забезпечення цілісного благополуччя дитини, створення сприятливого шкільного середовища, налагодження партнерської взаємодії учасників навчально-виховного процесу .
Межирічківська ЗШ Впровадження превентивного проекту “Захисти себе від ВІЛ”
Номер слайду 2
Метою діяльності Школи, дружньої до дитини, є забезпечення цілісного благополуччя дитини, створення сприятливого шкільного середовища, налагодження партнерської взаємодії учасників навчально-виховного процесу .
Номер слайду 3
Завданнярозробка організаційно-функціональної моделі особисті відповідно до вікових та індивідуальних особливостей;визначення оптимальних методів, засобів та шляхів діяльності;створення умов для самореалізації особистості в різних видах діяльності.
Номер слайду 4
Педагогічний колектив: Впроваджує у навчально - виховний процес принципи формування здорового способу життя;підтримує зв’язок з медичними закладами, громадськими організаціями щодо профілактики різних захворювань; забезпечує гаряче харчування та питний режим учнів;
Номер слайду 5
Створення і функціонування Школи, дружньої до дитини. Наукові підходи: Системний. Особистісно- зорієнтовний. Середовищний. Аксіологічний. Діяльнісний. Компетентнісний
Номер слайду 6
Діагностика. Чи підтримує твоя родина здоровий спосіб життя?Чи пробував ти алкогольні напої?Особиста оцінка ризику ВІЛ – інфікування учнів 8 класів. Чи знають учні, як убезпечити себе від ВІЛ - інфікування
Номер слайду 7
Показники успішностірівень загальної вихованості учнів школи;рівень самооцінки учнів;орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм у повсякденні;наявність (відсутність) сформованих звичок у дітей і підлітків;відсутність скоєних правопорушень, злочинів учнями школи;показник кількості учнів , що знаходяться на обліку в школі. динаміка пропусків занять учнями без поважних причин.
Номер слайду 8
Дослідження емоційного ставлення учнів 1-х класів. В кінці навчального року учні 1 класу та позитивно налаштовані, у школі їм подобається, спілкуванням з вчителями та учнями задоволені, в школі почуваються комфортно, Можна зробити висновок, що адаптація пройшла успішно, а навчально-виховні методи були вдалими.
Номер слайду 9
Профілактичний тренінг“Мій вибір”8 клас. Анкетавання до та після Чи підтримує твоя родина здоровий спосіб життя?Чи пробував алкогольні напої?Чи знають учні, як убезпечити себе від ВІЛ - інфікування. Чи будеш вживати ти алкогольні напої в дорослому житті?
Номер слайду 10
Батьківські збори Чи вважаєте ви за необхідністьобговорення статевих питань, питання торгівлі людьми та насилля з учнями 7-8х класів Чи вважаєте ви за необхідність дотримання здорового способу життя
Номер слайду 11
У школі проводиться багато свят, конкурсів, тренінгів та виховних заходів, присвячених питанням здорового способу життя.
Номер слайду 12
Робота з молодшими школярами
Номер слайду 13
День порозуміння та толерантності
Номер слайду 14
Школа, дружня до дитини
Номер слайду 15
МАРШРУТ БЕЗПЕКИ
Номер слайду 16
Навчання учнів- лідерів 7-8 класів
Номер слайду 17
Впровадження проекту в громадіСемінар для вчителів з основ здоров’я. Батьківські збори Районний семінар для заступників директорів з виховної роботи Тренінг для класних керівників Захисти себе від ВІЛ
Номер слайду 18
На Маршруті Безпеки - класні керівники
Номер слайду 19
Міжнародний день порозуміння з ВІЛ - інфікованими
Номер слайду 20
1 грудня
Номер слайду 21
активна співпраця всіх учасників навчально – виховного процесу сприяє розвитку соціально впевненої особистості;усвідомлення норм та правил власної поведінки та норм соціально важливих для суспільства; усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини; сформованість життєвих компетенцій, активної та громадської позиції, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов'язків; дотримуватися імунітету до асоціальних впливів, чітке розуміння необхідності ведення здорового способу життя;наявність життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів. Очікувані результати