Урок "Тригонометричні функції і рівняння"

Про матеріал
Матеріал містить конспект уроку узагальнення, систематизації знань, вмінь та навичок.
Перегляд файлу

Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми «Тригонометричні функції та рівняння»

Мета:

- удосконалювати уміння правильно розв'язувати найпростіші тригонометричні рівняння, однорідні рівняння та рівняння, що зводяться до однорідних; вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння методом заміни змінних;
- розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати ситуацію; творчі здібності та пізнавальну активність;
-      виховувати увагу, активність, інтерес до предмету, правильне математичне мовлення.

Предметна: узагальнити знання учнів з теми; удосконалити практичні уміння та навички розв'язувати тригонометричні рівняння , показати практичне застосування теми  при розв’язуванні завдань при підготовці до ЗНО.

Ключові компетентності:

-математична компетентність – оперувати математичними термінами та формулами.

- спілкування державною мовою - доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку.

-уміння вчитися впродовж життя - усвідомлювати цінність

 нових знань і вмінь.

-соціально - громадянську компетентність,

-ініціативність та підприємливість.

Очікувані результати: Вміє розв’язувати і обґрунтовувати розв’язки найпростіших тригонометричних рівнянь. Вміє застосовувати набуті знання при розв’язуванні найпростіших тригонометричних рівнянь.  Розвивати логічне мислення при розв’язуванні найпростіших тригонометричних рівнянь. Виховувати любов до предмета. Формувати математичну компетентність.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Обладнання: мультимедійний комплекс,   презентація до уроку, підручник  О.Істер «Математика»

Епіграф: Краса і багатство тригонометрії –

це її формули.

Всі вони використовуються при

розв’язуванні рівнянь.

Хід уроку

І. Організаційний момент

               - Добрий день. Як справи з настроєм? До уроку готові?  Запишіть дату: 21 лютого.  Отже сьогодні  21.02.2023р.

 Яка цифра домінує? Хто знає, що вона символізує? 

      2.- Це символ спілкування, надійності, співпраці. Я сподіваюсь на гарну співпрацю з вами, бо сьогодні ми узагальнимо тему «Тригонометричні функції та рівняння», підготуємось до контрольної роботи на наступний урок.

Запишіть тему уроку «Узагальнення та систематизація знань, вмінь,  навичок з теми «Тригонометричні функції».

 

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 

Девізом уроку нехай будуть слова нашого сучасника блаженнішого Любомира Гузора «Щоб не змарнувати шансу, треба працювати ». Отож,  друзі вперед, до праці.

 

ІІІ. Відтворення та узагальнення понять. Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу.

     1.Технологія «Закінчи   речення».

 

   

 

 2.Вправа «Знайди помилку».

 

 

 

 

    3.Вправа «Встанови відповідність».

 

 

 

         А оскільки  краса і багатство тригонометрії – це її формули,то  настав  час  пригадати   основні  формули.

   4. Вправа «Математичний тренажер».

 

ІV. Узагальнення вмінь.

 

      1.Тригонометрична дуель.

Розв’язування завдань ЗНО.


      2.Робота в групах.

 

V.Підсумок уроку.

Інтерактивна вправа «Не хочу хвалитися, але я…»

 

V. Домашнє завдання.

Повторити §12-17. Виконати завдання на картках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2023
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку