Конспект уроку з фізичної культури для учнів 6 класу
Модуль: Гімнастика
ТЕМА. Історія розвитку гімнастики в Україні. Виси та упори.
Акробатичні елементи.
Завдання:
Місце проведення: Спортивний зал.
Обладнання: гімнастичні мати, перекладина, гімнастичні лави, гімнастичні обручі, тенісні м’ячики, корзини; магнітофон, мультимедійна дошка, проектор.
Вчитель фізичної культури: Дмитровська Т.В.
|
учні |
|
вчитель |
|
напрямок руху, переміщення |
|
гімнастична лава |
|
гімнастичний мат |
|
номера станцій (навчальні місця) |
|
перекладина навісна |
|
гантелі |
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина
1. Шикування. Привітання. Ознайомлення із завданнями уроку.
Презентація «Історія розвитку гімнастики в Україні»
2.Підрахунок ЧСС
3. Перешикування: у дві шеренги; у дві колони; у три шеренги; у три колони.
4.Різновиди ходьби: а)на носках; б)на п’ятках.
5.Танцювальні кроки: -крок«вальсу», -крок«польки». -приставний крок правим і лівим боком «галоп»
6.Стройові вправи: стройовий крок; перешикування; повороти у русі;
7.Комплекс ритмічної гімнастики без предметів: на увагу, координацію рухів, гнучкість, дихання та розслаблення.
8.Підрахунок ЧСС
Основна частина 1.Розподіл учнів на відділення
3.Підготовка місць занять, та інвентарю
4. Підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів (методом колового тренування): розвиток сили, координації рухів, спритності:
5.Повтор вивчених акробатичних елементів: -перекид вперед, назад; -перекид вперед ,назад ноги в сторони; -переворот всторону (колесо)
Прибирання місць занять Шикування в одну шеренгу Розподіл учнів на дві команди
Багатоетапна естафета: -лазіння по гімнастичній лаві на животі підтягуючись руками; -пролізання по «тунелю»; -перекид уперед; -метання малого м’яча у корзину.
Заключна частина
1. Повільна ходьба та вправа на відновлення дихання «ЛОТОС». Символізує чистоту і досконалість, і тому ця позиція стоїть на першому місці серед всіх інших вправ.
Підрахунок ЧСС
1. Підведення підсумку уроку
2. Домашнє завдання:
|
12-15хв
15 сек.
10м 10м
15 сек.
25-27 хв 30 сек.
30 сек.
4-5 хв
4-5 хв
4-5 хв
5-6 хв
1-2 хв
2 хв
3-4 хв
15 сек.
|
Звернути увагу на форму учнів, чіткість поворотів
60 – 70 уд./хв.
Чітке виконання команд
руки за голову руки за спину
Виконувати під музичний супровід. Голова повернута в напрямку руху, слідкувати за правильною поставою
Чітке виконання, лінія рук, спина рівна, підборіддя підняте
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Чітке виконання під музичний супровід (фронтальний метод)
120 – 140 уд./хв
Визначаю місце кожній станції, порядок і послідовність виконання вправ, фізичне навантаження
Кожне відділення за командою готує місце занять (станцію) та необхідний інвентар.
Учні міняються місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою.
Слідкую за дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю помилки
Учні самі здійснюють страхування товаришів під час виконання вправ
Поточний метод. Вправи показує старший у групі, пояснює особливості техніки виконання.
Я виправляю помилки та стежу за дисципліною
Почергово одне за одним.
За командою Тіло тримати прямо, руки поставити на коліна.
80 – 90 уд./хв.
Відмітити кращих.
комплекс вправ на гнучкість та корекцію постави. |