Урок "Тренувальні вправи"

Про матеріал
Тренувальні вправи. Інклюзивне навчання. Розвиток дрібної моторики. Розвиток просторового орієнтування.
Перегляд файлу

Урок № 40                                                  Дата ______

Тема: Тренувальні вправи.

МЕТА: створення позитивного емоційного настрою на працю, зняття емоційного напруження. Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви. Створення доброзичливої, комфортної атмосфери на занятті.

Обладнання: папка «Корекційна робота», зошити, кольорові олівці, клей.

 

ХІД УРОКУ

Вступна частина 


Привітання.

Вправа - привітання.

     Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю

Хід вправи: вчитель повідомляє дитині, що дуже радий її бачити і хоче привітатись по особливому– «двома руками». Дитина ставить дві руки ліктями на стіл, долонями назовні. Психолог вітається з нею легким хлопком долонями по долонях дитини, нази ваючи при цьому ім’я дитини. Вона у відповідь також вітається

Сьогодні поїдемо ми за знаннями

Кмітливість візьмемо в дорогу із нами.

Фантазія може в дорозі знадобитись

Багато всього нам ще треба навчитись

 

Основна частина

Вправа «Загадкові картини»

Мета: розвиток уяви, уваги.

Хід вправи: учням дається картка із силуетними зображеннями , що накладені один на одного, на кожному листку вказаний певний звук. Потрібно визначити, які зображення містять певний звук та  розфарбувати їх у різні кольори. (Додаток 1 )

 

Вправа «Графічний диктант»

Мета: розвиток дрібної моторики, просторової орієнтації, уваги, логічного мислення.

Хід заняття: вчитель ставить в зошиті учнів початкову точку, від якої вони під диктовку проводять необхідну кількість клітинок, в результаті має вийти ціле зображення.

(Додаток 2)

 

Вправа-гра «На що схоже:?»

Мета: розвиток уваги, мислення, уяви.

Хід заняття: учням пропонуються картки із зображенням геометричних фігур (квадрат, трикутник, овал, прямокутник, коло) і предметні картини, які нагадують різні форми (наприклад: м’яч схожий на форму кола і.т.). Потрібно підібрати відповідні форми до пропонованих предметів. (Додаток 3)

 

 

4. Фізкультхвилинка

Хто там, хто там вже втомився

І наліво похилився?

Треба всім нам разом встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

І тихесенько сідай,

Працювати починай.

 

Рухлива вправа «Вухо – ніс»

Мета : розвиток уваги.

Хід вправи: За командою «Вухо» дитина повинна схопитися за вухо, за командою «Ніс» – за ніс. Вчитель виконує дії разом із дитиною, але якийсь час повинен «припуститися помилки». Учні не звертаючи увагу на «помилки»  вчителя, повинні показувати тільки ту частину обличчя, яку він назвав.

 

 

Рефлексія

 - Що нового дізнався на занятті?

 - Яка гра сподобалась найбільше?

 

 

Заключна частина

 

Традиційне прощання  «Подаруй усмішку»

Мета: створення позитивного емоційного настрою.

Хід вправи: вчитель та учень тримають перед собою складені «човником» долоньки. Вчитель «дарує усмішку» дитині-сусідові, кладучи у долоні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Додаток 2

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
4191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку