УРОК-ТРЕНІНГ Вчимося приймати рішення

Про матеріал

Мета

Пояснити учням про важливість прийняття зважених рішень, необхідності звернення за допомогою до старших для прийняття правильних рішень; навчити діяти за кроками прийняття рішень; роз'яснити про шкоду пасивного паління; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні уміти:

-пояснювати необхідність звертатися за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;

-використовувати прийоми для самозаспокоєння;

-уникати ситуацій пасивного куріння.

Обладнання і матеріали

-підручник для 1 класу «Основи здоров'я»;

-аркуші паперу формату А3;

-маркери.

Що підготувати заздалегідь

-плакат «Правила світлофора»;

-картинки для об'єднання у групи.

Перегляд файлу

УРОК-ТРЕНІНГ

Вчимося приймати рішення

Мета

Пояснити учням про важливість прийняття зважених рішень, необхідності звернення за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;  навчити діяти за кроками прийняття рішень; роз’яснити про шкоду пасивного паління; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні  повинні уміти:

  • пояснювати необхідність звертатися за допомогою до старших для прийняття правильних рішень;
  • використовувати прийоми для самозаспокоєння;
  • уникати ситуацій пасивного куріння.

Обладнання і матеріали

  • підручник для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • аркуші паперу формату А3;
  • маркери.

Що підготувати  заздалегідь

  • плакат «Правила світлофора»;
  • картинки для об’єднання у групи.

 

Орієнтовна структура тренінгу

№ з/п

Зміст уроку

Кількість годин

1

Вступна частина

5 хв

2

Основна частина

10 хв.

3

Практична частина

17 хв.

4

Зворотний зв’язок

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

Вступна частина

1. Знайомство

Який у вас настрій? Зобразіть його на обличчі. Посміхніться до себе, посміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришем.

Продовжити фразу: « Коли у мене гарний настрій, то я ….»

2.Повторення правил

 Які з наших правил допомагають нам бути впевненими?

Основна частина

1.Заптиння і відповіді

У підручнику на сторінці 120 розглянути малюнки з мультсеріалу «Смішарики». Відповісти на запитання.

1.Інформаційне повідомлення

Люди щодня приймають багато рішень. Усі рішення мають наслідки — позитивні або негативні. Позитивні наслідки викликають у людей приємні

почуття — радість, задоволення, вдячність, повагу. Негативні — страх, сум, гнів або розпач. (Учні розглядають малюнки у підручнику на сторінці 121і всі разом складають розповідь, обговорюють, приймають вірне рішення).

2.Руханка

Учні стають у коло, вчитель називає різні почуття, а учні за допомогою міміки та жестів демонструють.

  • радість;
  • гнів;
  • образу;
  • сум;
  • задоволення;
  • повагу;
  • розпач і т.п.

3.Робота з підручником

У підручнику на сторінці 122 прочитати «Правила світлофора» (вчитель вивішує правило на дошці, обговорюється кожне правило, визначаються дії)

Висновок: Щоб прийняти рішення або зробити правильний вибір, треба подолати три етапи:

Зупинитись (що саме треба вирішити?)

Оцінити наслідки (які існують можливі варіанти розв′язання проблеми? Що для нас важливо?)

Вибрати і діяти (чи відповідає кожен варіант визначеним критеріям?)

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ.

Вчитель – Зваженні рішення – це те, що люди роблять після обміркування ситуації.

Практична частина

1.Робота в групах

Учнів об’єднати у 4 групи (смайлики)

Кожній групі роздається ситуація, учні обговорюють її і за допомогою «Правил світлофора» вчаться приймати рішення. Демонстрація.

1 ситуація

- Добридень, Ганнусю!

- Добридень, Миколка!

Який в тебе гарний мобільний телефон, а можна я у тебе його візьму до кінця уроків?

2 ситуація

- Добридень, Тетянко!

-   Добридень, Христинка!

А я сьогодні збираюся після уроків піти у парк, ходімо зі мною.

3 ситуація

Ти йдеш по вулиці зі школи і по дорозі тобі зустрічається незнайомий, який пропонує свою допомогу і хоче провести тебе до дому.

4 ситуація

Твої старші товарищі пропонують тобі поїхати з ними на річку відпочити. Які будуть твої дії?

Висновок:

Потрібно перед тим, як щось зробити чи сказати – подумати та прийняти потрібне рішення.

Кожному доводиться приймати багато рішень, думати, як вчинити. Одні рішення бувають простими, на них не витрачається багато зусиль і часу. Інші – складні, що потребують уміння думати.

Які рішення вам доводилось приймати?

Як ви їх приймали? Швидко чи обмірковуючи? (відповіді учнів)

2.Робота в колі

А зараз послухайте уважно оповідання і дайте відповіді на питання після тексту.

ЯК Я САМ СЕБЕ СКРИВДИВ

 Мама попросила мене сходити до магазину по хліб.

У мене є свої справи,- відповів я.

Сестра попросила мене винести сміття.

У мене є свої справи,- відповів я.

Мій друг Мишко попросив мене допомогти йому розв’язати задачу.

У мене є свої справи,- відповів я. І став важко ходити туди-сюди,

начебто в мене були свої справи. Але своїх справ у мене не було, і я став нудьгувати. Мені захотілося зробити що-небудь для мами, сестри і друга Мишка. Але вони сказали, що в них - свої справи. І пішли від мене. Я залишився один. Тоді я пішов на вулицю і став гратися із собакою Найдою.

А Найда втекла від мене. Я побіг за нею, перечепився й упав у бруд.

Я заплакав і пішов до дому.

 Я ревів щосили.

 - Хто покарав вашого сина ?- запитала сусідка мою маму.

- Він сам покарав себе, - відповіла мама.

Запитання:

Про яке покарання сказала мама?

Як покарав себе хлопчик?

Чому хлопчик залишився один?

Чому всі пішли від хлопчика?

Висновок:

Той, хто цінує і поважає оточуючих, ніколи не стане їх кривдити.

Завжди потрібно думати про наслідки своїх вчинків.

3.Робота з підручником

Об’єднати учнів у пари, запропонувати прочитати у підручнику на сторінці 123 «Рішення для здоров’я» та відповісти на запитання.

Заключна частина

1.Зворотній зв’язок

«Сьогодні я запам’ятав(ла), що…»

2.Прощання

Учні стають у коло і за допомогою міміки та жестів демонструють свій настрій.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
3010
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку