Урок-тренінг«Ігри для активного відпочинку. Рухливі ігри. Ігри для опанування навички оволодіння м'ячем»

Про матеріал
Розробка уроку-тренінгу з фізичної культури для учнів першого класу НУШ з використанням сучасних методів та засобів навчання на тему: «Ігри для активного відпочинку. Рухливі ігри. Ігри для опанування навички оволодіння м'ячем»
Перегляд файлу

 

 

Розробка уроку-тренінгу з фізичної  культури для учнів першого класу НУШ з використанням сучасних методів та засобів навчання на тему:

 

«Ігри для активного відпочинку. Рухливі ігри. Ігри для опанування навички оволодіння м'ячем»

 

 

 

 

                               Розробила:

вчитель початкових класів СЗШ 68

                                      Задорожна Н.І.

 

 

 

 

 

 

Мета тренінгу: ознайомити учнів з ігровими вправами за допомогою м*яча; виховувати бажання рости здоровими та активними, включати всіх учнів у колективну діяльність.

Наприкінці заняття-тренінгу учні повинні запам*ятати правила гри з м*ячем, стати більш дружніми, діти мають зрозуміти, що ігри з м*ячем не тільки цікаві, а й корисні для нашого здоров*я.

Обладнання і матеріали:

  • правила роботи на уроці;
  • м*ячі;
  • картки із зображенням правил поводження під час ігор з м*ячами;
  • картки;
  • дитячі малюнки на тему: «Рухливі ігри»
  • музичний та відеосупровід.

Орієнтовний план уроку-тренінгу:

Вступна частина

2 хв

Основна частина

20 хв

Робота у колі

10 хв

Заключна частина

3 хв

 

Хід уроку

  1. Знайомство.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане,

Раз рука (діти піднімають руки по черзі),

Два рука,

Раз плече, два плече

Голова вліво, вправо роздивились,

Посміхнулись, привітались.

Психологічне налаштування:

«Імпульс потиску»: учні стають в коло і повторюють слова: «Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою», учні по черзі передають імпульси по колу.

Правила роботи на уроці:

Давайте повторимо головні правила нашого уроку:

  • Будемо уважними;
  • Активними;
  • Чемними один з одним;
  • Допомагати один одному.
  1. Актуалізація знань
  1. Відгадайте загадку, відповідь на неї  і буде темою нашого з вами тренінгу:

Він забавний і смішний,

Разом скаче він зі мною,

Спритно стрибає, як зайчик,

Смугастий, круглий …

        (М*ячик)

2)Які ігри ви знаєте, де ми з вами використовуємо м*яч? (футбол, волейбол, баскетбол).

На ноутбуці фото:

73a04ad425b77009272e4e8fecd9e016.jpg

Мотивація: для чого нам потрібні рухливі ігри з м*ячем ( щоб не хворіти, бути гарними, щоб була красива і правильна постава)

Інформаційне повідомлення:

М*ячі прийшли до нас ще з 17 століття, вони були зроблені зі звичайного ганчір*я, з бичачою шкірою.

Зараз перед нами постало дуже багато варіантів м*ячів, а також ігор з ними.

Діти коротко розповідають про свої малюнки.

 

 

Руханка (відео додаю за ссилкою)

 

https://www.youtube.com/watch?v=sUKjzLYhotY

 

Робота в групах

Об*єднати учнів у три групи: «стрибунці», «влучники», «вибивні», всі команди по черзі виконують вправи з м*ячами, за командою вчителя ( стрибають з м*ячиком, затиснувши його між ногами,  кидають м*ячі в ціль, грають у вибивного)

Фізкультхвилинка: руханка  «Заборонений рух  - на місці замри»: учні танцюють під музику, вчитель показує картки, на яких зображені правила поведінки з м*ячем, якщо бачать те, що не можна робити (битися м*ячем, кидати ним по вікнах) – завмирають на місці.

Гра в м*яч: «М*яч-квач», в якій потрібно влучити м*ячем у втікача або наздогнати його, торкнутися м*ячем.

Заключна частина

  1. Зворотній зв*язок «М*ячик». Діти передають м*ячик і говорять, що найбільше сподобалось під час тренінгу.
  2. Прощання

Ось і тренінгу кінець,

Хто з нами грався – молодець!

Що сподобалось вам,-

Поділіться вдома,

Що сумним було,-

Вирішимо разом.

Всі дружні й активні

Були увесь час

Хороші пригоди чекають на вас!!!

 

 

docx
Додано
24 червня 2021
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку