Урок-тренінг ,,Як розпізнати рекламні хитрощі"

Про матеріал
  • Такий урок має більше практичну спрямованість,тому що дає можливість використання набутих знань безпосередньо в діяльності. Але і проявити свою індивідуальність зможе кожний. Працювати в команді ---також набуття певних навичок,часом не всі діти це полюбляють. Тому об'єднуємо команди за бажанням.
Перегляд файлу

Тема уроку  : Як розпізнати рекламні хитрощі.

Мета  навчити підлітків розрізняти позитивні і  негативні  впливи реклами, ознайомити їх з принципами дії реклами, рекламними стратегіями (особливо тютюнових і алкогольних компаній), розвивати навички  практичного використання набутих знань.                                   Обладнання і матеріали: інтерактивна дошка, магнітна дошка, підручники, зошитипрактикуми; зразки рекламної продукції, етикетки   від тютюнових та алкогольних виробів; набори для створення плакатів (аркуші А2, фломастери ,олівці, маркери, скотч, клей, ножиці, журнали, вирізки тощо ).

Попередня робота: учнів  класу об’ єднано у 5-6 груп, кожна група отримує завдання ---

зібрати матеріал  до теми уроку: відео, текст, інтерв’ю та інш.                                                      

Хід уроку              

1.  Очікування

В класі до спинки стільця прив’язано 5-6 повітряних кульок (за кількістю груп). Кожна група учнів висловлює те, що вони очікують від уроку: про що бажають дізнатися, в чому хочуть переконатися,що намагатимуться заперечити тощо. Очікування записуються на стікерах у вигляді ярличків-цінників та кріпляться до кульок.                                                                          

2.  Основна частина. а) Стартові завдання.

Демонстрація будь-якого рекламного ролика (бажано, відомого більшості учнів).Оцінка

реакції на вплив реклами.

Інформація для обговорення: РЕКЛАМНІ ВПЛИВИ. Мозковий штурм:    Що (хто)  є джерелами реклами ( батьки, друзі, TV, Інтернет та інш.   )      Які рекламні джерела мають найбільший вплив? Чому?                                                                 б) Інформаційне повідомлення однієї з груп “ Як працює реклама?”   (демонструють зразки рекламної продукції ) .

в) Вправа “Континіум”: оцінка ставлення до рекламних впливів----в класі провести умовну лінію (двоє учнів-волонтерів тримають кольорову стрічку  на довжину класу, з одного краю стрічки стають ті, хто цілком виступає за заборону реклами тютюнових та алкогольних ви- робів, з іншого ---ті, хто категорично проти цього, посередині—решта учнів.) Пояснюють свою позицію за бажанням.

г)  Робота в групах.                                                                                                                               

Завдання: створити власну антирекламу на тютюнові та алкогольні вироби. Це може бути виготовлення плакату, колажу, дооформлення    матеріалу попереднього завдання, остаточна репетиція сценки тощо. Головне: показати, що навчилися знаходити “пастки” для молоді та інших цільових груп населення, грамотно аналізувати зміст рекламних повідомлень   та протидіяти їхньому впливові.                              

д) Захист проектів---виступ кожної групи учнів. Експерти-волонтери (або учні старших класів) оцінюють оформлення плакату або відеоматеріалу, інформаційний зміст, артистизм виступу, цікавість сприйняття інформації, переконливість та інш.                                                

3. Підсумки, завершення.

  Оцінити роботу кожної з груп. Звернутися до попередніх очікувань, з’ясувати, що з цього виправдалося, що ні. Зрізати стрічки на таких кульках  ,хай піднімуться під стелю.                   Ритуал завершення: учні стоять у колі, тримаються за руки, разом піднімають руки вгору, вимовляючи: “Vale! Ми за здоровий спосіб життя!  Разом опускають руки донизу. Аплодують собі і кожному учневі в класі, висловлюючи повагу і доброзичливість.                                       

pdf
Додано
20 липня 2019
Переглядів
1434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку