися м*ячем, кидати ним по вікнах) – завмирають на місці.
Гра в м*яч: «М*яч-квач», в якій потрібно влучити м*ячем у втікача або наздогнати його, торкнутися м*ячем.
Заключна частина
Ось і тренінгу кінець,
Хто з нами грався – молодець!
Що сподобалось вам,-
Поділіться вдома,
Що сумним було,-
Вирішимо разом.
Всі дружні й активні
Були увесь час
Хороші пригоди чекають на вас!!!