Урок " Третя ознака рівності трикутників"

Про матеріал
З трикутником пов’язана не лише наука математика, але й наше повсякденне життя. Практично скрізь присутня геометрична фігура – трикутник. Йому притаманна така властивість як жорсткість , яка випливає з третьої ознаки рівності трикутників. Робить трикутник привабливим для практичного використання , особливо під час побудови різних споруд. Про все це в конспекті уроку.
Перегляд файлу

Геометрія 7 клас

ТЕМА УРОКУ . ІІІ  ознака  рівності трикутників .

МЕТА УРОКУ. Формування предметних та ключових компетентностей:

-          повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів про зміст основних понять теми, вдосконалити навички розв'язування задач за темою

-          розвивати логічне та критичне  мислення учнів, формувати навички чітко грамотно висловлювати думки, доводити правильність власного судження,  слухати і чути інших,  аргументувати, правильно використовувати математичні терміни

-          організовувати,   оцінювати  власну навчальну діяльність

-          усвідомлення  важливості математики як універсальної мови науки, техніки

 Реалізація наскрізної лінії "Громадянська відповідальність"- готовність до співпраці, толерантність

                                                Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Учитель розказує дітям:

- У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися  небу – розійдуться хмари і засвітить сонце. Якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.

ІІ. ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ

Я виготовила прямокутну  рамку. Але вона не зберігає форму, вона не  стійка.Прошу вашої допомоги. Що потрібно зробити , щоб рамка стала стійкою.

ІІ.. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 Учням пропонується вгадати геометричну фігуру: «Найважливіша фігура планіметрії. Китайці пишаються даною фігурою, вважають, що вона є першоосновою всіх фігур, і всі інші фігури – лише її окремі випадки.  ».

Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру.  Італійський філософ 16 ст.    Джордано Бруно                                                                     

З трикутником пов’язана не лише наука математика, але й наше повсякденне життя. Практично скрізь присутня геометрична фігура – трикутник.

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІV.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота в парах. ( на партах  по два трикутники)

1.Виміряти довжини сторін трикутників.

2. Перевірити чи рівні трикутники ( накладанням)

Сформулювати  третю ознаку рівності трикутників.

Моделі. Чотирикутника. Трикутника.

Трикутнику притаманна така властивість як жорсткість,Випливає з третьої ознаки рівності трикутників.  Робить трикутник привабливим для практичного використання , особливо під час побудови різних споруд.  Підручник Мал.180. Ст 89.

V.  РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.

 1. Задачі за готовим малюнком .  Знайти рівні трикутники і довести їх рівність

Доведення за схемою: На дошці

Розглянемо трикутники …:

1)…

2)…

3)…

Отже трикутники рівні за … ознакою

№252 Біля дошки

№253 самостійно

Математичний диктант ( Qr коди)                          

 

 

 

VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

" Кошик проблем і кошик досягнень"

(Чим можу пишатись? Що було важким ?)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Опрацювати п.11 Виконати №256.Скласти ментальну карту для трикутника

 

 

doc
Додано
19 лютого
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку