Мета: ознайомити учнів з особливостями здорового росту й розвитку дитини; розглянути фактори, які впливають на гармонійний ріст і розвиток;сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя;важливість вітамінів для життя, прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров'я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Завдання: створити комфортну атмосферу, хороший настрій, сприяти згуртованості групи; вчити висловлювати свої думки і сподівання, формулювати власні цілі;
Урок-тренінг «Вітаміни та їх вплив на здоров’я і розвиток організму
Мета: ознайомити учнів з особливостями здорового росту й розвитку дитини; розглянути фактори, які впливають на гармонійний ріст і розвиток;сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя;важливість вітамінів для життя, прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом;виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Завдання: створити комфортну атмосферу, хороший настрій, сприяти
згуртованості групи; вчити висловлювати свої думки і сподівання, формулювати власні цілі;
Обладнання: предметні малюнки , м’яч, картки,презентація
Форма проведення: урок – тренінг
Хід уроку-тренінгу:
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
1.Привітання.
Усі сідайте в коло, діти!
Домовляймось — не шуміти
Працювати час настав.
Тож і ми марно часу не гаємо,
Нашу гру розпочинаємо!
Вправа «Гірлянда добра».
А зараз із цією ж посмішкою давайте ми один одному по черзі подаруємо теплі слова. Повертаючись до сусіда справа і тримаючи його за обидві руки, скажіть йому комплімент.
– Давайте подякуємо один одному за щирі слова оплесками.
Вправа «Незакінчене речення».
Вчитель-тренер починає речення «Я чекаю від уроку…»
Гра – пантоміма «Покажи правило».
– Давайте спробуємо показати правила поведінки під час проведення тренінгу. Зараз я буду їх зачитувати, а ви спробуйте показати без слів, рухами.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Загадка про часник
Що то за голова,
Що лиш зуби й борода?
* * *
Загадка про картоплю
Печуть мене, смажать і варять,
Їдять мене і дуже хвалять.
* * *
Загадка про цибулю
Сидить Марушка в семи кожушках.
Хто її роздягає, той сльози проливає.
* * *
Загадка про огірок
Довгий, зелений,
Добрий і солоний,
Добрий і сирий.
Хто він такий?
* * *
Загадка про буряк
В полі хороше мені
Зеленіти навесні.
Чим же я — не молодець?
Маю диво-корінець,
Все про нього дбаю,
Цукор відкладаю.
* * *
Загадка про квасолю
Без рук, без ніг,
А в'ється, як батіг.
* * *
Загадка про капусту
Хто хустиночку свою
Влітку покриває?
І по двадцять хустин
На голівці має?
Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум'яне і хрустке.
А ну, скажіть, малята,
То що ж воно таке?(Яблуко)
* * *
Загадка про грушу
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
* * *
Загадка про вишню, черешню
Зелені сережки
На гіллі висіли,
На сонечці підсмажились
І почервоніли!
Діти шикуються в дві колони за зростом. На слова «літаки полетіли» вони рухаються в різні сторони. На слова: «літаки на аеродром» діти стараються знову за зростом стати на свої місця.
Жири.Білки.Вуглеводи.
Завдання для груп:
1 група – вибирає
«Що позитивно впливає на ріст і розвиток людини?»
2 група – вибирає «Що негативно впливає на ріст і розвиток людини?»
Фізичні вправи Чистота тіла та помешкання Свіже повітря Повноцінне харчування Безпечна поведінка Міцний сон Гарний настрій Правильна постава |
Часті хвороби Паління Вживання алкоголю Забруднене повітря Поганий настрій Страхи Недотримання режиму дня Перевтома
|
На це завдання дається 5 хвилин. (групи працюють)
А тепер, діти, я пропоную відповісти на запитання: як ви вважаєте, від чого залежить ріст і розвиток кожної людини? (діти відповідають, а вчитель записує на дошці)
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Отже, розкажіть нам, що треба робити, щоб ваш зріст і маса тіла відповідали нормі, щоб не хворіти, кожне речення починаючи словами:
«Щоб рости здоровим і розвиватися, необхідно…»
Діти стають в коло і говорять товаришу комплімент.