10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

УРОК-ТРЕНІНГ Вчимося приймати рішення

Про матеріал

Мета

Пояснити учням про важливість прийняття зважених рішень, необхідності звернення за допомогою до старших для прийняття правильних рішень; навчити діяти за кроками прийняття рішень; роз'яснити про шкоду пасивного паління; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні уміти:

-пояснювати необхідність звертатися за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;

-використовувати прийоми для самозаспокоєння;

-уникати ситуацій пасивного куріння.

Обладнання і матеріали

-підручник для 1 класу «Основи здоров'я»;

-аркуші паперу формату А3;

-маркери.

Що підготувати заздалегідь

-плакат «Правила світлофора»;

-картинки для об'єднання у групи.

Перегляд файлу

УРОК-ТРЕНІНГ

Вчимося приймати рішення

Мета

Пояснити учням про важливість прийняття зважених рішень, необхідності звернення за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;  навчити діяти за кроками прийняття рішень; роз’яснити про шкоду пасивного паління; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні  повинні уміти:

  • пояснювати необхідність звертатися за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;
  • використовувати прийоми для самозаспокоєння;
  • уникати ситуацій пасивного куріння.

Обладнання і матеріали

  • підручник для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • аркуші паперу формату А3;
  • маркери.

Що підготувати  заздалегідь

  • плакат «Правила світлофора»;
  • картинки для об’єднання у групи.

 

Орієнтовна структура тренінгу

№ з/п

Зміст уроку

Кількість годин

1

Вступна частина

5 хв

2

Основна частина

10 хв.

3

Практична частина

17 хв.

4

Зворотний зв’язок

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

Вступна частина

1. Знайомство

Який у вас настрій? Зобразіть його на обличчі. Посміхніться до себе, посміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришем.

Продовжити фразу: « Коли у мене гарний настрій, то я ….»

2.Повторення правил

 Які з наших правил допомагають нам бути впевненими?

Основна частина

1.Заптиння і відповіді

У підручнику на сторінці 120 розглянути малюнки з мультсеріалу «Смішарики». Відповісти на запитання.

1.Інформаційне повідомлення

Люди щодня приймають багато рішень. Усі рішення мають наслідки — позитивні або негативні. Позитивні наслідки викликають у людей приємні

почуття — радість, задоволення, вдячність, повагу. Негативні — страх, сум, гнів або розпач. (Учні розглядають малюнки у підручнику на сторінці 121і всі разом складають розповідь, обговорюють, приймають вірне рішення).

2.Руханка

Учні стають у коло, вчитель називає різні почуття, а учні за допомогою міміки та жестів демонструють.

  • радість;
  • гнів;
  • образу;
  • сум;
  • задоволення;
  • повагу;
  • розпач і т.п.

3.Робота з підручником

У підручнику на сторінці 122 прочитати «Правила світлофора» (вчитель вивішує правило на дошці, обговорюється кожне правило, визначаються дії)

Висновок: Щоб прийняти рішення або зробити правильний вибір, треба подолати три етапи:

Зупинитись (що саме треба вирішити?)

Оцінити наслідки (які існують можливі варіанти розв′язання проблеми? Що для нас важливо?)

Вибрати і діяти (чи відповідає кожен варіант визначеним критеріям?)

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ.

Вчитель – Зваженні рішення – це те, що люди роблять після обміркування ситуації.

Практична частина

1.Робота в групах

Учнів об’єднати у 4 групи (смайлики)

Кожній групі роздається ситуація, учні обговорюють її і за допомогою «Правил світлофора» вчаться приймати рішення. Демонстрація.

1 ситуація

- Добридень, Ганнусю!

- Добридень, Миколка!

Який в тебе гарний мобільний телефон, а можна я у тебе його візьму до кінця уроків?

2 ситуація

- Добридень, Тетянко!

-   Добридень, Христинка!

А я сьогодні збираюся після уроків піти у парк, ходімо зі мною.

3 ситуація

Ти йдеш по вулиці зі школи і по дорозі тобі зустрічається незнайомий, який пропонує свою допомогу і хоче провести тебе до дому.

4 ситуація

Твої старші товарищі пропонують тобі поїхати з ними на річку відпочити. Які будуть твої дії?

Висновок:

Потрібно перед тим, як щось зробити чи сказати – подумати та прийняти потрібне рішення.

Кожному доводиться приймати багато рішень, думати, як вчинити. Одні рішення бувають простими, на них не витрачається багато зусиль і часу. Інші – складні, що потребують уміння думати.

Які рішення вам доводилось приймати?

Як ви їх приймали? Швидко чи обмірковуючи? (відповіді учнів)

2.Робота в колі

А зараз послухайте уважно оповідання і дайте відповіді на питання після тексту.

ЯК Я САМ СЕБЕ СКРИВДИВ

 Мама попросила мене сходити до магазину по хліб.

У мене є свої справи,- відповів я.

Сестра попросила мене винести сміття.

У мене є свої справи,- відповів я.

Мій друг Мишко попросив мене допомогти йому розв’язати задачу.

У мене є свої справи,- відповів я. І став важко ходити туди-сюди,

начебто в мене були свої справи. Але своїх справ у мене не було, і я став нудьгувати. Мені захотілося зробити що-небудь для мами, сестри і друга Мишка. Але вони сказали, що в них - свої справи. І пішли від мене. Я залишився один. Тоді я пішов на вулицю і став гратися із собакою Найдою.

А Найда втекла від мене. Я побіг за нею, перечепився й упав у бруд.

Я заплакав і пішов до дому.

 Я ревів щосили.

 - Хто покарав вашого сина ?- запитала сусідка мою маму.

- Він сам покарав себе, - відповіла мама.

Запитання:

Про яке покарання сказала мама?

Як покарав себе хлопчик?

Чому хлопчик залишився один?

Чому всі пішли від хлопчика?

Висновок:

Той, хто цінує і поважає оточуючих, ніколи не стане їх кривдити.

Завжди потрібно думати про наслідки своїх вчинків.

3.Робота з підручником

Об’єднати учнів у пари, запропонувати прочитати у підручнику на сторінці 123 «Рішення для здоров’я» та відповісти на запитання.

Заключна частина

1.Зворотній зв’язок

«Сьогодні я запам’ятав(ла), що…»

2.Прощання

Учні стають у коло і за допомогою міміки та жестів демонструють свій настрій.

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку