Урок з фізичної культури «Історія розвитку гімнастики в Україні. Виси та упори. Акробатичні елементи.»

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури для учнів 6 класу Модуль: Гімнастика ТЕМА. «Історія розвитку гімнастики в Україні. Виси та упори. Акробатичні елементи.» Завдання: 1. Ознайомити з історією розвитку гімнастики в Україні (презентація); 2. Повторити стройові вправи та перешикування на місці, у русі; 3. Закріпити комплекс ритмічної гімнастики; 4. Повторити і закріпити техніку виконання акробатичних елементів; 5. Виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння самостійно працювати.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури для учнів 6 класу

 

Модуль: Гімнастика

ТЕМА. Історія розвитку гімнастики в Україні. Виси та упори.  

            Акробатичні елементи.       

Завдання:

  1. Ознайомити з історією розвитку гімнастики в Україні (презентація);
  2. Повторити стройові вправи та перешикування на місці, у русі;
  3. Закріпити комплекс  ритмічної гімнастики;
  4. Повторити і закріпити техніку виконання акробатичних елементів;
  5. Виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння самостійно працювати.

 

Місце проведення: Спортивний зал.

Обладнання: гімнастичні мати, перекладина, гімнастичні лави, гімнастичні обручі, тенісні м’ячики, корзини; магнітофон, мультимедійна дошка, проектор.

Вчитель фізичної культури: Дмитровська Т.В.

 

 

учні

 

вчитель

 

напрямок руху, переміщення

 

гімнастична   лава

 

гімнастичний мат

 

номера станцій (навчальні місця)

 

перекладина навісна

 

гантелі

 

 

п/п

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

1. Шикування. Привітання. Ознайомлення із завданнями уроку.

 

Презентація «Історія розвитку гімнастики в Україні»

 

 

2.Підрахунок ЧСС

 

3. Перешикування: у дві шеренги; у дві колони; у три шеренги; у три колони.

 

4.Різновиди ходьби:

      а)на носках;

      б)на п’ятках.

     

 

5.Танцювальні кроки:                     -крок«вальсу»,  -крок«польки».

-приставний крок правим і лівим боком «галоп»

 

 

 

 

6.Стройові вправи: стройовий крок; перешикування; повороти у русі;

 

7.Комплекс ритмічної гімнастики без предметів: на увагу, координацію рухів, гнучкість, дихання та розслаблення.

 

 

 

8.Підрахунок ЧСС

 

             Основна частина

1.Розподіл учнів на відділення

  1. 2.Пояснення завдань на кожній станції і порядку зміни місць занять.

 

3.Підготовка місць занять, та інвентарю

 

4. Підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів (методом колового тренування): розвиток сили, координації рухів, спритності:

 

 

 

 

 

 

  • 1 ст: акробатичні вправи:  перекид вперед, назад; перекид вперед ,назад ноги в сторони;стійка на голові (хлопці), стійка на лопатках (дівчата); «ластівка», «міст», «берізка», переворот в сторону (колесо).

 

  • 2 ст.: силові вправи:
    • гантелі: згинання і розгинання  рук в ліктьових суглобах та над головою;
    • згинання і розгинання рук в упорі лежачи (дівчата);
    • підтягування на перекладині (хлопці)
    • дівчата: згинання і розгинання рук в упорі стоячи на низькій перекладині, вис на зігнутих руках.

 

 

  • 3ст.: вправи з обручами;

 

 

 

 

5.Повтор  вивчених акробатичних елементів:

-перекид вперед, назад;

-перекид вперед ,назад ноги в сторони;

-переворот всторону (колесо)

 

 

 

Прибирання місць занять

Шикування в одну шеренгу

Розподіл учнів на дві команди

 

 

  

 Багатоетапна естафета:

-лазіння по гімнастичній лаві на животі підтягуючись руками;

-пролізання по «тунелю»;

-перекид уперед;

-метання малого м’яча у корзину.

 

Заключна частина

 

1. Повільна ходьба та вправа на відновлення дихання «ЛОТОС».

Символізує чистоту і досконалість, і тому ця позиція стоїть на першому місці серед всіх інших вправ.

 

Підрахунок ЧСС

 

1. Підведення підсумку уроку

 

2. Домашнє завдання:

   

 

 

    12-15хв

 

 

 

 

 

 

 

   

  

    15 сек.

 

 

 

 

 

 

   10м

   10м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    15 сек.

 

   25-27 хв

     30 сек.

 

 

 

 

     30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     4-5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

    4-5 хв

 

 

 

 

 

 

 

     

      

 

 

 

 

    4-5 хв

 

      

     

 

    

     5-6 хв

 

 

     

 

 

 

 

 

     1-2 хв  

 

     

 

 

       2 хв

 

 

 

 

 

       

      3-4 хв

 

 

 

 

 

 

   

 

     15 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на форму учнів, чіткість поворотів

 

      

 

60 – 70 уд./хв.

 

Чітке виконання команд

 

 

 

руки за голову

руки за спину

 

 

 Виконувати під музичний супровід. Голова повернута в напрямку руху, слідкувати за правильною поставою

 

 

Чітке виконання, лінія рук, спина рівна, підборіддя підняте

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Чітке виконання під музичний супровід

(фронтальний метод)

     

   

120 – 140 уд./хв

 

 

Визначаю місце кожній станції, порядок і послідовність виконання вправ, фізичне навантаження

 

 

 

Кожне відділення за командою готує місце занять (станцію) та необхідний інвентар.

 

Учні міняються місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою.

 

 

Слідкую за дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю помилки

 

Учні самі здійснюють страхування товаришів під час виконання вправ

 

Поточний метод.

Вправи показує старший у групі, пояснює особливості техніки виконання.

 

 

 

Я  виправляю помилки та стежу за дисципліною

 

 

 

     

 

Почергово одне за одним.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За командою

Тіло тримати прямо, руки поставити на коліна.

 

 

 

80 – 90 уд./хв.

 

Відмітити кращих.

 

комплекс вправ на гнучкість та корекцію постави.

 

doc
Додано
2 липня 2021
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку