Лісівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Урок-тренінг з основ здоров҆я
3 клас
УЧИСЬ НАВЧАТИСЯ
Урок розробила
Вчитель початкових класів
КОРНІЄНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА
2017р.
УРОК-ТРЕНІНГ З ОСНОВ ЗДОРОВ҆Я У 3 КЛАСІ НА ТЕМУ:
Учись навчатися
Мета уроку: уточнити уявлення учнів про роль та значення навчання та освіти в житті людини; розглянути можливості розвитку здібностей учнів; розвивати вміння учнів визначати та виконувати умови успішного навчання; виховувати старанність, сумлінність, увагу.
Очікувані результати: учні мають називати етапи активного слухання; учні мають наводити приклади способів перепочинку під час занять; пояснювати, навіщо треба працювати над розвитком здібностей та самодисципліни; учні мають навчитися визначати й ураховувати індивідуальні особливості сприйняття й пам’яті, готуватися до контрольної роботи.
Обладнання: бейджики, плакат з прислів’ями, підручник, зошит, олівці кольорові, сюжетні малюнки, матеріали до ігор.
Хід уроку
Всупна частина (8-10хв)
І Організаційний момент
Бути позитивним
Бути активним
Говорити лише по темі
Говорити тільки від свого імені
Говорити те, що думаєш
Говорити коротко і по черзі
Не критикувати, бо кожен має право на власну думку
Поважати думку товариша
Плакат з правилами висить на дошці
Продовжити фразу : « Я вчуся для того, щоб……………»
Прочитайте на дошці прислів’я до теми нашого уроку.
Гра «Вірю — не вірю».
Учні піднімають руки, якщо твердження є правильним.
1) Виконувати домашні завдання можна коли завгодно. (–)
2) Виконувати домашні завдання можна де завгодно. (–)
3) Учню потрібне спеціально обладнане місце для виконання домашніх завдань. (+)
4) Виконувати завдання можна під час прийому їжі. (–)
5) Починають виконувати домашні завдання з найскладніших предметів. (–)
6) Починають виконувати завдання з найлегших предметів. (+)
6. Рухавка
(Оголошуючи слова, учні імітують рухи, про які йде мова у вірші).
Хлопчик добрий, хлопчик мудрий,
Вправу нам придумай , любий,
А придумаєш – скажи,
Вправу всім нам покажи .(повторяють рухи за учнем)
Повторюється де кілька разів або декілька учнів показують вправи.
Основна частина (20-25хв)
ІІ Актуалізація проблеми та конкретних завдань для її розв’язання
1. «Що зайве?». (Робота на окремих аркушах.)
Учні роблять схеми-малюнки декількох необхідних та зайвих речей на робочому столі учня. Потім обмінюються аркушами із сусідом та викреслюють речі, що є зайвими.
Хто ж там, хто вже так втомився
І наліво нахилився?
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Сонце спить, небо спить, (очі закриті долонями )
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало (відкрити очі і підняти голови)
І проміння всім послало. (піднятися навшпиньки, руки догори в сторони)
Раз, два - всі пірнають (напівприсід, групування)
Три чотири - виринають (встати)
П'ять, шість - на воді (нахили тулуба вправо, вліво - імітація хвиль)
Кріпнуть крильця молоді.
Сім, вісім - що є сили
Всі до берега приплили. (імітація плавання).
Дев'ять, десять - розгорнулись,
Обсушились, потягнулись (імітація обтирання,потягнутися)
Й розішлися хто куди. (ходьба )
ІІІ Вивчення нового матеріалу
Вчитель розповідає про умови успішного навчання і роль відпочинку у ньому.
Конкурс на найкраще тлумачення прислів’я. Переможець обирається відкритим голосуванням.
ІV Засвоєння вивченого матеріалу
Розподілити дітей на 3 групи. Кожна з груп мають обрати гру на розвиток памяті та уваги з підручника ст.. 126-129 і продемонструвати її класові.
Вправа «Вільний мікрофон»
Заключна частина (8-10хв)
V Підсумок уроку
Учні стають у коло і проговорюють: «Сьогодні я запам’ятав(ла), що мені потрібно для успішного навчання, це …»
2.Прощання
Учні стають у коло і хором промовляють: «Будемо слухняними і уважними!»