Впровадження проекту"Захисти себе від ВІЛ"
забезпечення цілісного благополуччя дитини, створення сприятливого шкільного середовища, налагодження партнерської взаємодії учасників навчально-виховного процесу .
Показники успішностірівень загальної вихованості учнів школи;рівень самооцінки учнів;орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм у повсякденні;наявність (відсутність) сформованих звичок у дітей і підлітків;відсутність скоєних правопорушень, злочинів учнями школи;показник кількості учнів , що знаходяться на обліку в школі. динаміка пропусків занять учнями без поважних причин.
Дослідження емоційного ставлення учнів 1-х класів. В кінці навчального року учні 1 класу та позитивно налаштовані, у школі їм подобається, спілкуванням з вчителями та учнями задоволені, в школі почуваються комфортно, Можна зробити висновок, що адаптація пройшла успішно, а навчально-виховні методи були вдалими.
активна співпраця всіх учасників навчально – виховного процесу сприяє розвитку соціально впевненої особистості;усвідомлення норм та правил власної поведінки та норм соціально важливих для суспільства; усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини; сформованість життєвих компетенцій, активної та громадської позиції, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов'язків; дотримуватися імунітету до асоціальних впливів, чітке розуміння необхідності ведення здорового способу життя;наявність життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів. Очікувані результати